moderato_cantabile

nedjelja, 20.07.2008.

Četiri dana ljubavi (napokon svježi post)

Jučer sam bila na Massimovom koncertu na Kastvu. Dojmovi me još peru. Nemam riječi za opisati tu ljepotu zvuka, ambijenta i cjelokupne atmosfere. Jednostavno božanstveno. Započeo je s jednom od mojih najdražih: Koliko si puta ljubila stranca...i taknuo me u najdublje žice u srcu. Sve je te večeri bilo presavršeno. Stara gradina na Kastvu, iza leđa pogled na Kvarner, Massimo i orkestar s nježnim stihovima...i ja...sama (osim naravno ostalih ljudi oko mene). On je tako falio. Falio da se stisnem pored njega. Da mu pomirišem vrat.
...
I danas sam, nakon ne znam koliko vremena, opet uzela film Mostovi okruga Madison. Prvi put kad sam ga gledala doživjela sam ga kao predivnu ljubavnu priču, kao nešto: Eh, baš takvo nešto i sebi želim u životu.
Ali, sad, kad je „Kincaid“ negdje u blizini ne želim ta četiri dana. Premalo su. Dva sam već iskoristila. Pa zar samo još dva mi preostaju? I onda gotovo? Do kraja ništa? Onda želim da ovo čekanje na ta preostala dva dana još traje godinama.
Jer nevjerojatna je ta ljubav Eastwooda i Streep...toliko snažna, toliko strastvena, a opet toliko nježna. Sve ostalo postaje nevažno pored tako intenzivne ljubavi. Ljubavi koja je živjela samo četiri dana. Ali ljubav koja je trajala do kraja života.
Je li u tome ljepota? Ili mučenje?
Pitam se jesmo li sretni ako barem i na četiri dana osjetimo jačinu takve ljubavi pa je izgubimo zauvijek i vratimo se onoj svakodnevici koju „guramo u nekom vječnom leru“? Ili nas spoznaja o takvoj ljubavi vrati i baci u neke nestvarne svjetove da nam ništa više nije dovoljno dobro nakon toga? Treba li je uzeti u trenutku i uživati? Ili pobjeći glavom bez obzira jer ćemo dalje htjeti mjeriti sve prema njenoj snazi i mjerilima, a ništa se neće moći mjeriti njenom snagom?
I jednoga dana kad budemo stari i naborani, kad nam glavu prekriju sijede što ćemo se pitati:
Jesmo li trebali zagrliti ljubav i uživati u njoj? Zašto nismo?Ili ćemo biti ponosni na sebe što smo se odhrvali iskušenju za koje ne znamo kako bi završilo, a pogled na sijedu glavu pored nas s kojom smo „u leru“ izgurali cijeli život izmamit će nam osmijeh ponosa...osmijeh sjete...da čak ni u starosti nećemo znati jesmo li ispravno odabrali...rolleyes

- 16:13 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

  srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2017 (1)
Listopad 2015 (1)
Lipanj 2012 (1)
Studeni 2010 (1)
Listopad 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Prosinac 2009 (3)
Studeni 2009 (3)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (4)
Kolovoz 2009 (6)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (11)
Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (5)
Ožujak 2009 (10)
Veljača 2009 (16)
Siječanj 2009 (7)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (9)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (14)
online

Novo izdanje...

  • never let go Pictures, Images and Photos

    Možda su zvijezde osvijetljene da bi jednoga dana svatko od nas pronašao svoju. (Mali princ)


    Kaže se da je potrebna samo jedna minuta da bi se zapazila jedna posebna osoba, jedan sat da bi se je procijenilo, jedan dan da bismo shvatili da bismo je rado imali ili voljeli, ali je potreban cijeli život da bismo je zaboravili!

Najdraži stihovi