četvrtak, 31.05.2007.

Hajde da plešemo..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

U prvi tren sam se osjetila nekako ponosno.. a onda sam pročitala poster.. promislila o svemu.. sjetila se svega.. I zaključih da sam pomalo zaboravila radi čega još uvijek plešem.. I sad se samo dobro sjećam Tije i svega što mi je rekla o plesu.. i shvaćam koliko je bila u pravu.. Sve je ovo predstava a svi smo mi glumci.. O tebi ovisi koliko ćeš izdržati..
Fali mi ona naša mala trešnjevačka dvorana, bez puno halabuke, čitav dan plesa i proba, druženja i onog nečeg.. Nekako imam osjećaj da mi Lisinski, poznati voditelji i svi ti sponzori neće taj osjećaj uspjeti zamjeniti.. ali izvuć ćemo mi i iz toga ono najbolje, zar ne, machak moj??

- 18:34 - leave your thoughts - (25) - crno na bijelo - # -

srijeda, 23.05.2007.

Odaberite pravu.. priča o autoškolama

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


O tome zašto pišem ovaj post neću dugo.. jednostavno- pala sam.. isplakala sam što sam isplakati imala.. neću se sad i ovdje pravdati ni objašnjavati što je bilo.. jednostavno sam pala, ostalo nije bitno.. No ovaj post pišem i radi još jednog razloga.. Da upozorim.. Osjećam se dužnom reći ljudima ono što se “zna” a zapravo nezna.. Ono što sam saznala prekasno, a ne bih htjela da se i drugima dogodi..

Što se tiče vas sa vozačkom dozvolom, slobodno i preskočite ovaj post..makar, eto, voljela bih čuti i tuđa iskustva.. No vi koji se tek spremate u autoškolu, svakako pročitajte što vam imam za reći.. da nebi i vi požalili radi krive odluke, nakon izvjesnog vremena.. Shvatite ovo kao pismo udruzi za zaštitu potrošača.. iako ga sastavljam za vas..


Daklem, riječ je o odabiru autoškole i instruktora.. Ovako je otprilike izgledao moj slučaj.. skupila sam nešto novca, obitelj je bila spremna uskočiti, raspitala sam se kod frendica s dužim voznim iskustvom gdje bih mogla i kod koga krenuti.. prva pogreška.. Uglavnom, samo da napomenem da se neću štediti u ovom postu.. biti ću maksimalno izravna jer apsolutno im ništa ne dugujem, a kamoli dobru riječ.. a ako me žele tužiti za to, mogu i ja njih.. imam sasvim dovoljno materijala za to.. no eto, više mi zadovoljstva pravi to da mogu druge upozoriti..

Daklem, jasno, glasno i otvoreno.. upisala sam autoškolu Rotor.. najveća greška koju sam počiniti mogla.. počela sam voziti kod instruktora koji je slovio kao iskusan, dobar instruktor s mnogo kandidata koji hrle k njemu.. preko preporuke uglavnom.. ono što sam saznala tokom mojih 11 mjeseci u toj autoškoli je da je taj isti čovjek možda nekad slovio kao dobar instruktor.. danas, on je samo sjena od čovjeka kojeg je pregazilo vrijeme i život, kojem je sasvim nebitno hoćeš li ti pasti ili proći na ispitu.. on ima tih svojih 45 minuta s tobom i one će proći, u svakom slučaju.. I on će za njih dobiti svoje novce.. u svakom slučaju.. U početku će ti se jadati kako ima straaašno puno kandidata koji žele ići kod njega, kako nema mnogo slobodnih termina za tebe jer si tek početnik..stoga ćeš voziti maksimalno triput u dva tjedna.. I budi sretan što je našao vremena za tebe.. Nadalje, u početku će ti se činiti kao zaista simpatična pojava, no s vremenom (koje će svakako prolaziti, jer on jednostavno nema dovoljno termina), on će se priviknuti na tvoju pojavu te će si dati oduška, početi s tobom raspravljati o privatnim stvarima, vrijeđati te kao da ti je u rodu pa si takve stvari smije dopustiti, okretati očima, glasno uzdisati kad pogriješiš, i što je možda čak najgore- svima poznatima i nepoznatima pričati o tvom osobnom životu, tvojim greškama u vožnji, tvojim navikama tokom vožnje.. svemu onom što po nekom zdravom razumu nebi trebao/smio.. I ne govorim ovdje samo za sebe.. nebrojeno sam se priča od njega naslušala o svojim poznanicima- kako su vozili, kakve su obiteljske probleme u to vrijeme imali, tko im je plaćao ispite, kako su se ponašali na ispitu.. A neznam, valjda to spada u opis posla instruktora vožnje.. Šta vi mislite?


Makar svoje greške pri prva dva pada ni najmanje ne umanjujem, i dalje držim da su najveće greške bile upravo od mog instruktora.. prijateljica koja je kod njega čak četiri puta pala, polagajući isto kad i ja, jednom je prilikom pala radi iste stvari koje i ja- Instruktor je reagirao umjesto mene kada nije trebao.. jednostavno instinktivno, umjesto mene je krenuo u rikverc.. Još i prije tog ispita, pričala sam s ljudima o tome što napraviti.. a nakon tog pada, bila mi je puna kapa svega.. zatražila sam nazad svoju knjižicu i ispisala se iz te autoškole.. prema novoj preporuci osobe koja je u tom trenu vozila i bila zadovoljna, prešla sam u malu autoškolu na Trešnjevci.. stvari koje sam tamo naučila u dva tjedna, nisam u Rotoru naučila u 11 mjeseci.. istina, pala sam.. premalo je to vremena bilo da se neke stvari isprave.. a i priznajem, na ispitu sam pala radi jedne jedine greške koje sam potpuno svjesna.. ali osim te glupe greške, svi, pa i ispitivačica, priznali su da sam stvarno dobro vozila..

A sada, neke činjenice o Rotoru, koje moram ovako javno podijeliti.. koje će vam možda pomoći pri odabiru, kada ćete jednom trebati odabrati..
Daklem- autoškola Rotor najveća je autoškola u zagrebu.. mnogi je upisuju upravo radi toga što su svi čuli za nju.. no nemojte na to nasjesti.. to je i jedna od najskupljih školi u Zagrebu, te prema riječima stručnjaka s kojima sam sasvim slučajno razgovarala- jedna od najlošijih školi.. Prosjek prolaska kandidata u toj autoškoli izrazito je nizak, iz prvog puta gotovo nitko ne prolazi.. kandidati uglavnom uzimaju masu dodatnih sati na izričitu naredbu instruktora, a dodatni sati su uvelike skuplji nego u ostalim školama.. dati ću jedan jednostavan primjer- jedan dodatni sat u Rotoru stoji 125kn dok u mojoj novoj školi stoji 102kn.. Također, napomenula bih i da su u Rotoru instruktori na neki način sitni prevaranti.. ukrast će vam vrijeme gdje god i na što god stignu..

Osoba ispitivač kod koje sam posljednji put, u novoj autoškoli izlazila na ispit, doslovce mi je rekla- "Odličan potez!", kad sam joj rekla da sam se prebacila iz Rotora.. ujedno, u tajnosti me upoznala i s nekim detaljima..
kao naprimjer- instruktori iz većih autoškola imaju mnogo kandidata a malo zainteresiranosti za njih, te ih najčešće vode na jednostavne rute, ravne ceste s ograničenjem 70, izbjegavaju zahtjevne rute kakve su najčešće na ispitu i to iz jednog jedinog jednostavnog razloga- njima je lakše.. Ispitivači na ispitu već unaprijed mogu znati kako je kandidat pripremljen samim time što znaju kod kojeg je instruktora vozio.. A kud li sreće da sam baš u početku vozila kod jednog od instruktora s najlošijim prosjekom prolaznosti kandidata.. no eto, to nisam mogla znati, jer sam kod njega došla na preporuku..
Na kraju, prebacila sam se kod jednog od najboljih instruktora u Zagrebu, s prosjekom prolaznosti gotovo 100% već na prvom ispitu.. Nisam imala sreće, ali kad skupim dovoljno novaca, barem znam da sam sad pametnija za jednu veliku i važnu informaciju- Velika škola ne znači i veliki uspjeh..

Dakle, svima koji planirate upisivati autoškolu preporučam sljedeće… zaobilazite velike i razvikane škole.. idite isključivo prema preporuci i to po mogućnosti od osobe koja je položila u posljednih pola godine.. raspitajte se dobro o cijenama, ne padajte na priče, ne trpite ono što ne morate.. Autoškola je skup sport, a za svoje novce valjda si želite najbolje i najviše.. Nemojte ih baciti u krive ruke..


U svakom slučaju, ako netko ima kakvih pitanja, slobodno mi se obratite.. ja sam svoju lekciju naučila.. za razliku od nekih, spremna sam je podijeliti s drugima..


Update:
@ D- šteta što nema linka na tvoj blog, pa nisam ni sigurna da li ćeš ovo uspjeti pročitati, stoga ovaj dio stavljam pod update.. Hvala na komentaru, no neću se moći složiti s tobom.. ja sam svoju autoškolu plaćala u glavnini svojim novcima i radi toga sam imala puno objektivniji stav spram svega.. sve ovo što sam napisala nažalost nisu neistine.. jer nisam tu da nekome zapaprim život, samo da mnogima otpaprim, ako to već mogu.. Neznam jesi li upoznat/a, ali ispitivači sami rade listu najuspješnijih instruktora.. ja nisam izmislila ono- moj novi instruktor je najbolji.. on je zapravo zaista drugi najbolji instruktor u zagrebu prema tom popisu.. Kad bi svima nama bio dostupan taj popis, mislim da bi mnoge škole propale.. a toliko ih mnogo ima upravo zato što moraš otići i sam saznati jesi li naletio na onog kojem će bit briga da će te nešto naučiti, ili na onog kojem je bitno da mu vrijeme proleti.. a ako padneš, ah teške li sudbine, dobit će još dodatni prihod.. u tome je problem.. kao što sam u svom tekstu spomenula, kod novog instruktora sam u 2 tjedna naučila što kod starog instruktora nisam u 11 mjeseci.. i to nešto govori, zar ne?? Ako te instruktor u 11 mjeseci nije u mogućnosti osposobiti za vožnju, does that make us idiots?? A sad odmah ti mogu dati dugu listu ljudi koji će se na licu mjesta složiti sa svime što sam ovdje ispisala o Rotoru..

- 15:07 - leave your thoughts - (74) - crno na bijelo - # -

subota, 19.05.2007.

Pancake party

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Došla sam objaviti jedan kratki post jer, moram se pohvaliti.. sinoć sam bila na prvom palačinke partiju u životu.. kratkom ali svakako slatkom.. hihi.. Moj mačak i njena seka priredile su pravu gozbu za nas desetak..
Prvi put sam probala palačinke bez jaja..
Prvi put mi nije bilo bed kad bi mi se svi sastojci koje bismo natrpavali u palačinke rasipavali po čitavom tanjuru..
Prvi put sam uspjela zapaliti palačinku na plinu..
Prvi put sam bila najstarija negdje, a da se nisam osjećala tako..
I najbitnije- prvi puta sam bila u stanu punom nepoznatih ljudi a osjećala se tako ugodno.. Neki ljudi su me zaista maksimalno iznenadili svojom otvorenošću.. rijetko se više sreću takvi ljudi, koji će te prihvatiti od prvog trena kao da te već godinama znaju..

U srijedu je ispit.. posljedni put.. I da budem iskrena, nisam više ni tako nervozna.. šta bude, bit će.. nešto sam sigurnija u sebe nego prva dva puta.. ali opet, sreća je tu da odluči.. a ako i padnem.. eh, pa nije smak svijeta.. valjda?
Uff, jedva čekam 1.7. i odlazak na more.. zaista, jedva..

P.S.
Nakon prošlog posta u kojem sam objavila, eto, tu malu vjesticu, shvatila sam da su se ljudi počeli nadati da će me vidjeti u toj kući.. iskreno se nadam da neću razočarati kad kažem da se nisam zato prijavila.. I da, dajem ruku u vatru da me u toj kući neće biti.. jer to nije niti moj cilj niti “potajna” želja.. već sam objasnila svoje razloge.. koji su isključivo vezani uz znatiželju.. I to je to..

- 19:35 - leave your thoughts - (11) - crno na bijelo - # -

utorak, 15.05.2007.

Detektiv u meni

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


I tako, nije me dugo bilo, pa će valjda ljudi očekivati nešto specijalno za čuti, čim se javljam.. E pa da vam kažem iskreno, iznenadit ću vas, to je sigurno..
Iznenadila sam i sama sebe, jer uvijek sam bila od onih koje zanima što, kako i zašto, a nikad nisam bila od onih koji će otići i saznati što, kako i zašto..
I sad sam okrenula ploču.. isprintala pristupnicu/upitnik.. ispunila.. priložila dvije štosne slikice koje me prikazuju u pravom svjetlu.. upakirala u savršeno neutralnu veliku žutu kuvertu.. i poslala velikome bratu..
Moram vam priznati, osjećala sam se nekako djetinjasto ispunjavajući taj upitnik.. kao da ispunjavam one dječje spomenike s puno pitanja u stilu- koju glazbu slušaš, koji ti je najdraži film, što najviše voliš jesti i sl. Istina, onda su došla i ona pitanja malo privatnije prirode u stilu- kad ste zadnji put imali intimne odnose, koliko često ih imate, kako reagirate kad ste ljuti, čega se sramite, radi čega ulazite u svađe, kako reagirate kad vas netko pokušava zastrašiti.. No sve sam sa strpljenjem i otvoreno odgovorila.. bez obzira što će se možda netko, čitajući odgovore, valjati po podu od smijeha.. i ja sam se smijala čitajući svoje vlastite odgovore, pa ću razumjeti i druge..
I tako, kuverta je poslana.. A što sada? Trljam ruke i iščekujem da vidim što dalje.. Psihološle provjere? Intervju? Još testova? Jer zapravo, ne zanima mene kako je to u toj kući.. do nje neću ni doći.. Zanima me što ti „stručnjaci“ rade pri provjeri kandidata, što se sve mora proći da bi se ušlo, odnos ljudi s RTL-a prema budućim kandidatima.. ma pretvorila sam se u jedan veliki upitnik.. i izgaram od znatiželje..
A samim time što sam ispunila i poslala ovaj upitnik, dobila sam i temu više o kojoj ću moći pisati u idućih mjesec-dva.. hehehehe.. (ako me uopće ikamo pozovu..)
Neću dužit, nemam više ništa pametno za reći.. šaljem mwah

- 15:40 - leave your thoughts - (17) - crno na bijelo - # -

nedjelja, 06.05.2007.

Unwritten

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Trenutno imam previše toga za reći.. onoga što ne trebam.. stoga ću ostaviti samo stih, koji kaže puno, samo ne svima.. nemojte se ljutiti.. trenutno nisam u trenucima za dijeliti svoje misli s mnoštvom..

"..Feel the rain on your skin
No one else can feel it for you
Only you can let it in you
No one else, no one else
Can speak the words on your lips
drench yourself in words unspoken
Live your life with arms wide open
Today is where your book begins
The rest is still unwritten.."

- 22:40 - leave your thoughts - (9) - crno na bijelo - # -

četvrtak, 03.05.2007.

5 songs- going once

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Eh sad.. dobila sam onaj lanac o ljubavnim pjesmama koje su me obilježile.. i dobila sam ga, ima već 2 tjedna.. ali nisam zaista znala što da stavim pod tih 5.. Jer zapravo, imam ja negdje i zapisano 10 pjesama koje su obilježile jedno razdoblje u životu s jednom osobom.. Sve ostale nekako nisam toliko osobno doživljavala valjda.. Ali nebi bilo fer da sve pjesme budu vezane uz njega..
Unatoč nečijem negodovanju, većina pjesama koje imaju neko dublje značenje u mom životu su zapravo naše domaće hrvatske pjesme.. (a vidim da smo svi postali u zadnje vrijeme internacionalni).. tako da ću ja napraviti dvije liste.. lol.. jednu domaću i jednu stranu.. neznam kako drugačije..
So here it goes, prva na redu je

Domaća lista

1. Oliver- Kad mi dođeš ti
-s razlogom na prvom mjestu.. svaka riječ je na svom mjestu i ima svoje značenje.. i još dan danas zacmizdrim na nju, makar me na kraju uvijek podsjeti samo na nerealizirane irealne snove u kojima sam tada živjela.. al i to se valjda zove ljubav..

2. Gibonni- Svi moji punti kad se zbroje
-neću puno piskarat, ovo je dovoljno za reć:

"..To platit će netko ni kriv ni dužan
Kad ruku ti da
Samo zbog toga što te na me podsjeća
Pred zidine duše ti stavit ćeš stražu
Od sumnje i straja da se nikad više
Ovakva ljubav ne ponavlja
Nikad više..."


3.Ivica Sikirić-Ićo - Najlipša si
-jedan zadranin, jedna greška (moja) i jedna pjesma (ova).. ni jedna druga asocijacija nikad neće biti vezana uz ovu pjesmu osim njega.. bar mu toliko dugujem..

4. Nina- Moja ljubav
-prepredivna pjesma.. uvijek zastanem kad ju negdje čujem.. iz mene izvlači svu romantičnost koje na prvi pogled nemam..

"..Nije me sram
Ti si mi uvijek bio drag
Nisam ti mogla ni znala reći
Da moje srce
Od prvog trena ti pripada.."


5.Plavi orkestar- Sava tiho teče
-kako sam započela s bitnom pjesmom, tako ću i završiti.. Ja nisam imala veze s tim, on ju je proglasio "našom pjesmom".. jer sve naše započelo je i završilo uz savu.. a nekako kao da smo i mi pisali scenarij.. i tako, vi uživajte u lyricsima a ja odo malko pustit suzu.. neka, tek tolko, reda radi.. :)

Pokraj Save breze male
Tvoje oči vesele
Ove noći čudno sjaje
Mene više ne vole.

Nije meni što te moram
Što te moram gubiti
Već je meni da l' ćes moći
Poslije mene ljubiti.

Slomile se naše grane
Više nemam prava ja
Na te tvoje oči male
Nisi moja curica.

Nije meni sto ja neću
Više tebe vidjeti
Već je meni neće mi se
Nove oči svidjeti.


P.S.- samo da vam prišapnem.. svidile su mu se nove oči.. preživio je.. lol.. :))

- 18:36 - leave your thoughts - (10) - crno na bijelo - # -

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>