otokpiwa

ponedjeljak, 25.12.2017.

KAKO SE POSTAJE TERORIST

Kad sam ostavljala tjelesne izlučevine te životne sokove u plastičnim i staklenim posudama u Nastavnom zavodu za javno zdravstvo Splitsko-dalmatinske županije, medicinska sestra mi je rekla da dođem za 7 dana, i to između 14:00 i 15:00 sati. Zašto se baš u to vrijeme uzimaju nalazi ovog tipa, nisam pitala. Eto kad sam glupa. Sudbina je htjela da je dan za nalaze baš pao u petak, 22.12., 3 dana prije Božića.

Jedna korisna informacija: pošteni radnik - osiguranik bez dopunskog osiguranja tu dugoočekivanu uslugu plaća 140 i nešto kuna.

I došla sam u rečeno vrijeme. Na šalteru piše da se radi skraćeno, do 13:00. Znači, ne radi se iduća 4 dana i pola petoga. Nema živa pasa tu, ali ima na dnu hodnika odakle dopiru graja i miris cateringa. Došla tamo - domjenak u tijeku.

Budući da postoji mogućnost da imam te neke nakaradne stanice, od te bespomoćnosti sam promislila da bi bilo korisno dignut u zrak i sebe i ekipu iz javnog zdravstva. Na žalost, nemam ništa takvo jer nemam dozvolu za nositi oružje, a stvarno bi mi bila korisna.

Šta ću, moram pričekat još 4 dana koliko ove godine traju praznici u RH. Nadam se da neće biti previše mitoze u tkivu. Bude li, od gušta ću se naoružat jer mi ovaj sustav baš ide na možđan.

- 00:41 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.