otrovni dnevnik

10.03.2013., nedjelja

Frustracija 325

Kao prava raspuštenica jednog lijepog nedavnog dana krenula sam na kavu sa prijateljicom (također raspuštenicom) u birtijetinu.

Putem smo srele moju bivšu susjedu, onu istu kojoj sam davno veselo nudila čokoladu a ona me idući dan još veselije oblajavala u kvartu.

Napala me. Doslovno. Zna ona zašto sam se razvela, jer sam bila pod...... pod utjecajem... - majke i sestre!!
Panično je hvatala zrak ne bi li mi mogla postaviti što više pitanja u što kraćoj jedinici vremena. Znala je da žurim...u birtiju... kao prava raspuštenica... i da joj neću davati nikakve odgovore osim jednog ispravnog: "jednostavno smo se udaljili".

Nisam sigurna tko je tu lud:

a) bivši suprug koji je možebitno prolupao pa eventualno istoj toj susjedi prodao nekakvu čudnu verziju našeg razilaženja

b) bivša susjeda koja je davno prolupala pa u svojoj glavi iz čiste dosade stvorila cijeli scenarij

ili

c) ja koja sam očito prolupala jer sam nakon toliko vremena od službenog razvoda uopće dovela samu sebe u situaciju da slušam jamačno prolupalu bivšu susjedu dok nervozno iz rukava sipa svakom rečenicom sve luđe i luđe teorije zavjere

Hm...



- 16:38 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2013 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Komentari On/Off






Baždarenost na gadost je poželjna vrlina


Blog (po)stoji od 19.12.2004.







Za kenjanje van bloga : otrovn@gmail.com

odgovaram na mail ako se ikad sjetim passworda