body Bez muke nema nauke - Palomina - Blog.hr body

nedjelja, 24.02.2008.

Bez muke nema nauke

Odlučila sam posvetiti jedan post studiranju svog Zakonitog. Opisat ću jučerašnji događaj.

Dragi je uspješni apsolvent Visoke škole za sigurnost na radu. Još uspješnije "čisti" sve ispite koje prijavi za polaganje. Jučer se toliko "izgrizao" čekajući objavu rezultata ispita kojeg je polagao u prošlu srijedu, da ga nisam mogla više gledati takvoga.

Svoju nervozu je prenosio i na mene. Stalno je provjeravao na službenim stranicama fakulteta je li stavljena obavijest o tome je li položio ispit, i je li profesor stavio na svemrežje podatak o uspješnosti ili neuspješnosti studenata koji bijahu pristupili polaganju ispita, iz predmeta kojeg navedeni profesor predaje.

Njegova nervoza je rasla svaki put kada bi odlazio na svemrežje provjeriti jesu li objavljeni rezulati - a to je zaista bilo često. Skoro svakih pet minuta provjeravao je nakon 16 sati je li stigla obavijest. Profesor je najavio prošlu srijedu, na kraju ispita, da će u subotu iza 16 sati biti objava rezultata na službenim stranicama fakulteta.

Nisam mogla gledati taj eskalacijski rast njegove nestrpljivosti i nervoze, pa sam ga uputila da se ode malo "raspuhati" u Fitness centar. Nevoljko je pristao nakon mojih argumenata da mu je zaista bolje otići izbaciti nakupljeni stres u FC-u, nego u stanu ubijati vlastitu psihu iščekivanjem...

Vratio se iz GYM-a vidno iscrpljen i "raspuhan". Poljubio me nakon ulaska u stan, i rekao da mu je ipak dobro došao "sraz" sa spravama u 'teretani'... Zahvalio se na prijedlogu za izbacivanje nakupljenog nervoznog iščekivanja...

Ali, njegova draga je imala iznenađenje: Dok se njezino Zakonito znojilo sat i pol vremena u 'teretani', pogledala je Zakonita na službene stranice fakulteta na svemrežju; da bih ipak provjerila je li stigao toliko iščekivani rezultat ispita.
I bila je obavijest, postavljena na svemrežnom pretincu za ocjene, točno u 17:15 sati:

Ime i prezime mojeg Zakonitog;
naziv predmeta kojeg je polagao;
te... ocjena...

Kada sam mu; nakon što je odložio fitness opremu i stavio ručnik,trenirku i čarape - mokre od znoja - u košaru za rublje u kupaonici; rekla da je dobio ocjenu izvrstan (5) > mislio je da ga zezam... Ali nije to bila šala... Zaista je moj dragan briljirao i bio izvrstan na tom, kako je sam tvrdio, teškom ispitu... iako mi je vjerovao na riječ, nije odolio...
Poželio je samo uvjeriti se još jednom na portalu fakulteta...Njegovoj sreći nije ni kraja ni konca bilo kada je zadovoljno, sa velikim osmjehom "od uha do uha", ponosno uskliknuo: "Pa ja imam još samo dva ispita do kraja 3. godine faksa! Položio sam sveukupno 10 ispita, što u ljetnom, što u ovom zimskom roku!"

Naravno, drago mi je da imam muža budućeg inžinjera koji ulaže dosta truda da bi završio toliko težak fakultet...
Ne moram niti naglašavati da sam mu potpora u svemu... Jer, prateći njegovo učenje, imala sam priliku pomoći mu
nekoliko puta pri pisanju seminarskih radova, tako da sam se osobno uvjerila da je zaista taj fakultet neka čudna "mješavina" predmeta koji imaju veze i sa kemijom, i fizikom, i nekoliko vrsti matematike...

Kada je polagao jedan ispit koji je imao dosta povezanosti sa kemijom, skoro sam "pala u nesvijest" vidjevši sve te silne formule, zadatke, pokuse koje moraš i objasniti...

Ovo sve što napisah potkrjepljuje izreku (napisanu u naslovu).










14:23 - Komentiraj ( 0 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>



< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (3)
Travanj 2009 (6)
Ožujak 2009 (4)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (22)
Studeni 2008 (28)
Listopad 2008 (25)
Rujan 2008 (10)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (6)
Lipanj 2008 (8)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (9)
Ožujak 2008 (28)
Veljača 2008 (16)
Siječanj 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ruže i svijeća za Iv Snijeg

click to comment

Copyright © 2008

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape


Vrijeme:




e-pošta: palomina@net.hr


Koliko dragih ljudi čita
što je golubica pisala
svojim perom,
uz čokoladni otisak:






Brojalica posjeta
od 01. 01. 2009.


Counter
Hit Counter





Banner:







Weather Reports










Sve što ste ikada htjeli
znati o tutorijalima za blog,
a niste imali koga pitati...
...potražite sami na...



HTML i CSS tutoriali



Blogostatistika:




Sudoku:




CREDITS

picture: orchidelutza
base code: sugarmeemee