body Dan bez kupovine - Palomina - Blog.hr body

subota, 29.11.2008.

Dan bez kupovine


Danas je dan kada razne udruge diljem svijeta pozivaju ljude da
ne kupuju ništa... Ma sve je to OK, da se malo pokažu zubi
sveopćem konzumerizmu, ali... zanima mene nešto:
ja sam danas kupila kruh, mlijeko, krafne za nas za doručak,
salatu za prilog ručku, (kojeg ću uskoro početi spremati), i
malo voća... pa se pitam: Jesam li prekršila pravilo?

Jer, čini mi se da je to malo too much , jer svaki dan se treba
jesti i koristiti za kućanske potrebe neke "sitnice" koje uvijek
odemo kupiti jer nam skoro svakodnevno trebaju...

Ok, kruh možeš jesti ako ti je ostalo od jučer, ali već dan nakon
taj isti kruh postaje tvrd, i ne možeš ništa drugo nego ga 'udrobit'
u bilu kavu, ili ako želiš nešto ipak pojesti, onda češ napravit' jelo
za koje ja znam da kažu da se zove "kruh u jaje"...

I tako se ja pitam čemu ovaj dan bez kupovine kad svaki dan
nam nešto treba i to nešto idemo kupiti (ovdje ne spadaju sve
one nepotrebne stvari bez kojih možemo, već isključivo mislim
na svakodnevne potrepštine koje su važne svakoj obitelji i koja
ih treba imati u količini koja im je dovoljna za život).
Naravno, ne mislim na razbacivanje novaca, već, ponovno
naglašavam, na ono što nam je neophodno...

I, tako da sam ja kupovanjem danas "prekršila" preporuku koju
ima današnji međunarodni Dan bez kupovine, jer sam kupila
ono što mi je neophodno bilo? Jer, smatram da nisam bila otišla
kupiti nešto što je luksuz, već nešto što je potreba za kućanstvo...
(ekspicite: kruh svaki dan kupujem određenu količinu koju znam
da će nam biti dovoljna za jedan dan; mlijeko kupujem kad ga
nestane iz tetrapaka; kad me dođe volja kupim dvije krafne za
doručak uz kavicu za mene i dragog, a ponekad to nisu krafne
nego piroške ili eventualno slatki kiflići); zatim sam jutros kupila
salatu da bude prilog uz ručak - za kojeg sam namirnice imala
već u hladnjaku)... i naposljetku naglašavam: ovo nije nikakvi
konzumerizam već potreba... i na ovakav način već dugo
kupujem: bez pretjerivanja, i samo osnovne potrepštine...



11:17 - Komentiraj ( 11 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>



< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (3)
Travanj 2009 (6)
Ožujak 2009 (4)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (22)
Studeni 2008 (28)
Listopad 2008 (25)
Rujan 2008 (10)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (6)
Lipanj 2008 (8)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (9)
Ožujak 2008 (28)
Veljača 2008 (16)
Siječanj 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ruže i svijeća za Iv Snijeg

click to comment

Copyright © 2008

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape


Vrijeme:




e-pošta: palomina@net.hr


Koliko dragih ljudi čita
što je golubica pisala
svojim perom,
uz čokoladni otisak:






Brojalica posjeta
od 01. 01. 2009.


Counter
Hit Counter





Banner:







Weather Reports










Sve što ste ikada htjeli
znati o tutorijalima za blog,
a niste imali koga pitati...
...potražite sami na...



HTML i CSS tutoriali



Blogostatistika:




Sudoku:




CREDITS

picture: orchidelutza
base code: sugarmeemee