subota, 04.02.2006.

Goldshire

Image Hosted by ImageShack.us
Ispunjeni svježinom jutarnjeg zraka hodali smo prema Goldshireu.Cijelim putem Dragonseeker i ja nismo progovorili niti jedne jedine riječi.Valjda me nije htio gnjaviti sa pitanjima o tome šta sam radila u dvorištu samostana.A osim toga i sam je bio zadubljen u samo njemu znane misli.Bolje da ništa nije pitao jer ni sama nisam znala što bih mu na to odgovorila.I tako svaki sa svojim mislima,šutke, polako smo se približavali Goldshireu,trgovačkom mjestu u kojem su se okupljali seljaci koji su živjeli na malim farmama raštrkanim po Elwynn Forestu.Tu su se još okupljali putujući trgovci,umorni, zalutali avanturisti i kojekakve vucibatine.Kad smo konačno stigli u Goldshire,razišli smo se svatko na svoju stranu.Trebala sam prvo pokupiti svog dobrog,vjernog konja Annotha.Ušla sam u kovačnicu koja mi je još na prvi pogled ulijevala bezgranično povjerenje.Negdje u dubini čulo se potmulo udaranje o kovano željazo.Zakoračih u polumrak i na moje veliko iznenađenje pojavilo se dobrodušno lice starog kovača Jonsnesa.Staro dobrodušno lice,dalo mi je znak rukom da pričekam ispred konjušnice.Nedaleko od sebe ugledah Dragonseekera kako se cjenka sa trgovcem oko neke meni,naoko beznačajne stvarčice.Bilo mi ga je smiješno gledati.Očito se ljutio jer nije mogao spustiti cijenu,onakvu kakvu može samo on zamisliti.Potiho sam se nasmijala,misleći u sebi kako je uporan i nepokolebljiv a opet poražen na bojnom polju zvanom trgovina.
Bila sam presretna kad je Annoth bio konačno gotov.Izašao je iz konjušnice poput ranojutarnjeg sunca,božanstveno lijep.Annoth mi bijaše sve što mi je ostalo iz mog prijašnjeg života.Dobila sam ga na dar od mog pokojnog oca.Malo sniježno bijelo ždrijebe,sivkastih plemenitih očiju i grive poput razigranog srebra odrastalo je zajedno sa mnom.Proživjeli smo zajedno mnoge zgode i nezgode,stvarajući međusobno snažnu povezanost.
Preuzela sam uzde svojeg konja i Jonsnesu platila 20 srebrnjaka.Usput sam zamijenila stari oklop uništen u mnogobrojnim bitkama za novi,blistavi,zanimljivih rezbarija.Čim je kovač otišao,čvrsto sam zagrlila Annotha i utisnula mu poljubac u čelo.On je zadovoljno zarzao.Osvrnuh se oko sebe tražeći Dragona.Odjednom mi je za oko zapelo gradilište koje se smjestilo nedaleko od Goldshirea na čistini Elwynn Foresta.Popela sam se na konja i krenula prema njemu.Ubrzo sam dojahala do velikog natpisa "Darkmoon Faire svetkovina".Odjednom se iza mene pojavio mali zeleni goblin podbadajući Annotha drvenim štapom:
-"Ej ti miči se odavde!Nismo još gotovi sa radovima!Smetaš!"
-"Je li ovo neki putujući cirkus?"-upitala sam.
-"Da,da još moramo postavit šatore...Ajde,sad se miči imamo još puno posla oko njega.Navrati navečer...Em ti miša...Ej ej!!Ejjjj MAKNITE SE balavci jedni!"
Tada goblin mahnito mlatarajući štapom potrči,grozeći se za grupom seoske djece koja su se penjala na kola puna goblinske pirotehnike.
Tada u sjeni netom razapetog šatora spazih malu crnu spodobu kako me mjerka svojim prodornim očima.S tim pogledom neka je čudnovata nelagoda ušla u mene.Nelagoda koju sam ponijela sa sobom,ne znajući ni sama zašto.
-"Jesi li gotova?"-upita Dragonseeker koji je vidno bio iznerviran zbog cjenkanja sa trgovcem.
-"Aha,jesam čak prije tebe...jesi li vidio ovo?Možda bismo mogli navratit večeras kad bude gotovo."
-"Ne znam da li ću moći.Ajmo u Stormwind mladi kraljević te čeka.Usput,zgodan ti je ovaj novi svečani oklop na tebi,Paladinko moja.Mislim da će mladi kraljević biti zasljepljen njime i onim što skrivaš ispod njega."
Dragonseeker se vragolasto smijuckao i zadirkivao me,no ja mu nisam ostajala dužna zbog njegova cjenkanja s trgovcem,rekavši mu da je bolji na bojnom polju nego u cjenkanju.Nastavili smo veselo putem koji je vodio prema najljepšem gradu...Stormwindu...Dragoseeker,nelagoda i ja...

| 00:53 | Komentari (22) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>