Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga...

u ovon blogu cemo
pisat o zabavi,ljubavi i nasin
glupostima...
nadan se da ce van se svidit...
kizzamo vas...


Molim vas, pomozite Zeki!!!
(__/)
(O.o)
(> <)
Ovo je Zeko.
Kopirajte ga na svoj blog
i tako mu pomognite na
njegovom putu do
World Domination!!!

Linkovi...

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

karlin samostalni blog...
bebin samostalni blog...

evo nesto o nama...

IME:karla...
PREZIME:nije bitno...
KVART:radunica...
RODENJE:12.06.'93...
BOJA KOSE:tamno smeda,
al sad san dala
plave pramenove...
BOJA OCIJU:plava...
VOLIN:jednog malog slatkog,
zajebanciju.izlaske,ples,
muske,pizzu,topli,colu,
sprite,muziku,
moje prije,moju obitelj,
moju trenericu...
MRZIN:pokvarene,
umisljene,antipatichne ljude koji
kopiraju drugoga,skolu,ucenje...



IME:Adriana
POZNATIJA PO:Bebi
SKOLA:Gripe
DRUZIN SE SA:Anny,
Karlon,Andreon,
Teon,Tinon,
Belon,Mateon,Doron,
Bekicon,Josipon,
Helenon,Laron....
(neda mi se nabrajat
muske)...
VOLIN:Luju;),cokoladu,
plesat ,d'n'f,zajebanciju,
izlaske,muske...
NE VOLIN:Kad me neko
oponasa,umisljene ljude...
SLUSAN:Hip-hop,metal,cajke...


A OpISe NašIh pRija
MoZeTe vidIt na nAsin
BlOgoVimA Koje NaRaVno
MorAte PosJetiT Ako
NiStE...U LiNkovimA Su...



...SVe i SvAšT@...

...PrVo mAlO SlATkiShA...

Image Hosted by ImageShack.us
...Mmmmmmm....

Image Hosted by ImageShack.us
Tom...
Bash je SMISan...
NARAVNO NE SLUSAMO
TOKIO HOTEL...
BLJAKKKKKK....
Image Hosted by ImageShack.us
mojjjj-Bebin
RONALDINHO

...mA sLiCHice...
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
...LoVe...
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Bebi i LuJo...
ha_Ha...
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

četvrtak, 01.02.2007.

iz dosade...

ala evo ljudi napokon da napisen post...
ovaj put pise karla tj. ja...
bebi i ja smo se posvadale,al ipak mi se pise,pa...
fala van na pustin komentarima...
neda mi se vise pisat,to bi bilo to zasad...
kizzan vas...

- 23:12 - Komentari (8) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<>