Moje suplje ogledalo

petak, 01.04.2005.

Milost










Sicusan
Ja sam
Ostavljen
U sebi
Placem
Ja sam
Zaboravljen

Slabasan
Ja sam
Mrvica
Bez tebe
Nepotpun
Ja sam
Izgubljen

Danas sam slab. Njezno srcem zadnje kapljice koje su mi ostale. Odjek tvojih odlazecih koraka prigusuju vrata koja si cvrsto zakljucala na odlasku. Tuzno gledam odljev tvog stopala u pcelinjem vosku. Suza nijemo klizi niz vostani luk tvojih tabana, skakljajuci ljupkost njeznoscu. Svojom punocom, upila je citavo nebo, i boju tvojih ociju...

Volio bih te pretvoriti u sapat. Tada bi te mogao udahuti, jer bi bila vjetar. Volio bih ti otvoriti srce, da nadjes svoj odraz u njemu, i istrgnes se iz mene. Volio bih da te mogu pretvoriti u suze, i isplakati iz sebe. Volio bi da si slani potocic koji bi isprao moje lice. Tuga je prasina koja se rasipa iz mojih pogleda, ne mogu ju zgrusati suzama, premalo ih je... Slab sam.

Pomozi mi
Trebam te
Umrtvi me
Jos samo nocas
Milost

Pomozi mi
Da nestanem
Zelim
Da ne osjecam
Milost

"Moram voljeti
Svijet u sivom
Iz mojih ociju
Iscurila je boja

Mrzim se, srce
zaglusio je razum
Tuzno je gledati
Leptire kako odlaze"

Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... Milost... MIlost... Milost... Milost...

Pomozi mi, da izdrzim...

01.04.2005. u 14:47 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Mjesto gdje stvarnost i masta jebu jedno drugo, vriste, smiju se i krvare.

Find me at...

Polako nalazim svoje mjesto u svijetu. Kome je je sudjeno da ukrsti svoj Put s mojim, taj ce me i naci...

Lyric of the moment

FAITH NO MORE - DIGGING THE GRAVE

It would be wrong to ask you why
Because I know what goes inside
Is only half of what comes out
Isn't that what it's about ?
To remind us we're alive
To remind us we're not blind
In that big, black hole
Comfortable
Digging the grave, I got it made
Let something in, or throw something out ?
You left the door open wide
I know you have a reason why
That knot is better left untied
I just went and undid mine
It takes some time
And the shadows so big
It takes the sun out of the day
And the feeling goes away
If you close the door
Comfortable