ljubičasta zvijezda

utorak, 30.08.2011.

Neka, neka..

Opet se budim u zoru ranu,
kad ptice otvore oči i poseru granu.
Ne budi me više nit sunce, nit mačka
sada me budi zločesta sraćka.
Ne budi me više nit pjev čudne ptice,
za buđenje nadležne su sad živčane žice.

Neka, neka ..
Tko god da me tako,
nikada nije prošao lako.

Lijepom se jutru još jednom zahvalim
i iz inata još jednu zapalim.

Jer život je "ko kurja lojtra, kratek in posran"
i ko će koga ako ne svoj svoga,
općim ti.. (nastavi nizeeknamcoryesnaughty )..


30.08.2011. u 17:31 • 2 Trla baba lan...Čuvaj šume#



Komentari da/ne?

Tko,zašto i što..

ljubicica

Ona, sa visokim pragom tolerancije..
torbom pune zafrkancije..belj

"Ja:
Sa sjetom u očima..
tražila se noćima.

Našla sam se.. i sad se nedam..
Gledam, sve.. sa lijepše strane..
na leđima mi ikebane.."rolleyes

početak;lud
..sve o nečemu..
i ništa o svačemu..

Moj mali dio svemira..i nemira..




Gaćem na kuhani grah, mlijevenu kavu,
pokemon karte i bakugane..
te vadim metle iz riti..zabadava
Molim vas stanite u krivi red i bez uguravanja
sve ja kuži.. samo se potuži..

Za ozbiljno..:

"Blago ženama,
koje znaju hodati kao vile,
zemlja može zadisati
pod njihovim lakim stopalima."

Alenka Rebula

Savjeti:

" Ljubav se ne daje,
ljubav se izmjenjuje...

Ljubav se ne dijeli,
ljubav se množi...

Ljubav ne tražite u drugima,
ljubav nađite u sebi..."

moji..

Photobucket

Photobucket

Photobucket

CURRENT MOON




svi koji mi titrate...

...srce, dušu, mozak...
...redom...
...kako sam vas našla i kako ste mi dolazili...

marchelina
smotani
pametni zub
(Ne)pristojne erotske priče
borgman
Nisam ja odavde
windfuckersister
neverin
Smisao Života
pelin i med
tražim sebe u tebi
guest01
vilenice
Matti
Supernatural

sephirot

Photobucket
Mama naših mačića
Photobucket
Tata naših mačića
bajtica

meditacija