moderato_cantabile

petak, 13.02.2009.

Moj lipi anđele

Danas sam, po ne znam koji put, shvatila zašto volim svoj posao. I zašto ga nikad ne bih mijenjala…barem ne sada (dakle, nikad ne reci nikad).
Dan je počeo kao i svaki drugi. Rano ustajanje, žurno spremanje da s frendicom stignem na prvu jutarnju kavu u obližnjoj krčmi kraj Škole i da to sve obavimo prije posla. Još mi je na pamet palo: petak 13.! Predivno! Kud ljepše?!
I sjetih se da nisam otkazala aranžman za Valentinovo, napravljen očito puno, puno prerano…prije svega…darak iznenađenja za njega i mene. Jebiga, nas više nema, a aranžman je ostao jer ja posljednje vrijeme nisam bila sposobna misliti na otkazivanje. I onda mislim: Pa kad ću to izvesti? (jer, realno, lova mi sad treba vraški, ipak sam ispljunula 3000kn za moju, kako ju je Drugi čovjek nazvao, plavu pticu sretan) I kako da možda izvučem pare natrag ili bar prepolovim aranžman pa lijepo odem sama uživati na masažu, bazene (koje, btw, mrzim iz dna duše…ali ovo, doduše, nisu bazeni u mojoj blizini, pa su možda drukčiji?) i sve što sam uzela. Srećom, puno je ljudi koji su na ovaj ili onaj način povezani s tim mjestom pa mi je kolega doktor pomogao otkazati sve to nakon što je čuo moju srcedrapateljnu priču. zubo
Tako da do 11 sati sve je bilo riješeno, a nakon posla išla sam po izvratak love, ali ipak ne u cjelosti, ali veći dio. thumbup

A u školi…
Organizirala se kratka predstava za „klince“ povodom Valentinova (muzika, srcolovka, malo recitacije…sve skupa 40ak minuta zabave i smijeha). Malo mi je bilo sick od toga, al ne smijem ništa pričati jer sam i ja podlegla najkomercijaliziranijem danu u godini. headbang
Ali moja dječica, moji četvrtaši poklonili su mi nešto najljepše…ono zbog čega sam tisućiti put rekla: Volim ovaj posao!
Ušla sam u razred, a oni svi tiho za mnom. Nitko ništa ne priča. Vrlo čudno za njih, jer čim me vide počnu mi skakati po glavi. Ulaze u razred, sjedaju na svoja mjesta…vidim im lica, oči – nešto spremaju. Pakleno! rolleyes
I onda je počelo…dok sam zapisivala one kojih nije bilo (a falio je samo jedan!), ušao je u razred i on…s cvijećem i ogromnim dječačkim osmijehom na licu, a ostali su gromoglasno zapljeskali. I počeo je svoju recitaciju:
Razrednice, ovo je za Vas. U ime cijelog razreda, za Valentinovo!
Moj osmijeh je zasjao na licu, s malo suza u očima…zbog te geste…njihove topline…svega… ali, tu nije bio kraj. Nastavio je dalje:
Bili ste nam stvarno super svih ovih godina. Na maturalcu i više, puno više od očekivanog, a još nam je malo vremena ostalo, a znate kak' se veli: prvi se pamte!

I tu sam se raspala. Moj su prvi razred koji sam izgurala od prvog do četvrtog razreda. Svašta smo prošli (i proći ćemo još do kraja) skupa.
Ali, ni ovo nije bio kraj. Malac je otišao do svojeg mjesta u zadnjoj klupi, izvukao gitaru (koju je u dosluhu s domarom u razred odnio prije nego sam ja došla (kako ništa ne bih vidjela).
I onda je krenulo…pjesma kojom su me taknuli do najvećih dubina moje duše i srca…a nisu znali što mi ta pjesma znači…oni su pjevali onako, prema onome što osjećaju i prema onome što JA njima značim.
pjeva Moj lipi anđele


Dok je njih 27 pjevalo (a izgleda da su se i pripremali jer su bili kao jedan glas), ja nisam mogla suspregnuti suze…što radosnice, što one druge...malo su izmijenili refren, pa otpjevali:
Naš lipi anđele, pogledaj u nas
Ako te tužnu jutrom probude, mi čuvamo osmijeh za tebe.
Naš lipi anđele, pogledaj u nas
Kad smo se tužni jutrom budili,
Tvoj osmijeh za nas smo vidjeli.

Dotukli su me do dna…
I dali mi do znanja što im, očito, značim (jer smo kasnije cijeli sat proveli u pričanju o tome) i kako se osjećaju zbog skorog rastanka…iskreno, znala sam da smo se na maturalcu i nakon toga svi zbližili, ali ono što sam čula…zaista, ni u svojim najljepšim snovima nisam očekivala.
Dobila sam prvi poklon za Valentinovo, vjerojatno i jedini, ali zasigurno NAJLJEPŠI!
cerek

- 15:43 - Komentari (39) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Siječanj 2017 (1)
Listopad 2015 (1)
Lipanj 2012 (1)
Studeni 2010 (1)
Listopad 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Prosinac 2009 (3)
Studeni 2009 (3)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (4)
Kolovoz 2009 (6)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (11)
Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (5)
Ožujak 2009 (10)
Veljača 2009 (16)
Siječanj 2009 (7)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (9)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (14)
online

Novo izdanje...

  • never let go Pictures, Images and Photos

    Možda su zvijezde osvijetljene da bi jednoga dana svatko od nas pronašao svoju. (Mali princ)


    Kaže se da je potrebna samo jedna minuta da bi se zapazila jedna posebna osoba, jedan sat da bi se je procijenilo, jedan dan da bismo shvatili da bismo je rado imali ili voljeli, ali je potreban cijeli život da bismo je zaboravili!

Najdraži stihovi