Moje suplje ogledalo

petak, 01.04.2005.

Uzaludni Isus










Sutnja govori sasvim jasno
Trnje je probilo krvave jezike
Psovka prgrcana u bijesnoj krvi
Nemoc je naseg gluhog bijesa

Bol je napoj koji nas hrani
Svinja, svatko od nas je
U skrivenom zakutku prljavog
Svojeg jalovog izgubljenog bijesa

Priznajmo, da smo grijesne drolje
Poljubimo izvrnuti prevareni kriz
Isuse, ti koji si nas slijepo ljubio
Isuse, ti koji si nas nijemo ucio

Pravedan si, sine naseg grijeha
No suplja si budala, zabludnice...

Nisi los, niposto, no kurve,
Mi smo uzaludni, poput prasine

Uzalud se trudis,
Praznovjerni boze.

Moje noci ne postoje.
Insomnia...

01.04.2005. u 03:41 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Mjesto gdje stvarnost i masta jebu jedno drugo, vriste, smiju se i krvare.

Find me at...

Polako nalazim svoje mjesto u svijetu. Kome je je sudjeno da ukrsti svoj Put s mojim, taj ce me i naci...

Lyric of the moment

FAITH NO MORE - DIGGING THE GRAVE

It would be wrong to ask you why
Because I know what goes inside
Is only half of what comes out
Isn't that what it's about ?
To remind us we're alive
To remind us we're not blind
In that big, black hole
Comfortable
Digging the grave, I got it made
Let something in, or throw something out ?
You left the door open wide
I know you have a reason why
That knot is better left untied
I just went and undid mine
It takes some time
And the shadows so big
It takes the sun out of the day
And the feeling goes away
If you close the door
Comfortable