<

KoŠaRkA

četvrtak, 13.07.2006.

Danas

Bok ljudi, sta ima?
Ja danas imao trening, bilo je OK!
Nismo igrali nogoš, ali ovo je bilo bolje.
Danas je bilo i smijeha, kad je đitko rekao "Joj Šimunova sestra prdi", e svi smo se prasnuli smijati.
Danas je OK dan, dogovorio sam se sa Stellom, Beom i kujunđićem da idemo na basket u pola pet.
Otišli smo bilo je jakooooooooo dosadno.
Stella je bila cijelo vrijeme u bedu zato što joj dečko ne šalje poruke više.
Pa je pričala neke gluposti kao da će prekinut, ma prekinut će ona figu.
Voli ga ko svoj džep.
Otišli smo kući, ali ja sam ostao vani.
Otišao u McDonalds kupit shake i ttak.
Vidio se s Dariom i Dorom, pa se mal zezali.
Pa su me roditelji zvali da dođem kući da se dogovorimo s Erešovim i Benjinim starcima.
Tak dogovorili smo se.
Danas mi se više ne da pisati pjesme.
Ajd ljudi pozz!
headbangmadburninmadpuknucuUpozorenje za dvije frikuše:
Da ste odmah maknuli to što ste ukrali s mog bloga!
Bolje vam je!
headbangmadburninmadpuknucu

13.07.2006. u 20:46 • 24 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Nešto o blogu:

Bit će dosta košarke, događaja iz škole i iz ...
ma vidjet će te!


My BanNeR:
Image Hosted by ImageShack.us

Za saru pozadina, sam ju trebaš staviti na dno html koda!
Kopiraj ovo!

Sam klikni na taj kod i klikni ctrl+a zajedno!




Web adrese (linkovi):

StRaNiCe:
Super HTML stvari
Blog.hr
Ankete i ostale gluposti
Imageshack
Slibe
Tiny pic
Pija Desings
Flash-gear
Test Ljubavi(ISKUŠAJTE I SAZNAJTE KOGA ZAPRAVO VOLITE)

Super stvari
Igre
Fri fleš tojs
majwebsajtlejauts
Photobucket
My space humor

S nEtA:
Iv@n@
Tomi
P@mel@
Tin@
Bolesnikinj@
@mber
Sl@tki p@r
Zločest@ sek@
Cr@zy sm@ll b@by
Josip@

Daria

Kristijan

Sara

Josipa

Mirna

Emili

Kristina

Monika

Martina

Benjamin

Darko

Bea

Stella

o MENI:
Ja sam Petar, zovu me Pero mislim to mi je nadimak
Imam 13 godina
živim u Osijeku
Idem u 7.b.r.
OŠ Franjo Krežma
Hobby mi je
BASKET
U KK Osijek 2006
Mrzim umišljene ljude koji misle da su oni najbolji
Volim cure, košarku, zujanje u parku
Nemam curu
Slušam Thompsona i Škoru, a sad sam počeo i Black eyed pease
Najbolja glumica mi je Angelina Jolie, ma ima ih još all ih se baš nesječam
Najbolji glumci mi je Arnold Schwartzineger, Jackie Chan, Jan Cloud Van Dama...
Najdraže godišnje doba mi je ljeto



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
  

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws













Online prijevod


Powered by www.bosiljak.hr
Traženi pojam: Engleski -> Hrvatski

Hrvatski -> Engleski


Rječnik za slabe Hrvate i za slabe Engleze

Ovoliko vas je sad na blogu


Free Web Counter

hit Counter







PUMP IT!

Slike:
blog Layouts

blog Layouts


blog Layouts

blog Layouts


blog images




I have edited my layout at Crazyprofile.com