izazov zivota https://blog.dnevnik.hr/palestina

četvrtak, 22.02.2007.

za sve one koji su izgubili nadu u ljubav

evo napokon da nesto napisem na ovaj svoj za mene dosadni blog koji sam posjetio zadnji put za novu godinu ada cestitam valentinovo sa zakasnjenjem svim zaljubljenim a ov sad sam napisao za sve one koji su izgubili nadu u ljubav.... pa bujrum procitati


Zadovoljstvo se pretvara u bol,od lekcija naucenih u naporu,od pitanja sagorijelih u mom mozgu, o tome da li je ljubav humana u svom dodiru.....
Te misli su kao losos koji pliva uzvodno u suzama svoje obmane...
boreci se protiv struje,pati,struje koja vise ubija nego sto stvara haosem nasih isprepletenih emocija haoticnih zbog sidra Erosove strijele iscupane suda moje neumirujuce zaljubljenosti, razdvojenost ne takojednostavna koliko udaljenost medju nama...
moj um vise nije zaposjednut demonima koji su nadgledali moje robovanje tvojim lazima...
sjeme tih lazi tako duboko ukorijenjenih da su naprsli temelje onoga sto smo nekad dijelili omogucavajuci tako sudbini u nama, koju sam zapecatio u sebi, da iskulja iz mojih misli tako nasilno i brutalno kao da je dijete uzeto iz majcinog zagrljaja...
Ostavljen sam okruzen tamom ali odbijam da me ona proguta...
Moja usamljenost je kao nocni vazduh, oku nevidljiv, na dodir ocigledan, u svojoj hladnoj neudobnosti...
Ipak,kad bih to mogao uraditi sve ispocetka uradio bih to u istoj kozi u kojoj sam sad...
Leci i pustiti da ljubav umre,al ne ja, ne ja...ne ja, leci i pustiti da ljubav leti, iako sam vidio njen najmracniji oblik prevaru, nista drugo nije ovako toplo ni ovako slatko...kao ljubav...
niko nesmije da izgubi nadu da ce prava naici jer svak od nas je imao i imace uspone i padove u ljubavi la nesmije se izgubiti nada jer prava ljubav...prava osoba za svakog od nas ce naici i kad se najmanje nadate...jer kako su rekli u nadrealistima za sarajevo gas> dolazimo kad nam se najmanje nadate> tako i ljubav dolazi... ja sam tako upoznao u svom usljivom gradu najljepse bice na ovom planetu a to je moja prava ljubav Hana

22.02.2007. u 13:54 • 3 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

posmatranje svijeta sa mog gledista

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr