< veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

ja sam daša, a ona je šnicla. :))) ja i moja seka imamo tako šašave nadimke... hihihihihi







kuc-kuc!
- tko je??
- neću ti reći!
- a daaaaaaaaaaaaaj...
- no dobro.
- ja sam... puza.
- o, ne oće me puza, oće me puza!
- ma neću ti ništa! samo želim imati prijatelja!
- a kako se zoveš??
- zovem se Bubašvaba.
- hm... čudno ime, tko ti ga je nadjenuo?
- moja mama, Muhašvaba!
- aaaaa... dobro onda.. a zašto si došla??
- pa... nedostaju mi prijatelji, a svi me se boje i žele me ubiti...
- ( u tom trenu sam ja sramežljivo sakrila lopaticu za muhe iza leđa i rekla: )
- ja te neću ubiti!
- zašto onda držiš tu lopaticu u ruci?
- pa.... to je ukras! :)
- aha... ( Bubašvaba u sebi misli: pa nisam glupa da neznam da me želi ubiti...)
- khm... ja ti sad moram ići malena djevojko...
- a zaštoooooo??
- pa... MORAM BJEŽAT OD TEBE!
- ( u tom trenu počelo je ganjanje mene za puzom)
- ttttttttttttttttttrrttrrttrrttttrrtt... ( tako zvuči moje trčanje po kući)
- bbbbbzzzzzzzzzzzzuuuuuuuuzzz ( a tako puzino letenje)
- pljus!
-bbbzzzuuu...z..z...zzz...bleee...
- i puza je ranjeno pala na tepih.
- ( ne, nisam ju ja ubila, ak to mislite)
- naime, puza je jurila i jurila i okrenula se da vidi gdje sam iiiii.... zabila se u zid... a jaaaadnaa... šmrrc.
- uzela sam ju, i nježno spustila u travu da tamo spokojno počiva moja najbolja prijateljica Bubašvaba.
- ( nemojte mislit da sam neka puzo-ubojica, jer je ovo bilo samo jednom i nikad više... obećajem... )

Linkovi

evo ovo su vam moji dragi prijatelji koji su me nagovorili na ovo:


Bubašvaba
čupka (ovca)
medvjedić Lino




Image Hosted by ImageShack.us







a ovo... u ovoj kutijici je moj stari blog... pa pogledajte... idi pa vidi

petak, 09.02.2007.

one hand in my pocket.

i..da. danas sam stavila znak ? na glavu. bio mi je nacrtan na čelu. taj ? značio je samo jednu jedinu stvar.

i...da. vidjeli smo se. i nekako iznenada, šta ja znam, potrčao je prema meni, i....

zagrlio me.


da... misla sam si, čekaj malo, šta je jedino on vidio ? na mome čelu?

i to u mraku. i nisam se brinula zbog auta koji su prolazili.

zastala sam na cesti da razmislim.

i auta nije bilo.

ne znam.

i...

puk!

i iskreno, samo želim imati prijatelja.




| komentari (6) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.