< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

ja sam daša, a ona je šnicla. :))) ja i moja seka imamo tako šašave nadimke... hihihihihi







kuc-kuc!
- tko je??
- neću ti reći!
- a daaaaaaaaaaaaaj...
- no dobro.
- ja sam... puza.
- o, ne oće me puza, oće me puza!
- ma neću ti ništa! samo želim imati prijatelja!
- a kako se zoveš??
- zovem se Bubašvaba.
- hm... čudno ime, tko ti ga je nadjenuo?
- moja mama, Muhašvaba!
- aaaaa... dobro onda.. a zašto si došla??
- pa... nedostaju mi prijatelji, a svi me se boje i žele me ubiti...
- ( u tom trenu sam ja sramežljivo sakrila lopaticu za muhe iza leđa i rekla: )
- ja te neću ubiti!
- zašto onda držiš tu lopaticu u ruci?
- pa.... to je ukras! :)
- aha... ( Bubašvaba u sebi misli: pa nisam glupa da neznam da me želi ubiti...)
- khm... ja ti sad moram ići malena djevojko...
- a zaštoooooo??
- pa... MORAM BJEŽAT OD TEBE!
- ( u tom trenu počelo je ganjanje mene za puzom)
- ttttttttttttttttttrrttrrttrrttttrrtt... ( tako zvuči moje trčanje po kući)
- bbbbbzzzzzzzzzzzzuuuuuuuuzzz ( a tako puzino letenje)
- pljus!
-bbbzzzuuu...z..z...zzz...bleee...
- i puza je ranjeno pala na tepih.
- ( ne, nisam ju ja ubila, ak to mislite)
- naime, puza je jurila i jurila i okrenula se da vidi gdje sam iiiii.... zabila se u zid... a jaaaadnaa... šmrrc.
- uzela sam ju, i nježno spustila u travu da tamo spokojno počiva moja najbolja prijateljica Bubašvaba.
- ( nemojte mislit da sam neka puzo-ubojica, jer je ovo bilo samo jednom i nikad više... obećajem... )

Linkovi

evo ovo su vam moji dragi prijatelji koji su me nagovorili na ovo:


Bubašvaba
čupka (ovca)
medvjedić Lino




Image Hosted by ImageShack.us







a ovo... u ovoj kutijici je moj stari blog... pa pogledajte... idi pa vidi

petak, 19.01.2007.

lights will guide you home.

hipnoza.
zbunjenost.
katete jednog trokuta.
tuckanje olovke po klupi.
tik, tak.
fix me.
LJubaV.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
my stars shine for you.



| komentari (2) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.