evo...
nema me dugo,odužit ću se
samo kazi kako
u petak sam bila u točki na atomiku
a ono...li la
kuiš
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ne da mi se uploadat više slika
uglavnom...ovako stoje stvari
kurac
jučer sam bila u stereu na pilkanovoj maturalnoj
odvartno sam se napila i radila sam takve pizdarije
a stvarno se nisam mac vremena tako zakucala
bože pa se ljubakaj simo pa tamo
svih sam grlila i ljubila
pa sam srala takve nebuloze
pa završim tako ...jesus maria

ali nisam jedina...

ne jebi se
blato
zastor
pozornica di je šampanjac
di je šampanjac??????
terzić i beba su puštali muziku
kul
zašto plačeš
beba nas je vozio doma...mene i marinu
a mi smo tafiju kucale da nam da burek...
pa smo kod vekija
i terzić i ja se prepiramo i spuštamo si
a simpa je momak
a kreten
ti to možeš....stvarno...zagrij stoljkić
a daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
idem spremit malo po kuhinji pa bi mogla u krevet
spava mi se poprilično
nisam baš spavala ...
digla sam se u podne a došla doma okko pet,šest
baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



04.05.2007. | 22:20 |
PlJuNi ViŠe | ArHiViŠi u FaScIkLo | # | ^


<< Arhiva >>


< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?



blog layouts

moram malo gimnastike










OVO JE BLOG...
TU MI JE NEKA ŠUPLINA PA SAM MORALA
UGOMBAT NEŠ UNUTRA.GLADNA SAM I DEBELA
MORAM OVO ISPUNIT I NE ZNAM
ŠTA DA NAPIŠEM
....
JA BI SE GRLILA I LJUBILA...EEEEEEE


Free Image Hosting at www.ImageShack.us








blog.hr
blog layouts

blog layouts



gympipl
dora
tina
lana
isabella
neven
andrea


ljudovi koje znam

halopojava
moja nana
pils
fish
lija zvana fox
lonac
stana-zebraaaa
zora-zebraa

i oni koje ne znam

bolesnikinja
marijana
melita-miky
plavusa
mala pohotnica
tea
...insomnia killer...
deejayicaa
simply me
rnb star
adri
black widow
bocwa
2 kuje
iva94
doroteja
sweet_bitch
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




blog

blog



blog Layouts


blog Layouts


Image Hosted by ImageShack.us