body Razmatranje sedam riječi Isusovih na križu - Palomina - Blog.hr body

subota, 22.03.2008.

Razmatranje sedam riječi Isusovih na križu

*Iako sam > možda > trebala ovo pisati sinoć... ni sada nije kasno za pisanje ovih riječi. Nalaze se u malom molitveniku "Oče oprosti", iz kojeg rado molim, a posebno u ovo Uskrsno vrijeme.*



1. "OČE, OPROSTI IM, JER NE ZNAJU ŠTO ČINE!"
"O, kad biste vi, djeco, znali koliko vas ja, usprkos vaših grijeha, ljubim, ne biste mogli sagriješiti; i zato, jer biste i vi mene tako ljubili, morao sam ovako reći: Oni ne znaju što čine. Prinesite mnoge
žrtve iz ljubavi prema meni; tako ćete se naučiti da me uvijek sve više i više ljubite."


2. "JOŠ DANAS ĆEŠ BITI SA MNOM U RAJU."
"Tko mnogo ljubi, mnogo će mu biti i oprošteno, zato: kad grješnik uvidi kako je sagriješio, i kad se za grijehe duboko pokaje, kao što je to razbojnik na križu uvidio i pokajao se, zbog svoje ljubavi; ja ne mogu tada ništa drugo, nego kazati: Još danas ćeš biti sa mnom u raju. Ako se vi iz prave ljubavi prema meni
pokajete za svoje grijehe, bit će vam sve oprošteno."
Molitva: - Gospodine, daj nam uvijek pravu ljubav i duboko pokajanje za naše grijehe!


3. "ŽENO, EVO TI SINA!"
"Jer ja svoju Majku nadasve ljubim, zato bih htio da ju i vi tako ljubite. Zato sam vam je dao za majku, jer je ona najbolja Majka i ljubi vas zbog mene, kao što jedna majka ljubiti može."
Molitva: - Zbog ljubavi svoje, Isuse, daj također i nama duboku ljubav prema Tvojoj i našoj Majci!


4. "BOŽE MOJ, BOŽE MOJ! ZAŠTO SI ME OSTAVIO?"
"Kad vam je teško da ne možete niti moliti, ili ste rastreseni, tada se ja povučem, da vas iskušam je li i tada mislite na mene, i usprkos toga što vam je teško, vi se molite; to je dragocjenije i to mi se više sviđa; a vi tako vidite da bez mene ne možete ništa učiniti."
Molitva: - Spasitelju, udijeli sam ustrajnost u molitvi, i nepokolebljivost u teškim životnim trenucima.


5. "ŽEĐAM!"
"Zato jer sam na križu za vas tako mnogo trpio i stoga bio tako žedan; ali žedan ljubavi i duša, koje toliko ljubim; ali koje neće ništa o meni da znaju. Zato ljubite me barem vi i žrtvujte se iz ljubavi prema meni da mi poklonite duše koje me ljube i koje mogu spasiti."

6. "DOVRŠENO JE!"
"Kad sam osjećao da sam na kraju svojih snaga i kad sam potpuno za vas žrtvovao i predao svoj život za vas onako kako je to Otac htio, tada sam mogao radosna srca uzviknuti: Dovršeno je! Ja sam upotrijebio svoje milosti i ispunio svoju životnu zadaću."

7. "OČE U RUKE TVOJE PREDAJEM DUH SVOJ!"
"Jer je moj život završio, mogao sam predati natrag u ruke Očeve svoju dušu, koju mi je Otac dao. Molite tako i vi svake večeri prije nego što zaspite: Oče, u Tvoje ruke predajem dušu svoju!
A ujutro kad se probudite molite: Oče, daj mi Duha svojega, da uzmognem cijeli dan ispuniti u Tvojoj volji!"










07:17 - Komentiraj ( 0 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>



< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (3)
Travanj 2009 (6)
Ožujak 2009 (4)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (22)
Studeni 2008 (28)
Listopad 2008 (25)
Rujan 2008 (10)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (6)
Lipanj 2008 (8)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (9)
Ožujak 2008 (28)
Veljača 2008 (16)
Siječanj 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ruže i svijeća za Iv Snijeg

click to comment

Copyright © 2008

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape


Vrijeme:




e-pošta: palomina@net.hr


Koliko dragih ljudi čita
što je golubica pisala
svojim perom,
uz čokoladni otisak:






Brojalica posjeta
od 01. 01. 2009.


Counter
Hit Counter





Banner:







Weather Reports










Sve što ste ikada htjeli
znati o tutorijalima za blog,
a niste imali koga pitati...
...potražite sami na...



HTML i CSS tutoriali



Blogostatistika:




Sudoku:




CREDITS

picture: orchidelutza
base code: sugarmeemee