četvrtak, 06.03.2008.

Australijanac

Davno izbirsan blog iz čiste predostrožnosti - iliti uteći DBu. Od 20.06.2005.

Ja sam se možda malo promenio.

Na taj zaključak me je navela sinoćnja zanimljiva situacija.

Izvesna Madam Yvette me je pozvala na French Cheese u svoj dom. Pozavala je još neke razne ljude što ovdašnje što ondašnje, malo poznate malo nikad viđene. Sve je ona to fino organizovala: razni buđavi sirevi, neka crna vina, patuljasti paradajzevi, ukusni čipsevi, pa čak se i koja trešnja zadesila. U pozadini malo malo pa francuske šansone začine atmosferu.
I Ostap, veliki Uživalac, uživa ponovo u prijatnom ćaskanju sa gore pomenutom.
U sledećem trenutku nam se priključuje meni nepoznati muškarac koji me je svojom pojavom asocirao na glavnog junaka Paklene pomorandže. To je samo zbog te plave kose, plavih očiju i bele odeće, mada i izraz lica ima taj 'pakleni' prizvuk, ako tako mogu da kažem. E on je još pride jedan od onih koji najviše pažnje posvećuju samima sebi u svakom božijem trenutku, to su oni sa monolozima. Pošto je prijateljica Francuskinja, razgovor uglavnom teče na engleskom jeziku i ova persona se uključuje.

Igrom slučaja i sticajem čudnih okolnosti mladić zaključuje da sam ja, Ostap Bender iz Australije!

Ja u prvom trenutku reagujem odrično, ali situacija biva takva da se ja tu zapravo nisam ništa ni pitao. Mladić je iz nekog razloga odlučio da zanemari moj odgovor i da me i dalje percepira kao Australijanca. Mojoj prijateljici se ovo dopalo tako da nije želela da inretveniše a mene kao što rekoh niko nije ni pitao da li pristajem na tu igru. Pomalo sumnjičav prema iskrenosti ovog mladića nastavljam razgovor.
U mladićevom monologu se zadesilo i Pančevo, koje mi je, kao strancu, objasnio kao little industrial town near by Belgrage, i tu sam video da je ovo moje australijanisanje uzelo maha pa sam se malo u tome zaneo. Onda je naivac (iako uopšte ne izgleda tako, ali ovo se može desiti i najboljima) poverovao i u to da sam iz malog grada u blizini Sidneja, da se porodično bavimo surfanjem i da imamo farmu kengura. Moja namera nije bila da ga uvredim ali on je sam to tražio. Pritom je uveselio razne ljude koji su bili u prilici da čuju naš razgovor.
Kasnije je u toku večeri imao priliku da me čuje kako sa prijateljima razgovaram na srpskom i u tom trenutku saznanja da je bio nasamaren, u najmanju ruku spontano i nenamerno izvrgnut ruglu, Australijanac (sada je on preuzeo taj nadimak ;) je skrenuo pogled sa mene ili se pravio da me nikada nije ni upoznao.

U redovnom predspavanjskom samopreispitivanju zapitao sam se da li je moguće da sam se baš toliko promenio? Mora da sam se bar malo promenio čim sam naveo treznog ali pomalo sluđenog čoveka da pomisli tako nešto.

Bilo kako bilo, ja sam se posle ove zanimljive situacije osećao nekako osvežen.





- 00:35 - Komentari (4) - Isprintaj - #
• Kako mi znamo da ti stvarno nisi Austalijanac? (Slobs 20.06.2005. 08:51)
• pazi ostape .. australijanci mi nisu mrski! ko zna gde ova tvoja zamena moze dobro da ti dodje .. KO ZNA! (Domaćica iz pakla 20.06.2005. 16:16)
• ostape, istina je, vi ste potpuno drugi covek. ja, ja vas vise ne prepoznajem. (slepac koji vredi tisuchu 21.06.2005. 10:14)
• ... ti si onaj shto je sexymaju onesvestio sa drogama, sram te bilo. kao hocesh poslovnu - naivni turist, a u stvari si mnogo gadan tip. mozda si i lokator. (djura 23.06.2005. 11:46)

- 20:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>