otokpiwa

utorak, 06.06.2017.

SRBIJA JE ZAPADNO

Bit će 20 godina da spavam po hostelima. Evo mi se prvi put dogodilo da mi je nešto nestalo - mobitel. Malo mi je žao što sam baš u Bugarskoj pa se potvrdio stereotip.

Moj sinko, velik je to emocionalni, poslovni, putni i svake druge vrste problem!

Ujutro me nije probudio alarm već moj unutarnji sat. Srećom da još fercera. Ne mogu nikome ništa javiti, a radni je dan. Hajde, jedino je zgodno da me neki poludjeli klijenti nisu zvali prije nego sam popila kafu. Krenula na sastanak, da ću uključiti GPS, mahinalno prstom... Morala sam uključiti ganglije. Izgubila se tri puta do Povijesnog muzeja koji je 2 bloka dalje. (Ne)Srećom imam sa sobom laptop. Čim sam se spojila, odmah sto pitanja, između ostalih Samanta pita da joj dam broj nekih tridelaša - momentalno nemam niti jedan. Htjela bih vidjeti koliko mi je novaca ostalo na računu (sinoć sam peglala karticu) - i to je otišlo s Njime. Upoznala sam načelnika općine Predappio, krenula po selfije - nemam niti aparata. Htjela bih mu pokazati i neke slike, ispada da lažem... Ništa ne funkcionira bez mobitela.

Popodne sam došla nazad u hostel. Nada umire zadnja. Nizozemka od jučer opet danas ima smjenu. Žena se smrzla kad sam joj rekla za moju bugarsku sudbinu. Kaže da su i njoj ukrali mobitel prije par dana i da će ubiti svoga šefa jer još nije izmijenio sve brave. Ja govorim da najbolje neka idemo na balkon zapaliti jer se sad, pošto nemamo mobitele, možemo socijalizirati. Bilo joj je simpa pa nam je napravila medeni kauč na tom balkonu. Zavalile se i proćaskale. Ona sumnja na toga debelog Bugarina koji je sinoć došao i vrlo rano otišao.

Zanimljiva je. Tu je promijenila ime u Gioa (tal. radost), a inače se zove Sabine. Neće da joj se zna identitet, ali eto - posestrimile smo se pa što da mi ne kaže. Njoj je puno gore nego meni. Moj mob ima šifru za SIM karticu, dodatnu šifru za ući na mob i snimljen moj otisak prsta. Njen nema ništa, a ona ima hrpu filmova i slika koje nisu za dijeliti. Nisam pitala kakve su već sam pretpostavila. Mislim si, to nam je emacipacija dala - ne bi trebao biti problem. Njoj jest problem. Kaže da inače vidi budućnost i da je vidjela da će baš nje biti pun internet. Znači, sjedim s budućom zvijezdom. Baš je ljuta na šefa. Ima 60.000 followersa tako da ima smisla da napiše i točnu reklamu za ovo mjesto. S time će zaprijetiti šefu dočim naiđe na recepciju.

Nagradno pitanje: čime se bavi Nizozemka u Bugarskoj u slobodno vrijeme?!




- 23:26 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.