outdoorfurniture2

četvrtak, 05.05.2011.

Kako otvoriti domaća industrija namještaja, "originalno razmišljanje" prozor

Prema statističkim podacima, u 2009 industriji outdoor furniturenamještaja ima više od 7,4 trilijuna vrijednosti proizvodnje, ali takva velikarattan furniture vrijednost broja proizvoda stvorena je kako bi u? Ne mnogo. Do danas, nacionalni industriju namještaja u Guangdong samo na više od pedeset tisuća, koji broje više od pedeset tisuća može se reći da imaju vlastite neovisne dizajn brand ili stil? Malo. Sve to pokazuje da je Kina je industrija namještaja je još uvijek nezreli, ali ona također pokazuje da postoji mnogo mogućnosti za originalne dizajne, kineski brandovi u međunarodnom, ali i precizno kako bi korištenje tih mogućnosti.

Dizajn praktičnih

Nije puno namještaja, umjetničkih djela bit će smješten u dom, kao što su za praktičnu, onda, da li je dizajn namještaja, proizvodni proces ili koristiti funkcionalnih, mora biti dolje na zemlji, za provedbu svakog od ljudi stvarnim potrebama. Oni koji prodaju namještaj, a ne nužno Maverick, ali to mora biti svima kaže da je s praktičnim.

Ne samo praktična, ali i atraktivnim za

Takozvani fine linije i high-end namještaja pohraniti sadržaj, a ne samo "umjetnost" - možete uživati nisu pogodni za korištenje. Najveći funkcionalni namještaj ili "korištenje", tako da dizajn namještaja ili proces, bilo da se bave krajnji cilj bi trebao biti vraćanje "koristiti zgodan" i "ugodno s" na najbolji na tržištu situacija nije najbolje izgleda namještaj, ali i ne najdelikatniji, ali to će se vidjeti da s udoban. Peugeot novog sustava ploča posebno istaknuti korištenje funkcionalne namještaja, kao što je dodatak od eksplicitnog ili ugrađene mogućnosti učiniti dovoljno prostora za pohranu je zadovoljan, udoban, zgodan i čist, ali, na toj osnovi razmotriti mala R & D dijelu naglašava dizajn osjećaj proizvoda.

U život kao prijevoznik u smislu dizajna

Kao i industriju namještaja, mi imamo svoje dizajnerski tim, rekao je biti originalan, zapravo više originalnih ideja, umjesto izvorni proizvod. Na primjer Ronglin Shi Jia na azijskim kulture kao osnova za stvaranje proizvoda, bit će izvučeni položaj, vrlo je širok, odgovarajući proces je fokus razvoja proizvoda također je jasnoća, marka također ima svoje značajke. Betel orah, na primjer, morao učiniti brand u planiranju, a ne prvo utvrditi jugoistočne Azije stil, a zatim pozvao kako bi raspravljali o dizajnu što brand skupine potrošača, ali u prometnoj društvu, ljudi trebaju kakvu doma osjećaj kao polazište, S obzirom da svi žele tih i miran, posebice nakon što se žele opustiti i udoban dom, a mi nastojimo koristiti namještaja da izrazi svoje osjećaje. Tako je, na temelju potreba za javnost u cilju dizajn kao prijevoznika, kao što je dizajner, a zatim sve to financijski razumijevanje i percepciju života, možemo stvoriti proizvode poput namještaja.

05.05.2011. u 03:08 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2011 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Listopad 2011 (1)
Kolovoz 2011 (1)
Srpanj 2011 (1)
Svibanj 2011 (1)
Ožujak 2011 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

outdoorfurniture2

Linkovi