Opčinjena i začarana njime
petak, 10.04.2009.
Je li to uopće zdravo ? 24 sata na dan misliti na nekoga. Povezivati sve s njim. Kada ga vidiš, zaželiš povjerovati u ljubav. Ali ja nikada neću vjerovati u ljubav. Previše je nevina, dobra, nježna, upravo onakva kakva ja nisam. Ljubav je živjeti od nečijeg pogleda, od kapljice kiše na listu, od pjesme koja opisuje osjećaje. Zato moram obaviti dužnost i odabrati Osobu. Radim to posve hladno kako se ne bi rastopila. Nikad nisam htjela biti od onih koje cmizdre za dečkima. Takve mi idu na živce. Imam dojam da glume žrtvu. Tip sam osobe kojoj nije svejedno, ali mi ni ne ovisi o životu. Da on ovo čita, možda bi ga povrijedila, ali znam da on zna da ga volim. Pokušavam mu prići. I on meni pokušava prići. Ali kao da neka jača sila ne želi nas zajedno. Iako me uvijek bilo briga što drugi misle, jer ja sam onakva kakva jesam i baš se takva sebi sviđam, ovaj put je drukčije. Ovo nije samo ljubavni hir. On je svaki dan sve ljepši, sve je slađe zabranjeno voće, sve se više družimo, onoliko koliko nas razdvajaju toliko se mi zbližavamo.
| 13:43 | Komentari (24) | On/Off | Print | # |