body Pitanja znatiželjnih turista - Palomina - Blog.hr body

ponedjeljak, 20.10.2008.

Pitanja znatiželjnih turista

Na internet portal Turističke zajednice Australije svakodnevno pristižu stotine e-mail pitanja znatiželjnih turista iz cijelog svijeta. Svjesni činjenice da se od turizma zarađuje mnogo, djelatnici Turističke zajednice na njih redovito odgovaraju.

Ipak, kada se stvar otme kontroli i kada postavljate nebulozna pitanja, onda na njih treba očekivati takve i odgovore.


Pitanje iz Velike Britanije:
- Puše li ikad vjetar u Australiji? Nikad nisam na televiziji vidio da tamo pada kiša, pa me zanima kako biljke uopće uspijevaju?
Odgovor:
- Mi sve biljke uvozimo potpuno izrasle i onda sjedimo i gledamo ih kako umiru.

Pitanje iz SAD:
- Hoću li moći vidjeti klokane na ulici?
- Ovisi o tome koliko ste popili.

Pitanje iz Švedske:
- Želim pješačiti od Pertha do Sydneyja. Mogu li istovremeno pratiti željezničku prugu?
Odgovor:
- Svakako, to Vam je samo 3.000 milja. Ponesite malo više vode.

Pitanje iz Švedske:
- Je li u Australiji sigurno trčati po grmlju?
Odgovor:
- Znači, točno je ono što se priča o vama Šveđanima?

Pitanje iz Velike Britanije:
- Ima li u Australiji bankomata? Možete li mi poslati popis svih bankomata, ako ih ima, u Brisbaneu,
Cairnsu, Townsvilleu i Hervey Bayu?
Odgovor:
- Od čega je umro vaš zadnji rob?

Pitanje iz SAD:
- Možete li mi dati neke informacije o utrkama nilskih konja u Australiji?
Odgovor:
- A-fri-ka je veliki trokutasti kontinent južno od Europe. Au-stra-li-ja je onaj veliki otok usred Pacifika na kojem nema... ma, nije bitno... Svakako, utrke nilskih konja održavaju se svakog utorka navečer u Kings Crossu. Nudistima ulaz besplatan, dođite goli.

Pitanje iz SAD:
- U kojem smjeru je sjever u Australiji?
Odgovor:
- Okrenite se prema jugu i onda skrenite za 90 stupnjeva. Kontaktirajte nas kad stignete ovamo i poslat ćemo vam ostatak uputa.

Pitanje iz Velike Britanije:
- Smijem li unijeti pribor za jelo u Australiju?
- Zašto? Samo jedite prstima, kao i mi.

Pitanje iz SAD:
- Možete li mi poslati raspored koncerata Bečkih dječaka?
Odgovor:
- Au-stri-ja je ona simpatična državica koja graniči s Njemačkom, koja je... ma, nije bitno... Svakako, zbor Bečkih dječaka pjeva svakog utorka navečer u Kings Crossu, odmah poslije utrki nilskih konja. Dođite goli, za nudiste je
besplatno.

Pitanje iz Francuske:
- Imate li vi u Australiji parfeme?
Odgovor:
- Ne! Mi ne smrdimo.

Pitanje iz SAD:
- Razvio sam novi proizvod, izvor mladosti. Možete li mi reći gdje bih ga u Australiji mogao dobro prodati?
Odgovor:
- Svugdje gdje su se Amerikanci okupili u većem broju.

Pitanje iz Velike Britanije:
- Mogu li u Australiji nositi cipele s visokom petom?
Odgovor:
- Vi ste britanski političar, je li tako?

Pitanje iz Italije:
- Možete li mi reći na kojim mjestima u Tasmaniji ima mnogo manje žena nego muškaraca?
Odgovor:
- Da, u gay-clubovima.

Pitanje iz Francuske:
- Slavite li vi u Australiji Božić?
Odgovor:
- Da, ali samo 25.12.

Pitanje iz Njemačke:
- Ima li u Australiji samoposluživanja i može li se mlijeko kupiti tijekom cijele godine?
Odgovor:
- Ne, mi smo miroljubiva civilizacija veganskih lovaca i skupljača. Mlijeko je protuzakonito.

Pitanje iz SAD:
- Molim da mi pošaljete popis svih liječnika u Australiji koji imaju serum protiv ugriza zvečarki.
Odgovor:
- Zvečarke žive u A-me-ri-ci odakle Vi dolazite. Sve australske zmije su neotrovne, potpuno bezopasne i lako ih je pripitomiti.

Pitanje iz SAD:
- Bio sam u Australiji 1969. na dopustu iz vojske i htio bih stupiti u kontakt s curom s kojom sam se viđao dok sam bio u Kings Crossu. Možete li mi pomoći?
Odgovor:
- Da, ali još uvijek ćete morati plaćati po satu.

Pitanje iz SAD:
- Hoću li moći razgovarati na engleskom u većini mjesta u Australiji, koja planiram posjetiti?
Odgovor:
- Da, ali ćete ga prvo morati naučiti.

19:18 - Komentiraj ( 9 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>



< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (3)
Travanj 2009 (6)
Ožujak 2009 (4)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (22)
Studeni 2008 (28)
Listopad 2008 (25)
Rujan 2008 (10)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (6)
Lipanj 2008 (8)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (9)
Ožujak 2008 (28)
Veljača 2008 (16)
Siječanj 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ruže i svijeća za Iv Snijeg

click to comment

Copyright © 2008

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape


Vrijeme:




e-pošta: palomina@net.hr


Koliko dragih ljudi čita
što je golubica pisala
svojim perom,
uz čokoladni otisak:






Brojalica posjeta
od 01. 01. 2009.


Counter
Hit Counter





Banner:







Weather Reports










Sve što ste ikada htjeli
znati o tutorijalima za blog,
a niste imali koga pitati...
...potražite sami na...



HTML i CSS tutoriali



Blogostatistika:




Sudoku:




CREDITS

picture: orchidelutza
base code: sugarmeemee