Noćas ću ti pokloniti
najljepši stih u inat svih.
Noćas ću te opet ludo voljeti,
dok kiša pada na stazu prokletih.
Noćas...... samo noćas,
ljubavi moja
dok svira neka muzika, sjetna i tiha.
Noćas mi treba blizina tvoja
i ja ti ne dam iz ovog stiha.
Noćas,
dok tebe nema ljubavi,
dok me grli neka prikleta tama,
noćas mi trebaš kao prijatelj
i ljubav jedina,
noćas mi ne daj da budem sama.
Noćas...
ili ne znam kad,
šapuće mi neki poznati glas.
Noćas želim da pišem kao nekad,
za tebe
i mene,
samo za nas.
Noćas ću te voljeti u inat svih!












eto, posto nisam bila dugo tu, stavila sam neke nove fotkice.....;)









evo malo slikica da metnem











ĐAČKA MOLITVA....=))))))

Profesore naš,
koji sjediš,
za imanikom našim.
Sveti se ime tvoje,
nestani kraljetstvo tvoje.
Budi volja naša,
kako na mjestu,
tako i pred pločom.
Dvojku našu sadašnju,
daj nam danas.
I zaboravi jedinice naše,
kako i mi zaboravljamo
gradivo vaše!
I ne izvedi nas pred ploču,
nego nas ostavi na mjestu.
AMEN!!


*KLOSARI**

Autobus polazi,
rastanak dolazi.
Bilo je lijepo,
zivjeti s vama.
Hvala vam klosari.

O drustvo najdraze,
sad mi je najteze,
sto moram poci,i
ko zna kad,
bit cu s vama kao nekad.



evo i mene...


evo slikica i Ivane....

tako vam je on mene zagrlio... i vidite kaj je sad napravio od mene....previše sam ga zavoljela, a NISAM takva......namcor..



ovdije sam vam ja tužna.....tuzan..a takav je život.....

thumbupevo slikice mene i bubice na novoj godini....thumbup


pjevazujoovdije smo se malo više rasplesale nemojte nam zamijeriti....mislim...haha...:nut


Image Hosted by ImageShack.us
Mene niko nemože zajebati pa čak ni ti.....
Ja živim za zabavu i izlaske, a za koju avanturu uvijek se nađe vremena.....

deadEvo ljudi da vam se malo pohvalim ovo vam je moj novi autić!!!dead



cerek....cure.......cerek

....mislim nemrem vijerovati...muški rod je vrlo čudna biljka kaj ne??? a slatki (samo neki) kao ova lizaljka fino...kaj ne?
užas....misle da čemo mi skakati oko njih kada oni to požele, e pa prešli ste se....barem sa moje
strane, ko sa slaže sa ovim neka mi ostavi KOMENTAR.... cure???



Vojim te!!! Puššša............ kako smo čakani!!!!!! kaj ne???


Brojalica

00:00 – voli te
01:01 – prati te ljubav
02:02 – srest ćete se
03:03 – jako te voli
04:04 – nikad te neće zaboraviti
05:05 – ozbiljno će se zaljubiti u tebe
06:06 – pomiriti će se
07:07 – vara te
08:08 – ljubomora
09:09 – telefonski poziv
10:10 – plavi dečko misli na te
11:11 – jedan dečko te voli
12:12 – TE BU….
13:13 – crni dečko te voli
14:14 – želi tvoj poljubac
15:15 – želi te opet
16:16 – dogoditi će se nešto loše
17:17 – poljubiti će te
18:18 – dugo će te voljeti
19:19 – netko koga ne znaš te voli
20:20 – čeka te
21:21 – sviđaš se onome na koga misliš
22:22 – vidjet ćete se
23:23 – predložiti će ti…

Ljudi ovo vam je moja best ali stvarno the best frendica!!!
To vam je moja bubica....moj mali smokić!!!!
luda je 100 gradi i uvijek je za zabavu,smijeh i zezanciju,
ali je isto tako vrlo emotivna osoba, BRZO se zaljubljuje ali i odljubljuje.....
Ma jednostavno cura je ZAKON.... zove se Ivana (kao i ja),
mislim kad smo mi Ivane jednostavno mocne.....haha....rofl
ovo na slici smo nas dvije Ivana & Ivana (lijevo sam ja, a desno ona)

Kaj nismo čakane???
Samo neka nas neko proba zajebati, pa čete vidijeti kako mi jebemo....hehe....burninmad

Image Hosted by ImageShack.us

...živa istina veli moja BUBICA.....


Siniša počni štediti pare Dužićka nosi tvoje dijete.ja sam kuma kaj to nije divno.....
.........ja plačam vijenčanje........mislim siniša.....to još nije sigurno dali je to tvoje dijete jer
ona je imala ljubavnika....ali ti svejedno štedi novce za alimentaciju....hehe.....nadam se dam mi je sad blog bolji i da če komentar tvoj biti puno GORI.....hahah..........
tuzan

< ožujak, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

by {st@rshine}

O svemu & svačemu

Koliko me volite od 07. 12. 2007:


Free Site Counter
Free Site Counter

Linkovi samo najboljih blogova...

Anita
sasa
Dragana
Luda_mala
Martina
D_rizn
Sale
Natalija
Ramona
Antonija
Stefan


O ovom blogu:


Ovako... Na ovom će biti svega i svačega... O mom životu, životu osoba koje me okružuju, školi, prijateljima itd... Uglavnom o svemu... Nadam se da će vam biti zabavno čitati...

O meni:



Evo ovo sam vam ja:


IME: Ivana

PREZIME: E, neće ići

MOJ MSN: ivanacaic@hotmail.com

NICK: A nemam ni jedan osoban, kako za koga...

DATUM, GODINA & MJESTO ROĐENjA: 31. 08. 1994., Sisak

NAJ FRENDICA/FREND: Ivana Dužić & Antonija Vidaković, Saša & Siniša

evo ovo su vam moje najdraže hlačice:
Free Image Hosting at <b></b></p>

<!-- Prvi box kraj -->

<!-- Drugi box -->

<h3></h3>
<p><a href=Image Hosted by ImageShack.us

Ovaj bedž se odnosi na jednu osobu....ako ta osoba shvati....neka mi odgovori na pitanje i usput pogleda ovu sliku ispod i ve će mu biti jasno....Volim te!!!.....
Image Hosted by ImageShack.us

utorak, 17.03.2009.

...ljubav....grrr.....tako ljepo, a tako boli......



.........naučila sam i ja svoje......nepokušavaj zaboraviti staru ljubav s nekime.....pogotovo ne s nekim iz razreda.... mislim klin se klinom izbija, ali neznam baš dali je to tako i ovdije.... eto sta sam napravila izgubila prijatelja, zbog necega sta sam pokusavala napraviti, a nisam uspijela..... povrijedila njegove osjecaje, a ja ni sama nisam znala sta radim..... prekasno za kajanje..... on misli da sam ga zajebavala :( nisam, stvarno sam htjela nesta vise, al nije islo jebiga..... nemogu ni sama opisati kako se osijecam.... nije mi lako zbilja sam zbunjena .... najradije bi sad nestala.... ii da sam da napomenem nijedan dečko nije vrijedan da izgubis jednu od najboljih prijateljica.... dah, vjerujte.... nekako sad kad ovo pišem sve se to u posljednje vrijeme događalo u mom životu i životu meni najbližih.... joj da je bar sve po starom, nadam se da ce jednom ponovo sve biti :) .... uvijek ima nade, nada umire posljednja.... život ide dalje.....ocito je jedna stranica ispisana, idemo na sljedecu.... još samo da nekima kažem NEOSTAVLJAJTE MI KOMENTARE AKO NE PROČITATE POST!!....eto idem ja sad.....



| Komentiraj (33) | pRINTAJ | # |