moderato_cantabile

utorak, 26.08.2008.

Praška magija


Po drugi put u svom životu našla sam se u Pragu. Stigla sam noćas. Ili bolje reći jutros. I ne znam koliko je bilo sati. Nisam se niti skinula, zaspala sam u robi. Pet dana i možda 5 sati spavanja. Strašno!
Prvi put u Pragu bilo je moje apsolventsko putovanje prije sedam godina. Kojim riječima opisati doživljaj toga grada?
Čarobno? Predivno? Svaki epitet pokriva moj prvi doživljaj toga grada. Tada, prije sedam godina, jedina mi je želja bila opet se vratiti u taj grad i doživjeti ga s voljenom osobom. Ali u narednih šest godina „nikada se nije našlo vremena“...ili volje...ili...Tko zna čega se nije našlo...ili jednostavno se nije našla osoba da bi se doživio Prag na onaj način na koji sam ja to željela...zamislila. A zaista je čaroban. Noćna vožnja Vltavom, uz svjetla grada, osvijetljen Karlov most...trenutak i slika koji oduzimaju dah. Trenutak koji jednostavno želite zaustaviti. Grad u kojem se nakon jednog dana boravka u njemu osjećate kao doma. Grad u koji se uvijek poželite vratiti. Grad u koji se morate vratiti. Grad u kojem poželite ostati.
Sada, nakon sedam godina, opet sam se našla u Pragu. Uzbuđenje zbog znatiželje hoću li ga opet doživjeti na, barem donekle, isti način kao prvi put. Strah zbog toga hoću li se razočarati. Razočaranje što mi se nije ispunila želja što ga drugi put ne idem vidjeti s „onim nekim“...želja koju sam zamislila kada sam prvi put bila na Karlovom mostu, na mjestu želja. Eto, jedan dio želje se ispunio. U Prag sam se opet vratila. Ali...
I doživljaj grada, istina, nije bio kao prvi put. Druga funkcija nego što je bila prvi put poremetila je taj moj doživljaj. Nije jednostavno paziti na 20 maturanata željnih, samo i jedino, zabave. Ali ono što sam iščekivala je noćna vožnja Vltavom. Baš kao i prvi put. Imala sam sreće da smo dobili večernji termin.
I krenulo je...
Moje misli su se umirile. Sjela sam na gornju, vanjsku palubu broda, ušuškala se u svoju jaknu i pustila misli i srce da se smire, a oči da upijaju svjetla čarobnoga grada. Vratila su se sva sjećanja od prije sedam godina...apsolventsko ludilo...retrospekcija događanja zadnjih godina...zadnjih mjeseci...nevjerojatno je to kako su se misli u rojevima množile. Dolazile i odlazile, a opet sam svaku jasno mogla razabrati. U jednome trenutku pojavio se i lagani smješak na usnama kada sam se sjetila svoje želje...pa eto, vratila sam se Prag. Ovdje sam. Zašto se ne bih smješkala? Zašto ne bih bila sretna? Zašto ne bih uživala? Pjesma i ples svuda pored mene, a ja da nisam zadovoljna samo zato što se nije ispunio moj drugi dio želje? Svašta! Ustala sam s klupice, otišla do svojih maturanata, nije im dugo trebalo da me zavrte na vrhu palube broda i da zajedno, plesom i pjesmom, ispunimo Vltavu i prolazak ispod Karlova mosta.
Iako se osjeti EU, da, Prag je i dalje čaroban!
A moja želja ovoga puta? Hm? Mjesto na Karlovom mostu na tom dijelu gdje se zažele želje je u rekonstrukciji... rolleyes

- 15:14 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2017 (1)
Listopad 2015 (1)
Lipanj 2012 (1)
Studeni 2010 (1)
Listopad 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Prosinac 2009 (3)
Studeni 2009 (3)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (4)
Kolovoz 2009 (6)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (11)
Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (5)
Ožujak 2009 (10)
Veljača 2009 (16)
Siječanj 2009 (7)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (9)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (14)
online

Novo izdanje...

  • never let go Pictures, Images and Photos

    Možda su zvijezde osvijetljene da bi jednoga dana svatko od nas pronašao svoju. (Mali princ)


    Kaže se da je potrebna samo jedna minuta da bi se zapazila jedna posebna osoba, jedan sat da bi se je procijenilo, jedan dan da bismo shvatili da bismo je rado imali ili voljeli, ali je potreban cijeli život da bismo je zaboravili!

Najdraži stihovi