< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us


online



Moj mail:
paix.blog@gmail.com


Volim:

Glazbu
Čokoladu (the movie)
Čokoladu (the book)
Mitologiju
Stinga
Kavu s mlijekom
Moj laptop
Šetati
Spavati
Kestene
Njega



MOJ STARI BLOG


VOLIM ČITATI:

Anchi
Apple
Aries
Black Pearl
Blues Svezenski
Born to be wild
Clarisss
Dagoberhr
Detalj
EmptyHeartedGirl
Gedeon
In my place
Ima jedan svijet
Kaira
kiiiik
Krijesnica
Lakeisha
LondonSKY
Magicna Noc
Marsijanka
Mini Maxine
Muha
Nadobudan
Nemam pojma
Nikad kao Bane
Nihonkichigai
Pegy
SamohranaMajka
Siobhan
Staticna
Vitae
Zena zmaj




He runs and runs and runs. And when he's exhausted himself, he returns to me, puts his head in my lap and asks me to help him find a way to die.





FIELDS OF GOLD

You'll remember me when the west wind moves
Upon the fields of barley
You'll forget the sun in his jealous sky
As we walk in fields of gold
So she took her love for to gaze awhile
Upon the fields of barley
In his arms she fell as her hair came down
Among the fields of gold

Will you stay with me, will you be my love
Among the fields of barley?
We'll forget the sun in his jealous sky
As we lie in fields of gold
See the west wind move like a lover so
Upon the fields of barley
Feel her body rise when you kiss her mouth
Among the fields of gold

I never made promises lightly
And there have been some that I've broken
But I swear in the days still left
We'll walk in fields of gold
























































































































































Cursors

nedjelja, 09.12.2007.

Oda Kavi

Image Hosted by ImageShack.us

Kava- gust crn napitak koja probudi svaku stanicu u vašem tijelu.
Kava- sastojak bez kojeg ne bih preživjela poslijednjih par mjeseci koliko se nisam naspavala.
Kava- napitak koji je spojio mene i Njega.
Kava (sa automata)- prva stvar po koju idem kad dođem na faks.
Kava s dragim- vrhunac mog dana (on čita naš loš ljubavni horoskop i tvrdi kako ćemo mu mi prkositi, a ja se smješkam, kimam glavom i nagnem se da ga poljubim)
Kava s mamom- savršena prilika za trač partiju, njezino gnjavljenje oko mog faksa i prevelik interes oko mog dragog.
Kava s frendicom- savršeno vrijeme da pustim mozak na pašu i slušam je samo sa pola uha.
Kava (Nescafe) za van – prijeko potrebna dok s tjelesnog jurim na vlak doma.


O da, kava je stvar koja me održava na nogama u poslijednje vrijeme.

Najljepša je ona koju popijem s dragim, ali često se trebam pošteno namučiti da je zaradim. Kao prvo, treba nam sat i pol da se nas dvoje dignemo iz kreveta. Da, točno sat i pol. Lijeni smo, ne možemo se odlijepiti jedno od drugog i spava nam se. A ja moram na faks (ili on mora na posao). Nakon što ja dvadeseti puta spomenem da se trebamo dignuti jer hoću prije popiti kavu, uspijemo se izbaciti iz kreveta i za kavu nam ostaje… točno 7 minuta (a meni treba cca. 25- 60 min da popijem kavu). U tih 7 minuta odemo u kafić, brzo naručimo kave, popijemo ih brzinom svjetlosti i odjurimo u auto. Onda on upali glazbu i počne skakati po autu kao 5- godišnjak i oponaša Schumachera (jesam li rekla da ima 29 godina? ), a ja se s bolnom grimasom držim za želudac jer sam prenaglo popila kavu. No prođe me nakon minute jer me opet uspije nasmijati. Da, da… obožavam takva jutra i takve kave. O da….

A s vremena na vrijeme mi se posreći, lijepo sjednemo u kafić i sat vremena polako pijuckamo kavicu gugutajući. Da. Obožavam i takve kave…


Jedina stvar koju ne volim što se tiče kave jest turska kava. Moj je želudac ne podnosi. Prije sam je svakodnevno lijevala u žile, ali s vremenom mi je postalo mučno od nje i volim samo kavu sa kafića. Tako sam i upoznala Njega jer mi je upravo on poslužio najbolju kavu koju sam ikad pila.

Kaže moj dragi ''Naša prva zajednička investicija će biti aparat za kavu… '' Može.

  • 09.12.2007. ,13:42 || komentari (35) || isprintaj || ^
  • << Arhiva >>