Evo me opet..

wave

Ljudi dragi, skoro sam i zaboravila kako se služi blogom..ali evo dođe nekako.....
A zapravo sam samo htjela ostaviti jedno iskustvo ovog ljeta...kojeg vjerujem većina znaju...ali nije naodmet...možda nekom pomogne...
Volim more...i kupam se kad god mogu...želim iskoristiti svaki dan...da mi ne bude krivo kad krene jesen..tmurno..jugo...bura...
Pred sam kraj ljeta...opekla me meduza...cijelu ruku...zaustavila se ispod pazuha...nije mogla dalje...
Najprije nisam znala šta se dešava...mislila sam da sam uletila u neku tanku žicu koja mi reže ruku...
U trenutku se ruka uduplala, pocrvenila...mjehuri...žari...neka mučnina mi u stomaku..mislim šta ću..
Dok mislim...perem ruku morskom vodom...i razmišljam kako ću na hitnu...
Negdje mi je ostala informacija da je kvasina dobra...
Odem kući i prije hitne, isprobam obloge od kvasine...odmah sam osjetila da mi je lakše...
Do kraja dana..sam mjenjala obloge...na hitnu nisam otišla...ujutro je bilo čisto, kao da me ništa opeklo nije...
Eto..ovo sam želila podjeliti...ako kome bude od koristi...
Znači....opekotine od meduze...oprati morskom vodom (nikako vodom za piće)....uz obloge od kvasine (octa)
nema straha od meduza....
Pozdrav svima...koji navrate ovdje...mah

Oznake: plaža

11.11.2017. u 09:09 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2017 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Travanj 2018 (1)
Ožujak 2018 (1)
Siječanj 2018 (1)
Studeni 2017 (1)
Kolovoz 2013 (1)
Lipanj 2013 (1)
Lipanj 2011 (1)
Siječanj 2011 (4)
Prosinac 2010 (2)
Studeni 2010 (1)
Listopad 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Rujan 2009 (1)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (2)
Veljača 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Kolovoz 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Ja sam jedan od mnogih. No ja sam samo jedan.
Ne mogu učiniti sve, ali mogu učiniti nešto..
Zbog toga što ne mogu učiniti sve,
neću odbiti učiniti nešto što mogu.
( Edward Everett Hale)


Osmijeh1:

- se smije već 46 godinano
ohohohohooooo.....sad je već 53zujo
- ima ljubav svog životakiss
- i dva života kojima se ponosimwave
od dva ponosa...dobila jedno najdraže: 4 mjeseca
- plavušabelj
malo manje plava....
- voli ljudecerek

nisu ni ljudi šta su bili....cry


U čast jednom anđelu:)...ostavljam e-mail adresu.
Za prijatelje osmijeha: andjel2008@net.hr
andjel2008@net.hr zbog nekorištenja je ugašen.


Nova adresa: seky4@net.hr


Usput uvijek nešto pronađem:

"Molim da samoća ne boli više,
da dođeš u moj svijet
da svaka nada postane stvarnost
da svaki tren sa tobom
bude vječnost" (Vesna Parun)



Velika srca vole, a mala traže da budu voljena.
(R.Tagore)



Volim te, ne znajući kako, ni kada, ni odakle,
volim te iskreno, bez gordosti,
tako te volim, jer neznam voljeti drugačije.
(Pablo Neruda)



Skrivena bol-Dobriša Cesarić

Netko sa svojim bolom ide
Ko sa otkritom ranom: svi neka vide.
Drugi ga čvrsto u sebi zgnječi
I neda mu prijeći u suze i riječi.

Radje ga skriva i tvrdo zgusne
U jednu crtu na kraju usne.
Zadrće, zadršće u njoj kadikad,
Ali u riječi se ne javi nikad.

Duša ga use povuče i smjesti
Na svoje dno: ko more kamen
U njega bačen. More ga prima
Dnom, da ga nikad ne izbaci plima.

Ljubav-D.Cesarić

Od naše ljubavi i sreće,
Gle, zvijezde su večeras veće;

A šum što dopire iz grada,
Nije l' ko pjesma vodopada?

O, to je polet u visinu!
Srca nam zamiru i ginu.

U ljubavi bih s tobom, draga,
Nestati htio ja bez traga.



Noć tajanstva - D.Cesarić

Ja ćutim da sam nečim taknut.
Ko dahom. Ali ne znam čime.
Da l' za mnom, draga, pružaš ruke,
Ili si rekla moje ime?

U meni sada sve je tiho.
Ja čekam znak tvoj da se javi.
Ja čekam budno, čekam žudno;
Ja bdim u jednoj višoj javi.

Marina, to je noć tajanstva;
Čeznuća putuju po tmini,
I ovaj osmjeh na mom licu
Primit ćeš negdje u daljini.


Slutnja-D.Cesarić

Idem u susret nekoj nepoznatoj.
Da li je blizu ili je daleko,
Ja ne znam. Ali da ti oči sjaju,
Dosta je znati da te čeka neko.

U strahu za ljubav ispitujem srce.
Što ima za nju? Ima, ima dosta.
Ja joj se smiješim nekud u daljinu:
Dočekaj spremna svoga gosta.

Suputnik-D.Cesarić

Od ove magle, danas tako guste,
Sve ulice se čine kao puste.
Pa ipak, iza te zavjese sive
Hodaju ljudi,
I ulice žive.

I blizu tebe možda neko ide
Baš istim putem.
Ali s maglom je sliven
Potpuno za te i tebi sakriven.

Enes Kišević


Između dva krika

Covjek sam, i nista neznam.
Mozda bih ti vise mogao reci.
Da sam svjetlo sto se gnjezdi
U ocima tvojim.
Jer da sam i jelen, i jesen u planini,
Zbog tebe bih sisao medju ljude,
Zbog tebe bih pozelio imati ovo tijelo,
Koje sve manje nosim na teret.
Dobro je sto nisam niknuo
U nekom poljupcu prije,
Ili poslije tvoga daha.
Dobro je sto sam se zadesio
U istom svijetu sa tobom.
Ovaj kratki izlet na zemlji
U meni vec prerasta
U jedno sveopce vidjenje s tobom.
Ma gdje bila na svijetu
Dobro je znati da jesi.
Krikom me moja roditeljka
K tebi donijela,
I krikom cu nebo prepoloviti
Kad se budem odkidao od ociju tvojih.


Prisutan kao svjetlost bez glasa-Enes Kišević

Samo da se uz tebe budim,
meni na svijetu ne treba vise.
Da svaku tvoju mijenu slutim,
da zrak u tvojoj blizini disem.

Samo da tiho uz tebe sutim
prisutan kao svjetlost bez glasa.
I da ti oci ocima cutim,
kao da cu te izgubiti,
sad,
ovoga casa.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr