popravih komp...eto me opet



helo piplovi....
wazzzzzzzzzaaaaaaaaaaaaaaaa

pa eto mene...
mnogo,doista mnogo nijesam pisala
pa evo me
naime,crko mi komp
sad se otac vratio i popravio kvar....hehe

šta se izdešavalo...
bila sam vani prosli i ofaj petak u alter egu
i ovaj petak mi je bilo bolje...
bilo mi je baš ...a ono...
ne ono nego jebeno
iztancah se ko neka kuja
pa da...svi smo mi kuje
sad mi se spava...
boli me zik i ispucala su mi usta
to vidim only ja ali također nema veze
prosli petak smo skakali jer je bila prebrutalna zika
ovaj petak je to bio više dens
evo,ja si sad tražim neke slike po netu
je tako
ma jebem ti marinu i jetako

ma dobra je moja mare

kako izgleda ines...
zaboravih
ona nema vremena
e pa sutra će ga imati jer ću ju prisiliti e pa daludludlud



danas došla doma u 6 ujutro
izašla u 3 pop.
bila do 7 kod petre u kafiću pa do marine
mare,nana i ja ošle u tower pa na hotel na pećine jer su tamo bili neki piplsi
i sad sam eto došla doma...slušam manu chao jer sam umorna
pišem post

uploadam slike iz točke...sorry,alter ega pa gledajte tu skakutavu katastofuludludlud

Image Hosted by ImageShack.us
ja u nekom bjesnom skoku sa velikim smajlom na faci
marina in d midl of hr muv
i nanich

Image Hosted by ImageShack.us
nana izvijena
iza nje bilić
kul su,kuuuuul

ne da mi se tražit po drugim stranicama slike...
spor mi je komp
laka vam noć
dead


17.03.2007. | 22:46 |
PlJuNi ViŠe | ArHiViŠi u FaScIkLo | # | ^


<< Arhiva >>


< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?



blog layouts

moram malo gimnastike










OVO JE BLOG...
TU MI JE NEKA ŠUPLINA PA SAM MORALA
UGOMBAT NEŠ UNUTRA.GLADNA SAM I DEBELA
MORAM OVO ISPUNIT I NE ZNAM
ŠTA DA NAPIŠEM
....
JA BI SE GRLILA I LJUBILA...EEEEEEE


Free Image Hosting at www.ImageShack.us








blog.hr
blog layouts

blog layouts



gympipl
dora
tina
lana
isabella
neven
andrea


ljudovi koje znam

halopojava
moja nana
pils
fish
lija zvana fox
lonac
stana-zebraaaa
zora-zebraa

i oni koje ne znam

bolesnikinja
marijana
melita-miky
plavusa
mala pohotnica
tea
...insomnia killer...
deejayicaa
simply me
rnb star
adri
black widow
bocwa
2 kuje
iva94
doroteja
sweet_bitch
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




blog

blog



blog Layouts


blog Layouts


Image Hosted by ImageShack.us