...u indigo svijetu

utorak, 24.10.2006.

Image Hosted by ImageShack.us

Počelo je.
Sunce se visoko uzdiže,a ja sam još u krevetu.
S nekim smješkom na licu i sjajem u očima..
Struje mirisi kolača i toplina čaja
Silazim tiho na prstima
Ugledah divan prizor...
Moja duša na zrakama u kuhinji hihoće se jutru.

Hodam kamenim palačama,a pod i ne dotičem
Prigušeno lebdim tek malo iznad tla
Divan je osjećaj gledati na svijet iz oblaka...

Spokojna slika mirne pučine krasi moje oči
I znam da su previše plave...neka su...moje su
Pletem dugu ljubičastu haljinu s motivima djece
Neke davne osobe iz djetinstva šaraju oblike
Zagrljaji pričaju o toplinama ruku i njezinih grudi
Pjevušimo neku poznatu melodiju

Okret za okretom, plešem s tvojom taštinom
Još uvijek se ne zna tko vodi,tko igra ulogu muškarca
Stvaraš neke trokute i četverokute
Teško mi padaju tvoje trepavice
Mislim da mirišu na cimet

Pijeskom gađam zvijezde
Svi mi se smiju
Misle da su nedostižne...
Varaju se...

Potapljaju se brodovi mržnje i boli
Nova sam osoba
Izgrađena od struna samoće
Koračam popločanim puteljcima života u dvoje...

Pepeljara snova je prepuna
Iskrivljeni opušci i ugašene želje
Samo prah i pepeo
Od kula maštanja.

Izlazimo u satima kad samo on je prisutan
Njegove srebrene udice na mojem licu
Sad misliš da sam lijepa,a ujutro nisi siguran
Pa se pitaš voliš li moje mane kao nekada.

Prestat ću razmišljati
Samo ću disati i sanjati
U autu,u krevetu,u snu,u pokretu,u šapatu....
Samo ću disati i sanjati....bez odgovornosti

I šuljat ćeš se po običaju,znam
A ja ću te čekati,spremna
Plakat ćemo nad sudbinama,onako sebično
I želiš me držati za ruku,kažeš

Samo dišem...i sanjam
Svijeća na prozoru
Sjenke u kutevima
Opet čujemo onaj smijeh

Počelo je i znaš to
Oklijevaš me dirnuti
Goriš pod mojim prstima
A ja sam samo voda...

Nemam doma
Ne znam kud i kamo idem
Ne možeš me kontrolirati
Ne znaš me zadržati

Žuborim tiho
Šapućem slatke tajne
Samo me rijetki čuju
A ti me ne vidiš
Jer samo se srcem dobro vidi....


- 22:31 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Prosinac 2011 (1)
Siječanj 2010 (1)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Studeni 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (9)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (11)
Rujan 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

zašto sam ovdje...


  • došla sam pokloniti sebe čovjeku
    dajem svoje najbolje i najlošije Ja
    ne želim da me kupujete
    ja sve već nudim

    da bismo primili Ljubav,
    potrebno je naučiti davati je...

Linkovi

za one koji me žele češće čuti....


  • colitoss@gmail.com

Slike...

  • slike na mojem blogu koje u donjem desnom kutu imaju malu oznaku "Night", preuzete su s bloga jednog Dubrovčanina...toplo preporučujem da povirite: night