body Palomina body

nedjelja, 29.06.2008.

Petrovo i Pavlovo

Danas je imendan svima koji nose ova dva imena, ili u muškom ili u ženskom obliku... Petar, Pero, Perica, Pietro, Pjer, Pjerino, ali i Simon, Šimun, Šime, Šima, ili čak Simo... su također istoznačnice i razlog za slavljenje današnjeg imendana... /toliko o muškim imenima/, ali i ženska su imena u ovom slučaju česta kod nas: Petra, Perica, Perina, Pierina, ili čak Pjerina... u ovom dalmatinskom podneblju su prije 50ak godina ova posljednja četiri ženska imena bila česta, dok se danas može čuti samo ovo prvo navedeno ime... Ima još i Simona, a čuh ili pročitah i imena Šimka, Šimica, Šima > Naravno, kada pišem već o imenima, red je napisati što znači: znači: stijena, kamen... tj. tvrd kao stijena, kamen...

Zatim, Pavao, Pavle, Pavo, Pave, Paulo, Paolo... izvedenice za muško ime, a za žensko ime: Pavla, Pava, Paula, Paola, Paulina, Pavica...navedena imena znače: maleni, tj. malena...

Nadam se da nisam izostavila poneku izvedenicu ovih imena... I, sretan imendan svima koji nose jednu od izvedenica ovih dvaju imena, ili u muškom ili u ženskom obliku...

07:52 - Komentiraj ( 0 ) Print - On/Off

utorak, 17.06.2008.

Kairos

Image Hosted by ImageShack.us


Susretoh jednu prijateljicu, koja je studirala sa mnom na fakultetu... Pričale smo o svemu i svačemu, općenito, o onome što i inače žene razgovaraju: ljubavi, poslu... čak smo se dotakle i teme međuljudskih odnosa... Na tapetu su bile teme i o životnim prilikama koje ti sami život donese i stavi ih pred tebe...

Kao kada boga sretnog trenutka, Kairosa, uhvatiš u pravom trenutku za njegov čuperak koji mu se nalazi na čelu.

Ali, ima Kairos i jedan problematični dio: njegov zatiljak, tj. cijeli dio glave osim onog prednjeg, čeonog; jest - bez kose! Dakle, ako Kairosa ne uhvatiš za taj njegov čuperak na čelu, u trenutku kada ti se sreća ukaže i sama ponudi kao na tanjuru, on ti, kada okrene glavu od tebe, više nema što ponuditi, jer više nema čuperka, samo onda vidiš dio glave bez kose, rekli bismo - ćelavu glavu!

I, draga, ako ovo čitaš, a vjerujem da hoćeš, razmisli o svemu što smo pričale...

Jer, kako pjeva Josipa Lisac: ...Život je samo jedan! Ja ga ne dam... I sretna sam!

17:16 - Komentiraj ( 1 ) Print - On/Off

ponedjeljak, 16.06.2008.

Navijačka euforija - Euro 2008

Image Hosted by ImageShack.us


Suhe bučine sjemenke, kikiriki u ljusci, vino ili pivo po izboru, zatim navijačka trubica oko vrata... malo kockica na licu...
veliki televizor, obiteljska atmosfera... i iščekivanje još jedne nogometne utakmice...
Vatreni, naprijed do pobjede...

16:15 - Komentiraj ( 1 ) Print - On/Off

subota, 14.06.2008.

Jedan sretan dan

Image Hosted by ImageShack.us



Danas sam sretna... I neka ostane zabilježeno da je tako...

18:20 - Komentiraj ( 0 ) Print - On/Off

subota, 07.06.2008.

Ptica nebeska

Nisam namjeravala napisati post, ali me je neočekivani događaj na to ponukao. Smatram da treba ostati zabilježeno na ovom blogu, da se večeras dogodilo slijedeće:

Izišli smo bili malo večeras suprug i ja u šetnju... Pri povratku smo imali priliku svratiti do obližnjeg supermarketa.
Kadli: nekoliko desetaka metara pored ulaska u supermarket ostavljena stoje jedna kolica. Iz znatiželje otiđoh prošetati tamo, a u njima sam zatekla novčanicu od 5 kuna... Ne budi mi lijeno, vratih ta "zalutala" kolica na mjesto
predviđeno za njih, i uzela sam tu kovanicu (kao malu naknadu za trud kojeg sam učinila samim time, što sam vratila na mjesto ta kolica...
Suprug mi je samo ovlaš spomenuo da sam se još jednom potvrdila kao osoba koja je "sretne ruke", i o kojoj se uvijek 'netko odozgo' brine...

Naime, kroz nekoliko posljednjih godina dobila sam nekoliko nagrada na različitim vrstama nagradnih igara... Uglavnom se radilo o onoj klasičnoj vrsti nagradnih igara: pošalješ SMS, pa ili dobiješ ili ne dobiješ nagradu.
Meni se redovito događalo da sam nakon poslanog SMS-a dobila neku nagradu. Neću sada spominjati detalje, ali nagrade su ipak znak da sam imala sreću biti "izvučena" kao dobitnica među (pretpostavljam) mnogobrojnim prijavama i odgovorima koji su pristigli bili u toj igri...

I da se vratim ja na onih 5 kuna koje sam dobila iz kolica: u tom supermarketu sam kupila brokulu, a suprug je odmah zaključio: "Lako ti je tako kupovati, kad novce nađeš... Izišla si iz kuće praznih džepova, a vraćaš se kući s povrćem za sutrašnji ručak!"

Rekoh mu da sam svjedokom onoga što u Novom Zavjetu piše da je Isus rekao: "Tražite najprije Božje Kraljevstvo, i Snagu Njegovu, i sve drugo bit će vam nadodano!" Ili ona: "Ptice nebeske niti siju niti žanju, a ipak se o njima brine Otac naš koji je na nebesima."

I ima još ona Isusova usporedba kada je opisivao dobrotu Boga, našega Oca: ima li netko od Vas da će, ako Vas vaše dijete pita kruha, dati mu štipavca? Pa kada vi - kaže Isus - koji ste grješni i nesavršeni, svojoj djeci dajete kruha kada pitaju, koliko li će Otac nebeski Vama dati kad od njega nešto zaištete...

Odgovorio mi je suprug: "Ti si uvjerila se do sada, i sama, da je tako!"

Ovim usporedbama koje sam upravo napisala ne želim sebe potencirati kao neku zagriženu vjernicu, već sam se do sada osvjedočila u nekoliko situacija da sam ipak, kao prava ptica nebeska... Naravno, u onom smislu u kojem je opisao Spasitelj...

22:27 - Komentiraj ( 3 ) Print - On/Off

petak, 06.06.2008.

Svakodnevno sreći gledam u lice


Ujutro kad se probudim,
gledam svojoj sreći u lice...

Predivan osjećaj!

06:05 - Komentiraj ( 0 ) Print - On/Off

četvrtak, 05.06.2008.

Spomendan na najvažniji dan

Na današnji dan je četvrta godišnjica braka mome Zakonitome i meni.

Sretni smo, jako smo jako sretni...

Večeras idemo na romantičnu večeru uz svijeće u naš omiljeni restoran...

Još samo mi preostaje napisati ovo:

Hvala ti, Bože, na ovom prekrasnom daru ljubavi i Tvoga blagoslova; kojeg osjećamo u našem braku, moj suprug i ja... ...i tako iz dana u dan...

15:57 - Komentiraj ( 2 ) Print - On/Off

srijeda, 04.06.2008.

Spaghetti napolitano

Evo ovako je mene moja teta iz Napoli naučila kako se sprema pravi, autohtoni (a daleko poznati, i naravno,
prepoznatljivi) "šug'o" napolitano: Za pretpostaviti je da svi znamo skuhati spaghette, po mogućnosti, "al dente".

Prije pisanja ovoga recepta ograđujem se od svih onih originalnih recepata koje je već netko napisao. Ovo pišem
isključivo jer sam ovakav način pripremanja ovoga šug'a vidjela da priprema teta Tina.

Dakle, na malo maslinovog ulja se preprži češnjak narezan na listiće, na 2 minute; a nakon toga izvaditi taj češnjak iz ulja. Na takvo ulje staviti sjeckanu rajčicu, posoliti, popapriti, te pustiti da se kuha nekoliko minuta. Pred kraj dodati origano. I to je to.... Nema kapule, petrusimula, Vegete... Niente! Samo gore navedeni sastojci, i naravno, treba se poštivati postupak pripreme...

Topli šug'o preliti po spaghettima i servirati, uz parmezan, po želji i ukusu.

Dobar tek!

18:19 - Komentiraj ( 0 ) Print - On/Off

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>



< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (3)
Travanj 2009 (6)
Ožujak 2009 (4)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (22)
Studeni 2008 (28)
Listopad 2008 (25)
Rujan 2008 (10)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (6)
Lipanj 2008 (8)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (9)
Ožujak 2008 (28)
Veljača 2008 (16)
Siječanj 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ruže i svijeća za Iv Snijeg

click to comment

Copyright © 2008

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape


Vrijeme:




e-pošta: palomina@net.hr


Koliko dragih ljudi čita
što je golubica pisala
svojim perom,
uz čokoladni otisak:






Brojalica posjeta
od 01. 01. 2009.


Counter
Hit Counter





Banner:







Weather Reports










Sve što ste ikada htjeli
znati o tutorijalima za blog,
a niste imali koga pitati...
...potražite sami na...



HTML i CSS tutoriali



Blogostatistika:




Sudoku:




CREDITS

picture: orchidelutza
base code: sugarmeemee