Zajedno do kraja, samo to mi je važno

12.04.2010., ponedjeljak

* Hiljadu suza majko *

...

Tišina,
blažena tišina

...
- 19:18 - Komentari (4) - Isprintaj - #


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Da/Ne

Pussy

*je studentica, pri kraju s faksom, finally
*ovdje dolazi kada treba nešto izbaciti iz sebe, svu tu neku čudnu emociju, ili slično tome
*ludo zaljubljena, sretna, pred udajom :D
*šta još ... e da, davno sam tu tipkala, daaavno, neki me i znate, dosta godina, a kao da je jučer bilo kada sam počela čitati moje drage blogerice kiss

★ ♥ ... svaki dan i noć mislim na tebe da si tu kraj mene, da te nježno milujem, i da osjetim dodir tvojih usana, znam, za to, za to vrijedi umrijeti ... ♥ ★

♥ ... sigurna u to da te volim, sigurna u to da si stvoren za mene, sigurni u to da smo jedno, i da sve je drugo manje vrijedno ove ljubavi ... ♥

♥ ... ove godine mijenjam život iz korijena, a u buduće da se zna, gdje živiš TI živjeti ću i ja, ove godine sve ću prošle ja preboljeti i niko neće moći da nas rastavi ... ♥

Uz njih pijem kavicu

Možda nisam znao
uvijek istom mjerom vratiti,
zato otvaram ti srce kao pismo,
neću ništa skrivati.
Pročitaj me do zadnje strane ti
i znat ćeš da si najbolje do sada
što su prsti dotakli.

Ti si kao zrno soli,
tvoja ljubav nježno boli,
nađi sreću u mom oku
kao more duboku!
I znaj da bit cu tu
i kad navrati nam tuga,
ti u meni nađi snagu,
prijatelja, vjernog druga...
I znaj da bit ću tu,
da ti dobro dobrim vratim
i na vrhu i na dnu,
da osmjehom te pratim!

I možda nisam znao
uvijek prave riječi birati,
ali ni za što na svjetu
tebe ne bih,
ne bih htio mijenjati...

Ti si kao zrno soli,
tvoja ljubav nježno boli,
nađi sreću u mom oku
kao more duboku!
I znaj da bit ću tu
i kad navrati nam tuga,
ti u meni nađi snagu,
prijatelja, vjernog druga...
I znaj da bit ću tu,
da ti dobro dobrim vratim
i na vrhu i na dnu,
da osmjehom te pratim!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

kad sam tuzan
traje kratko
jer ti si tu kraj mene
kad sam sjetan
boli slatko
jer znam da imam tebe

kad hladnoca
stegne srce
tvoj me dodir grije
kao ljubav na tom svijetu
nista tako sveto nije

drhtim od nemira
veceg od svemira
kad stisnes se uz mene
divan je osjecaj
kad mi das zagrljaj
sve mi bolje krene

zato pazim i cuvam
ovu ljubav svetu
vecu od svega
najvecu na svijetu
bez nje hladno je
cvijece uvene i
ne dam je, ne dam je
ne dam je, ne dam je
nikome

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


design by Ruby Nelle