orbinjuz

četvrtak, 08.11.2007.

T-com help desk...

Zovem ja T-com help desk oko ukapcanja telefona, uvodjenja ADSL-a i jos par sitnica. I javi mi se neki decec s jakim dalmatinskim naglaskom. Nista cudno, pola Dalmacije je ionako u Zagrebu kad nije ljeto. Ali tu pocinje zabava. Nakon standardnih detalja oko mojeg novog broja telefona, pitam ja njega kad mogu ocekivati ukljucenje telefona. Kaze on meni, ne zna. Kak' ne zna, trebalo je vec biti sve sredjeno. Zamolim ga da on to ipak provjeri kod sebe. Pita on mene za ulicu (prva sumnja se javlja - kak' ne zna ulicu, kad ima broj telefona). Kazem ja ulicu, a on ce meni: "Ta ulica ne postoji"... WTF?! Kazem ja njemu, to vam je na Tresnjevci. A on ce meni nakon krace stanke: "NA CEMU?!?". OK, znaci razgovaram s nekim tko nema moju ulicu u bazi podataka (ili ju je krivo utipkao) i ne zna jedan ogroman dio Zagreba (ne naselje, vec cijelu skupinu naselja!). Kazem ja njemu, to je u Zagrebu. E, aaaaaa, eeeeee, a ne moze on meni reci za Zagreb, nema on te podatke. WTF?!? Pitam ja njega tko mi moze reci nesto za Zagreb i kad ce mi doci ekipa za telefon. A on ce meni, "As ti Gospe pa onaj ki je iz Zagreba!". Ja vise ne znam dal' da se smijem ili placem. Zahvalim se ja i spustim slusalicu. zujo

Otkad je Deutche T-com preuzeo HT, usluga i brzina obavljanja stvari se neusporedivo poboljsala. Imala sam samo jedno vrlo lose iskustvo s T-com help deskom, no to sam rijesila prituzbom nadredjenom. Sve ostalo je bilo super. Do ovoga. No ovaj decec nije bio neljubazan, vec jednostavno nije uopce trebao biti spojen s mojim pozivom. Meni je normalno za ocekivati da ako zovem iz Zagreba, da mi se jave ljudi u T-com help desk centru *U ZAGREBU*. Isto tako ocekujem da ako zovem iz Osijeka, da mi se javi netko iz call-centra u Osijeku. Kaj mi npr. vrijedi u Osijeku da ja nekom Purgeru u call centru kazem da zivim recimo kraj secerane i da provjeri jel i u nasem dijelu grada pala veza. A ovaj valjda jedva zna Osijek naci na karti i naravno da nece znati gdje je secerana. To nema smisla!

Ne znam gdje sve postoje T-com call centri i na koji nacin sam ja dospjela do nekog tko nema veze sa Zagrebom. Mozda je decec novi pa nije znao doci do centralne baze podataka, ili mozda uopce ne moze doci do te baze. Do sada su mi uvijek rekli tocno gdje se nalaze ekipe i kad mogu doci do nas (doslovno je jedan odgovor bio: "imamo ekipu u Rudesu sutra u 10h, mogu biti kod vas do 11h" - ovo znaci da decki znaju gdje je Rudes u odnosu na moje naselje i koliko je potrebno da se dodje do njega kroz gradski promet). Ne kuzim... jel' se radilo o glitchu sistema pa sam greskom spojena na call centar van Zagreba ili nedovoljno treniranom osoblju u zagrebackom call centru? eek

08.11.2007. u 15:12 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

zasto blog?

... trenutno radi zabave, kritike, updatea svojih frendova vani o mom zivotu i sl.

... email mi mozete poslati na gmail gdje je prije @ moj nickname... a nickname je u URLu ovog bloga (sorry na ovakvom "vague" emailu, ali ne zelim spambotove)...