Moje suplje ogledalo

srijeda, 30.03.2005.

Zedan pas...

Makni pogled s mene
Pogledi me peku
Rodjen sam u blatu
Ja sam propala buducnost

Pusti me da trunem
Zar ne vidis, ja sam bolest
Moj je osmijeh gluma
Ja sam samo prasina

Noc je moja majka
Moj zivot je pijanstvo
Jutro me vodi
U svijet bez ljubavi

OSAMLJEN U GOMILI
U TEBI TRAZIM SPAS
BEZ TEBE JA SAM ROB TISINE
JA SAM SAMO ZEDAN PAS

Poljubi me jos jednom
Prije nego odes
Ja si lazem da me volis
Ti nikada ne ostajes

Znas li da te sanjam?
Ja sam samo meso
Sitno zadovoljstvo
Znas li da te volim?

Ugusi me
Laznim suzama
Razderi moju kozu
Laznim nadama
Zaustavi mi srce
Hladnim poljupcem
Spasi moj zivot
Svojim osmjehom...

BJEZIM OD BUDUCNOSTI
NEMA NADE ZA NAS
TI CES ICI DALJE
JA CU OSTAT ZEDAN PAS



Ovo bi kao trebala biti sablona teksta za jednu stvar. Prilicno usrano, ak se mene pita. Nisam bas much of a songwriter.

30.03.2005. u 04:53 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Mjesto gdje stvarnost i masta jebu jedno drugo, vriste, smiju se i krvare.

Find me at...

Polako nalazim svoje mjesto u svijetu. Kome je je sudjeno da ukrsti svoj Put s mojim, taj ce me i naci...

Lyric of the moment

FAITH NO MORE - DIGGING THE GRAVE

It would be wrong to ask you why
Because I know what goes inside
Is only half of what comes out
Isn't that what it's about ?
To remind us we're alive
To remind us we're not blind
In that big, black hole
Comfortable
Digging the grave, I got it made
Let something in, or throw something out ?
You left the door open wide
I know you have a reason why
That knot is better left untied
I just went and undid mine
It takes some time
And the shadows so big
It takes the sun out of the day
And the feeling goes away
If you close the door
Comfortable