izazov zivota https://blog.dnevnik.hr/palestina

petak, 09.03.2007.

kako nas evropa zaboravlja

sigurno ste svi culi za presudu medjunarodnog suda u Hagu u kojem je potvrdio da je bio GENOCID na prostorima BOSNE I HERCEGOVINE ali da Jugoslavija NIJE kriva za taj genocid...isto tako je u RS-u donesena odluka da za genocid nije kriva cak ni Republika Srpska?!!!! pa ko je onda kriv za Srebrenicu???? niko drugi nego Republika Srpska i Jugoslavija(srbija i crna gora)!!! ali po Hagu oni nisu krivi...a po republici srpskoj niko nije kriv nego neki pojedinci!!!!!! A od koga su ti pojedinci primali naredbe????? jer u svakoj vojsci postoji nesto sto se zove zapovijedni lanac a u slucaju Bosne I Hercegovine imamo i dokaze i svijedoke....hag je ovo stose je desilo u BiH usporedio sa slucajem u Africi gdje je vojska RUANDE bila na podrucju susjedne zemlje...al ima ogromna razlika BiH i Ruande jer vojska ruande nije...ponavljam nije radila nikakva zlodjela na podrucju te drzave i nemoze se upravo zbog toga da se usporedi sa konc.logorima i mucenjima i silovanjima i mnogim drugim zlodjelima sto je JNA i paravojne formacije bos.srba sto su radile u Bosni i Hercegovini...i ako evropa nezeli da prizna zlodjela Jugoslavije u podrucju BiH onda ja nezelim da idem u tu evropu i uvijek cu se protiviti ulasku BiH u EU jer ko je ubijao nasu bracu Bosance u Srebrenici,Sarajevu,Banjoj Luci,Bihacu,Cazinu,i mnogim,mnogim drugim mjestima LIJEPE BOSNE NEZABORAVIMO SREBRENICU

09.03.2007. u 13:14 • 7 KomentaraPrint#^

...JESTE LI ZNALI.....

Čitajući novine naišao sam na jedan zanimljiv članak zujo
Naime radi se o umjetnosti i znanosti.
Slikar Rembrand van Rijn u 17. stoljeću je zanimljivo prikazao spoznaju do koje je došlo tek u moderno proučavanje mozga.
Ženama je većinom oslikavao lijevu stranu , a muškarcima desnu stranu lica. A isto tako viđenje su imali ispitanici američkog psihologa Jamesa Schirilla.
Oni su ženske portrete koje su slikane sa lijeve strane doživljavali privlačnijim,a muške odbojnijim.
James je za tu pojavu imao neurobiološko objašnjenje:
čovjek svoje osjećaje uglavnom izražava lijevom stranom lica,što se na ženskom portretu čini osobito privlačnim, jer se na taj način pronalaze naznake seksa,hrane i prijateljstva.
S druge strane ,kod muških portreta lijeva strana lica izaziva asocijaciju agresije ili slabosti.
Zanimljivo zar ne!
Nisam baš puno o tome razmišljao ,ali sad vidim da u stvari i jeste takothumbupyes

Pozdrav svimawaveroflwave

09.03.2007. u 12:22 • 1 KomentaraPrint#^

ponedjeljak, 05.03.2007.

poezija


Sviđaš mi se kad šutiš jer si kao odsutna,
i čujes me izdaleka, i glas moj ne dodiruje te.
Čini mi se kao da su ti letjele oči
i čini se da ti je poljubac jedan zatvorio usta.
Kako su stvari sve ispunjene dušom mojom
izranjaš iz stvari, ispunjena dušom mojom.
Leptirice sna, duši mojoj si slična,
i slična si reči melanholija.
Sviđas mi se kada šutiš i kad si kao udaljena.
I kada kao da se žališ, leptiricu u gukanju.
I čujes me izdaleka, i glas moj ne dostiže te:
Pusti me da šutim s mučanjem tvojim.
Pusti me da ti govorim takođe s tvojom šutnjom
jasnom kao sveća jedna, prostom kao jedan prsten.
kao noć si, šutljiva, zvezdana.
Šutnja tvoja je zvezdana, tako daleka i jednostavna.
Sviđas mi se kad šutis jer si kao odsutna.
Udaljena i bolna kao da si umrla.
Jedna reč tada, osmeh dovoljan je jedan.
I veseo sam, veseo što nije

ovaj predivnu poeziju je nasla moja jedina ljubav i hvala joj na tome nadam se da se i vama svidja uzivajte

05.03.2007. u 15:25 • 2 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

posmatranje svijeta sa mog gledista

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr