< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

smijehHey... ovak: Ja sam Manuela... Imam razne nadimke... Neki od njih su – Ella, Manchy, Linđo, Manu... Uglavnom, ima toga... Rođena sam 12.11.1993. u Koprivnici... Idem u 8.razred OŠ Sokolovac...tak, obožavam putovati i vooooooolim se družiti sa svojim frendicama i frendovima, vooooooooolim folklor – KUD Koprivnica!smijeh
Imam punoooooo frendica...
* Tajanasmijeh
* Tihana L. fino
* Tonkasmijeh
* Tajanica smijeh
* Barbara belj
* Nikolina K. nut
* Silvijasretan
* Jelenasmijeh
* Petra belj
* Ivona sretan
* Ivanasretan
* Ljilja sretan
* Katarina smijeh
* Tamarasretan
* Martina
smijeh

I frendova...
* Mariosmijehsmijeh
* Zvonimirsmijeh
* Danijelsmijeh
* Hrvoje sretan
* Tomislav smijeh
* Marko sretan
* Leonsretan
* Tinzubo
* Saša belj
* Davor party
* Darkopjeva
* Goransmijeh
* Gogač smijeh
* Martin sretan


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Ovo sam ja... smijeh




NeKi BlOgichi....{koje čitam}...

Blog.hr
Tihana smijeh
Naš školski GLOBE blog smijeh
Cure iz sedmog... cool
Katarina P. cool
Katarina P. cool
Mato... thumbup
Ema... cool
Monika... cool
Nathan&Haley FANSITE
Iva... cool
Kruno&Tomi
Siniša... cool
Manćy @ the blog cool
Anja....
Ivana smijeh
Fenomenalni tamburaši!(ak vam trebaju za fešte!) smijeh

- - - - - - - - - - - - -

Đorđe Balašević - Prva ljubav smijeh

Kad jos nisam nista znao i jos nisam verovao
Da na svetu tuge ima
Jedino mi vazno bilo da postanem levo krilo
Il' centarfor skolskog tima.
Tad sam iznenada sreo najtoplijeg leta deo
To su njene oci bile
Imala je kose plave i u njima navrh glave
Belu mašnicu od svile.

Prva je ljubav dosla tiho, nezvana, sama
Za sva vremena skrila se tu negde, duboko u nama.

Kad je proslo dacko vreme, padezi i teoreme
I stihovi ispod klupe
Nije vise bila klinka, pocela je da se sminka
I da zeli stvari skupe.
Tako mi je svakog dana bivala sve vise strana
Slutio sam sta nas ceka
Pa sam prestao da brinem kako da joj zvezde skinem
Postala mi je daleka.

Prva je ljubav dosla tiho, nezvana, sama
Za sva vremena skrila se tu negde, duboko u nama.

Danas je na sedmom nebu, kazu mi da ceka bebu
Nasla je sigurnost, srecu, dom
Ima muza inzinjera, pred kojim je karijera
I mesto u drustvu visokom.
Ja jos kradem dane Bogu, ja jos umem, ja jos mogu
Da sam sebi stvorim neki mir
Jos sam sretan sto postojim,
pisem pesme, zvezde brojim
Jos sam onaj isti vetropir.

Prva je ljubav dosla tiho, nezvana, sama
Za sva vremena skrila se tu negde, duboko u nama...




petak, 11.05.2007.

.................naši dragi akači....

Ovak... U našoj ``omiljenoj´´ školici ima dva sedma razreda... 7.A & 7.B . Kak ja idem u B razred i napisla sam nešt o njima, pa sam odlučila da napišem i o akačima nešto....... I tak........ (ali malo drukčije)

smijeh ....Osobe s kojima se nekak najviše družim... To su...
*Tihana L. - s njom sam svaki dan (osim vikendom), zajedno ogovaramo sve...ha,ha,ha.smijeh Stalno se smije... winkwinkwinkwink

* Zvonimir - za vrijeme odmora najčešće se razgovaram za njim, ovak je super... zabavan... smijehwinkwinkwink

* Danijel G. - jooooj, super je, voli se zezat... smijehparty

* Tomislav - isto ko i Danijel, uvijek ima neku zanimljivu pošalicu... smijehsmokinnjami

* Katarina - super cura, jedna od rijetkih koje su OK!!! thumbupthumbupthumbup

* Martina - zaljubljena 100 na sat (svi znamo u koga....)smijehcoolcoolcool

* Tihana J. - OK cura, također zaljubljena.... coolcoolcool

* Dalija - OK cura, zanimljiva...coolcoolcool

Pa sa ovima drugima se baš i ne družim previše pa... mahmahmahmah pooooozzzzzzzzzzzzzz!!!!!!!!



| komentari (7) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.