orbinjuz

srijeda, 21.11.2007.

Gripa je stigla... || The flu is here...

Za sve one koji jos ne znaju, gripa je stigla u Zagreb, a ja sam jedna od prvih sretnih dobitnika. Nakon 2 tjedna borbe s prehladom/kasljom i tko zna cim sve ne, gripa me doslovno rasturila - otisla sam na aerobik prekjucer navecer, da bih se jucer ujutro probudila s temperaturom, glavoboljom i grloboljom. Do kraja dana me bolio svaki dijelic tijela (da, i mali prst na ruci i na nozi su na tom popisu). Koliko sam cula, jos par sretnika iz mojeg kruga poznanika/obitelji/frendova mi se pridruzilo danas shrvani gripom. BAH!

==
The flu has arrived in Zagreb and I'm one of the first winners (yay me). This hit me after full two weeks of fighting a terrible cold and cough. The flu hit me hard - I went to the first aerobic class in 2.5 weeks on Monday, to wake up on Tuesday morning with a blinding headache, throat ache and a fever. By the end of yesterday, even my toes and fingers were in pain. I heard this morning a few others also got a flu with identical symptoms. BAH!

Btw, English/Croatian posts are back due to some complaints from my non-Croatian friends... they're dying to hear me b**** in English smijeh.

21.11.2007. u 10:44 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

zasto blog?

... trenutno radi zabave, kritike, updatea svojih frendova vani o mom zivotu i sl.

... email mi mozete poslati na gmail gdje je prije @ moj nickname... a nickname je u URLu ovog bloga (sorry na ovakvom "vague" emailu, ali ne zelim spambotove)...