Osekovo

petak, 24.08.2007.

Vlč. Mario Migles

Vlč. Mario Migles
vrhunski svećenik i čovjek

Naš "presvetli", kako smo ga mi između sebe od milja zvali, je nakon 4 godine službe u župi Sv. Ane Osekovo dobio premještaj. Premješten je za upravitelja župe Sv. Lovro u Petrinji.
Svojim prisnim radom i susretljivošću osvojio je naša srca, ali mi smo mu vraćali najbolje što znamo, a on je baš to htio.
No život ide dalje, kako on kaže, i piše romane. On će svoj roman dobro upamtiti jer mi kao župa evidentno smo ostavili na njega upečatljiv trag, ne samo zato što smo mu bili prva župa kao upravitelju, nego zato jer smo mi takvi. Prihvatili smo ga kao svojeg sugrađana, pa čak bi se usudio reći i kao člana obitelji.
Ja sam ga osobno upoznao baš na današnji dan prije 4 godine, bila je nedjelja. Imao je taj dan prvo krštenje djeteta.
KI kad smo već kod toga, šta kažete na ovu simboliku; kad je došao u župu Sv. Ane prvo dijete koje je krstio bila je Ana, a prilikom posljednje mise krstio je dijete Lovru i otišao u župu Sv. Lovre.
Još recite da to nema nekakve veze s višim silama???

Svejedno, jako će nam nedostajati, barem meni. Jer teško je bilo što pogledati od crkve, sitnica, događanja, bilo čega u ovih proteklih godina, a da se nije i njega doticalo. Bilo kao gost, bilo da je nešto posvećivao, otvorenje nečega ili fešta.

Stoga mu samo možemo poželjeti puno sreće u budućem životu, s nadom da će nas jako dobro pamtiti, a mi njega pogotovo jer imamo i razloga.
Nadamo se da će ostati u Petrinji duže nego u Osekovu da se povremeno možemo družiti i surađivati, jer nije Petrinja na kraju svijeta.
Hvala mu na svemu od cijele župe koja se proteže od Donje Jelenske, Potoka, Strušca do Osekova
(mi koji smo prošli križni put koji je po prvi puta u našoj župi organizirao baš on, znamo koja su to mjesta i kolika je to udaljenost)

Hvala Vam

24.08.2007. u 12:26 • 10 Komentara

<< Arhiva >>




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Uključi komentare da se vide i obratno?

Opis bloga

o mjestu Osekovu i okolici, događanja, tračevi itd.






My

trenutno sam

MSN Messenger







Skype Me™!




GoogleTalk




GoogleTalk, iliti Googlov messenger (za one koji koriste gmail) možete downloadirati (skinuti) sa: http://www.google.com/talk.







My Gtalk



Upute

možemo komentirati o bilo čemu, a ne samo o nogometu, već ono tipa Jože autoprevoznika: "mislim, ne me briga, ali po selu se pripoveda da je ..... i tako dalje"