04.10.2007. / četvrtak

povratak duxa...

evo i mene...nakon dugih trenutaka...kao sto naslov posta kaze,povratak duxa-mene!=)
dosta se toga dogodilo od 6.3....ev brzi pregled zbivanja...bila sam u Bosni,u Travniku,kod Mirne i Sande...
Upoznala njihovu raju,Elvisa...u buducnosti cu pisat vise o doga]ajima vezanim uz njega.bila sam u Dugopolju sa KUDom i
bilo nam je skroz zakon i bas je bilo ono...skroz...mozda o tome budem vise pisala...zasada necu...
pala sam godinu,napila se ko stoka za kirvaj,al tog se ne sjecam...onda sam otisla na Krk i tamo bila s Mirnom i Sandom
u njihovom apartmanu dok su se ostali guzvali u stanu.bilo je...do jaja!!bile smo svaku vecer vani,osim kad su nas bacili
na Plavnik...osjecala sam se ko u logoru...ali nemoze se rec da nije bilo solidno...imali smo par krizi...nedostatak
opojnih stvari...hmm...eh,ajmo dalje.e,da!sa KUDom smo isli u Madjarsku!e,to je bilo za pamcenje...posto sam tad prvi put
s kudom isla na,recimo turneju izvan zemlje,krstili su me,zajedno s njih jos oko 10ak...ajme,to je bilo...zalili su nas smjesom za palacinke!!
nisam to mogla isprat iz kose danima...i cak sam se cesljala!!!prije toga smo morali polozit zakletvu,tipa kao necu se jebat s
clanovima kuda,bit cu gori od starijih clanova sto se tice alkohola,blabla...i tak to...svaki dan smo imali prisilno tusiranje!
ljudi ti mirno dodju u sobu,ono,sve normala,i onda te zgrabe i pod tus,onak u robi...hehe...ma de...bili smo u studentskom domu,
skroz na 3.katu,ispod nas su bili talijani,desno od nas bugari,jos negdje u zgradi su bili estonci,grci...ma joj,bilo ih je...steta
sto nisu turci dosli...a nem veze!ajmo dalje!bili su nam ljudi iz Dugopolja vikend kad je trebala pocet skola...ja sam upisala
ekonomsku za tajnicu...razred mi je skroz...ma dobar je!ali tak mi fale oni svi idioti i one curke od prosle godine...
i fali mi stari razred...ja bila jedina zenska tamo u razredu u tehnickoj,dodjem u ekonomsku i ko za kurac,pun kurac cura u razredu
i 5 decki...doh!nije fer...ali zato u skoli ima dosta dobrih...hehe...ali za sada nista o tome!to bi recimo bilo to...ukratko...
iako sam stvarno skroz puno toga izostavila...ali nem veze!
e sad ovako,trebala bi ic 2o. i 21.10. u Sarajevo i Mostar!!jedva cekam!!stara me vodi sa sobom,ima neki seminar tamo...jao...i mogla
bi ju pitat da mene ostavi u Travniku...hehe...eto,za sada to je sve!cheer,zbogom okrutni svijete...

- 11:42 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.