B O G A T A ! ! ! - otherstain - Blog.hr

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us

Žena je izašla iz rebra muškarca,
a ne iz nogu da bude gažena,
niti iz glave da bude nadmoćna,
nego sa boka da bude jednaka,
ispod ruke da bude zaštićena
i blizu srca da bude voljena



Od 12.01.2007 vas je bilo...

free web counter

Obavezno svratite...
bittersweet7.hr
darkstranger.hr
feelgood58
frizeraj
gufy
lukawica2
nabokovka
nedugujesnista
panteryca
retro
samostalna11
shit0happens0every0day
sweetlittlewitch
vj3cn0st
wooya

Friendster

Friendster


Meni neki dragi stihovi...

...Doci cu ti u snovima
kad noc proguta dan
pas' cu kao kaplja rose
njezno na tvoj dlan
doci cu ti u snovima
da ti ukradem poljupce
neka vrijeme samo leti
jos uvijek volim te ...

Image Hosted by ImageShack.us

Zbogom zauvjek ljubavi,
koja to nikad ni bila nisi,
jer je samo jedno srce voljelo,
samo je jedno srce kucalo,
a za ljubav je potrebno dvoje
da se jednako razumiju i vole.

Image Hosted by ImageShack.us

Sunce je sjajno al zalazi
zivot je lijep al prolazi
slusaj sve al ne veruj svima
jer vjeruj na ovom svijetu veruj malo
iskrenih dusa ima!

Image Hosted by ImageShack.us

Ako jednom odeš,
riječi izustiti više neću,
suzama ću ti reći da ti želim sreću.
Ako odeš srce će stati,
bolje da ga nemam nego da za tobom pati.

Image Hosted by ImageShack.us

Sjedim u malom kaficu
utjehu trazim u gorkom
picu.Asuza mi niz lice pada
srce se pita gdje li je sada.
Koga grije ruka tvoja
s kim si sada ljubavi moja.

Image Hosted by ImageShack.us



Free Music

Free Music



Free Music

ponedjeljak, 19.03.2007.

B O G A T A ! ! !

Kakvo je to doslo vrijeme? Osvrnimo se malo, svi zivimo u zabludi!!
Svatko se trudi svidjeti svakom, nastoji se okruziti sa sto vise ljudi, prijatelja, time dobiti sto vise 'veza' jer su veze danas kljucne za opstati u ovom svijetu, prljavi novac da ne spominjem...

E, pa da kazem dvi-tri pametne:

Nemam puno 'prijatelja'... koji su super sa mnom- dok se ne okrenem, a tad samo tracanje i ogovaranje... ali zato imam tri prava prijatelja, koji me vole, kao i ja njih... koji su uz mene kad ih trebam, kao i ja uz njih... bez njih bi bila izgubljena.
Nemam 'veze' kako bi daleko dogurala u zivotu, ali zato sve sto imam sam ostvarila, postigla sam radom (i sto cu postici, nadam se da cu postici zasluzeno...)
Nemam para na bacanje, ali imam dovoljno za svoje prohtjeve.
...
Koliko god sve izgledalo zamrseno, komplicirano i slicno, bolje da je ovako nego da sve ide glatko... jer tada bi bilo dosadno...
Btw... Bogata sam duhom, a to je ono bitno!!!

Image Hosted by ImageShack.us

- 20:00 - Ostavi traga... (76) -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

src=