...u indigo svijetu

utorak, 02.01.2007.



Image Hosted by ImageShack.us


Očima ispod mutne površine
Gledam u nebo
U sva njegova prostranstva i tihe radosti
Boje se razlijevaju
Jedna drugu za rukav vuku
I šapuću prirodi
Oj Ljubavi,Ljubavi nam dajte....
Moje tijelo,moja opipljiva stvarnost
Lebdi među kristalima soli i vode
I ne osjeća zebnju što steže oko srca
Jedva dišem,
Naprežem se udahnuti ono malo preostalog,vrelog zraka
Modre i ranjene usne ne pomičem
Previše je uspomena na njima

Govore mi o prevarama,zavadama i lažima
Svakom njihovom mišlju moju dušu ranjavaju
Utihnite, zaboravite da postojim
Napusitite me u mojoj boli
Ne želim prijatelje
Ne želim savjete
Ne želim ozdravljenje
On je moja bolest
A Njega se riješiti ne želim

Ne,ne ne vjerujem..
Odbijam prihvatiti
Okrećem glavu,spuštam kapke
Znam da još nije kraj....pa vidim Ga na obali,čeka me
A zašto zaklapam oči pred zrakama sunca?
Nadzire li se ono što ne želim vidjeti?
Bojim se...

Sada zovem one lijepe slike
One davne i mirisne uspomene
I pristižu pomagači
Naviru u rijekama
Donose olakšanje na rukama
Obavijaju me osjećaji
Omotana poput mumije
Čekam neka druga vremena
Prazna iznutra,mirišljava i balzamirana

Opraštam ti...
Dvije male riječi koje mijenaju svijet
Dopusti mi da ti oprostim...
Dopusti mi...
Da nam promijenim svijet

Žar me dotaknuo
Ali tijelo nije opeknuto
Nešto novo je u meni
Krv teče brže
Boja moja obraze
Lagano
Sasvim spokojno smješak se pojavljuje...
Treperim
Titraji iz moga tijela putuju
Šire se i šalju poruke
Uzburkana površina...
Više i više voda se meškolji
Na valovima trče moje melodije
Usne su napučene,crvene
Glasno se smijem zlim šaptajima
U slavlju se gušim
U vlastitoj sreći
Tonem u dubine oceana

Odlazim u neki novi
Mada dobro poznati svijet
Napuštam površinske dijelove
I sve njegove okove
Zaboravljam sve proklete sumnje
Svu prljavštinu onoga svijeta
Tišina i plavetnilo grle me
Sama sa sobom u vlastitom moru laži...
U punom sjaju moje bolesti
Uživam.....

...ne zaboravite me.....

- 12:49 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2011 (1)
Siječanj 2010 (1)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Studeni 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (9)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (11)
Rujan 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

zašto sam ovdje...


  • došla sam pokloniti sebe čovjeku
    dajem svoje najbolje i najlošije Ja
    ne želim da me kupujete
    ja sve već nudim

    da bismo primili Ljubav,
    potrebno je naučiti davati je...

Linkovi

za one koji me žele češće čuti....


  • colitoss@gmail.com

Slike...

  • slike na mojem blogu koje u donjem desnom kutu imaju malu oznaku "Night", preuzete su s bloga jednog Dubrovčanina...toplo preporučujem da povirite: night