ze TA DIVNA, CUDNA BILJKA - WHERE THE CURTAINS FALL! - Blog.hr

WHERE THE CURTAINS FALL!

05.05.2005., četvrtak

TA DIVNA, CUDNA BILJKA

Kava ili duhan? Kako god da okrenes i jedno i drugo je bolje od kamilice, ili šipka... barem za provesti noc budan. Kaj ne X? Najebali smo danas da bu se sve prasilo! Da, skuhao sam si 3 džezvice prave otrovne, ono zlica kave na salicu i pol. I prezivio sam noc. E sad bi bilo jebeno i da prezivim dan! I to po mogucnosti uspjesno.
I jos mi je jedna stvar pala na pamet nocas, cak sam si zapisao naslov (trebao je to biti post), ali da me jebes neznam vise kaj bih pisao..neki drugi put. Nis, odo' ja na posao, jos me dosta toga ceka.
P.S. brada, kaj se tice tvog komentara: easier said then done; ali nije los. A, loza, crni loza, to ti je bilo nesto za pamcenje!

- 07:45 - Slobodno reci (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ovdje će padati zavijese i vela tajne. Ma bolje rečeno: muke i razmisljanja jedne plavuse!

Linkovi

Said, if you want to call me baby
(Just go ahead, now)
An' if you'd like to tell me maybe
(Just go ahead, now)
If you wanna buy me flowers
(Just go ahead, now)
And if you'd like to talk for hours
(Just go ahead, now)
And if you want to call me baby
(Just go ahead, now)
An' if you'd like to tell me maybe
(Just go ahead, now)
If you'd like buy me flowers
(Just go ahead, now)
And if you'd like to talk for hours
(Just go ahead, now)

pokupljena fora:



How to make an overlord
Ingredients:

3 parts pride

3 parts silliness

3 parts beauty
Method:
Blend at a low speed for 30 seconds. Add emotion to taste! Do not overindulge!