utorak, 26.06.2007.

Ništa mi neće ovi dan pokvatit (vapšuvarivari)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

10 ujutro.. već sat vremena sjedim za ekranom kompjutera i mislim si- evo, još 10min i zovem ih.. još samo 10.. i tako već sat vremena.. nekako se ipak nadam da oni mene nazovu.. to bi bio stoput bolji osjećaj... da, znam, djetinjasto..
10:04 - zvoni mobitel.. Dobro jutro, ja sam XY.. (vrištim u sebi..) Eto, žao mi je što se nisam prije javio.. no eto, da ti kažem sve što trebaš znati.. tvoja destinacija je ...... (umm.. neznam ništa o toj destinaciji, no svejedno mi se u glasu može osjetit uzbuđenje).. S druge strane simpatični smijeh.. i pitanje- Nadam se da si zadovoljna? Zahtjevna je destinacija, no šef te je htio za svoju ekipu na toj destinaciji.. i ja sam mu udovoljio... (aaaa, nevjerica.. šef kojem sam se potajno nadala, mene je izabrao za svoju destinaciju..) Uglavnom, da ti kažem, biti će puno plesa, jer ta destinacija ima kvalitetan i opsežan večernji program (a u glasu čujem i ono nagrađujuće- No znamo mi da ti to možeš).. ponesi puno sportske odjeće, namaži se da nam ne izgoriš i javi mi se u subotu, da znam da si stigla živa i zdrava..
Nakon spuštanja slušalice, navrle suze od sreće.. da, priznajem.. zaozbiljno sam sretna.. Sve što sam si željela.. Istina, nisam u nekim fensi destinacijama.. i nemam svaku subotu slobodnu ko većina.. ali nekako u sebi vjerujem da bolje nije ni moglo..
Dižem slušalicu i automatski zovem sve kojih se mogu sjetiti.. pogotovo kolege koji će biti na destinacijama blizu moje.. svi samnom slave i već planiramo zajedničke izlete i posjete jednih drugima..
Napokon sam došla i do broja mobitela jedne od cura koja je već mjesec dana na „mojoj“ destinaciji.. zovem ju a ona skupa samnom vrišti.. priča mi o destinaciji, kaže da ima puno posla ali da je odlična zabava.. ima ih puno u hotelu (nekih 15) i očekuje se još oko petero ljudi.. hotel s 4 zvjezdice, idila..
I tako, euforičnost me još uvijek ne pušta.. sva sam izvan sebe.. već sam pola odjeće spakirala.. ipak idem na 3 mjeseca.. praktički kao da se selim.. I još k tome, idem na otok.. na kojem još nikad nisam bila.. i čitavo ljeto ću PLESATI..
Znam da vjerojatno na licu mjesta sve i neće biti tako idilično, neke stvari će me sigurno smetati, s nekim ljudima se vjerojatno neću slagati, neke stvari će mi možda biti i teško napraviti.. ali zašto bih sad o tome razmišljala.. neću si pokvariti ovaj trenutak.. jer istinski sam sretna i zadovoljna.. i vrištiiiiiiim.. :)

- 17:44 - leave your thoughts - (11) - crno na bijelo - # -

<< Arhiva >>