Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

*Welcome.

dEsIgN bY: :zLoChKa DiZz

0b0zavan 0vu pismu.
[klavušaa, rekla bi sava. xD]
<3



eV0 0vAk0 p0st0 sVi piSu u CrTicAma, 0 sEbi, Ev0 i jA cu. Al u T0ČkicAma.
dakLe.
• mAja (jA)
• 13 g0d.
• šibENik.viDici
• pLawuSha

v0Lim.
• muZiku
• pRijAteLje
• c0k0ladU
• r0dicE
• biTi zaLjubLjenA
• sEtat Po kiSi
• m0b
• mSn
• piSat p0 bAl0nimA pa ih PUsTaT U zrAk
• spAvAt
• fAcEb00k
• j0naS br0thErsE
• hSm <3
• pApigE m0e
• pAsićE
• sTArke
• c0L0rful
• pLesAt
• piVat
• sVadat Se s NastAvnicIma
• juiCe
• rAdit DizajnE
• biTi pLaWuSha
• aLvin And thE cHipmUnKS
• m0re
• dv0ranU
i j0s d0sta t0ga...

e Sad.
st0 dAma nE v0li?
• sk0lu
• ucEnjE
• umiSLjene
• bAhATe LjudE
• pRevELike vruCine
• kAd m0ran cEkat d0k sEmAf0r p0kazE ZeLen0
• rAstAnke
• 0rahe
• 0g0vAranjE

i t0 bi bil0 t0.
m0jih sLika
imaTe d0li.
daKle scr0LL
d0wn i et0 ti.

SmiLe • =)

mOji L(j)udi.

aNja
IwAnChE
kAtA
iVaNa.[igLicA]
NinA
bumBak
Petra
MoChNa MarInA[the best]
bRaNkIcH
sLaShA
Iv0na
gRgo
LucA

jA i m0ja jEla <3
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




SjatKica m0ja (jEla)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




ivChy
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




ivAna (igLica)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




m0a r0dicA ivAna
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




jA i ivAna =D
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




jA i j0s jedNa r0dicA (aL 0va je maL0 mLađa)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




LucA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us





duFi. cAr.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us





L0c0 (0de jE maL0 išAran nA sLici.)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us





jA i mAyiC
Free Image Hosting at www.ImageShack.us





L0ki-dijEte cVijeĆa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




maTea i nEki njEn maLi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us





pAjA-biSer naD biSeriMa
Image Hosted by ImageShack.us



PeRanuSa.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




t0 bi biLa ekiPa iz m0e sk0Le. iak0 ih iMa j0s , k0ji se nIsu tiLi sLikaT. stA se tiCe 0viH iz 0stAlih sk0La, kaD nabAvin sLike, stAvLjan.

=)

...=)...


Teorija muskog stwora..:
Jucer sam te upoznao,
danas te wolim,a
sutra te ne poznajem....

Kada anđeli postanu zli,
kada oceani presushe swi,
tada srce prestaje gorjeti,
tek tada chu te prestati woljeti....

ImA JeDnO sRcE,
i MnOgO mE boLi...
U tEbE zALjUbLjEnO,
I pUnO tE wOlI..
TaKo Si DaLeKo,
I tO mE pUnO bRiNe...
Da Li ChEsH mE wOlJeTi,
Sa ToLikE dALjiNe...

U sWakOj SuzI
vIdIm tEbE,
zAtO pLaCeM
dA bIh Te StO
dUzE gLeDaLa

DeČkI Su KaO SLaTkiŠI:
OtVoRI Ih,
PA MaLO PrObAJ
I OnDa IH BaCI!

KaD sAm tE vIdJeLa,
BoJaLa Sam Se UpOzNaTi Te.
KaD sAm Te UpOzNaLa,
bOjALa Sam sE PoLjUbItI tE.
kAd Sam Te PoLjUBiLa,
BoJaLa sAM sE VoLjEtI tE.
A sAd KaD Te VoLim,
BoJim Se IzGuBiTi Te...

VoLiM tE bEz ObZiRa Na
TvOjE mAnE i VrLiNe
kOjE tE koMpLeTNiM
iDiOtOm cINe!

MorAm BiTI pAmETnA
kAzEm SAma SebI.
aL dA sAm PaMEtNa
VoLjElA tE nEbIH...

Ludo je zeljeti
da se vrate
oni dobri stari dani
jer se oni nikad
ama bas nikad
nece moci vratiti...

iZ pRiJaTeLjStVa
Se RaDa
LjUbAv
ALI iZ LjUbAVi
NiKaDa
pRiJaTeLjStVo

BoLjE dA me MrZe
ZbOG oNoG sTo JEsAm
NeGo Da Me VoLe
zBoG oNoG sTo NiSam


Bilo je to davno,
neznam točno kada
voljela sam jedno biće,
voljela sam gada.
Nije teško reći da
voljela sam gada,
teško je reći da
ga volim i sada!

Pitala sam Boga da
mi da kap vode, dao
mi je ocean. Pitala
sam ga da mi da saku
zemlje, dao mi je doline.
Pitala sam ga ko je
najveci seronja, dao mi
je tvoj broj.


Ako ti gorko zaplace oko,
ako te netko povrijedi duboko,
ako ti ikad zadrhti dusa,
ako nema tko da te slusa,
ako ikad vrisnes u snu
nazovi me i JA BIT CU TU.

Smijeh je znak srece,
nada znak vjere,
poljubac znak ljubavi,
a imati mene za curu
znak je...DOBROG UKUSA!

...sjedim sama na cesti,
i promatram dvije sjene,
gledam te dok ljubis drugu,
a znam da volis MENE....

Zaslijepi mi vid - opet cu te gledati,
oduzmi mi sluh - opet cu te slusati,
rani mi srce - opet cu te voljeti!!


TEŠKO JE VOLJETI NEKOGA,
A NE BITI S NJIM,
PRICATI DA JE
KRAJ I ŽIVJETI S TIM
TEŠKO GA JE VOLJET,
A NIKOM NE RECI,
SKRIVAT SVOJU BOL,
A PRICATI O SRECI...

Zbog tebe sad zaspat nemogu..
Zbog tebe titra suza u mom oku..
Ljut si na mene i to me boli...
Rekla san ti wech sto puta,
al josh chu jednon:sorry!


Bog stwori sunce,toplo i sjajno...
Stwori mjesec,mio i drag...
Stwori more,duboko i plawo..
a zatin stwori tebe...
A jbg,neku je pizdariju mora naprawit!!!


Tesko je biti niko i nishta,
onomu ko je tebi swe...
Al ziwot ide dalje
i ne pita boli li ili ne...!!

Znam da san pogrijesila
,i kajat chu se do kraja ziwota,
jer ti si bio i ostao moj najwechi
grijeh i moa najwecha sramota!!
Al swaki twoj udarac ja podnijet
cu sa smjeshkom jer doci che i
dan kad cu i ja tebe zwati GRESHKOM!!


Daleko si od ociju
ali od srca nisi.
Jedino sto mi nedostaje
znaj ti si. Nisi zvijezda
ni andjeo, ni bog da te
molim, ali si osoba koju
ludo i iskreno volim..

Kad čujem zvuk gitare,
koju tiho sviraš, poželim
biti žica da me nježno diraš...

Ako netko uspije na suncu
kockom leda ispisati tvoje
ime, onda cu mu priznati
da te voli vise od mene!

srijeda, 18.06.2008.

S vremenom shvatis tko je u stanju voljeti te sa svim svojim manama, bez zelje da te mijenja,i tko ti moze pružiti svu srecu koju zelis...
S vremenom naucis da rijec izgovorena na rastanku moze povrijediti za cijeli zivot...
S vremenom naucis da se svatko moze ispricati, ali oprostiti mogu samo velike duse...
S vremenom shvatis da je vrijeme prozivljeno sa nekim neponovljivo...
Naučiš da onaj koji ne postuje i ponizava druge, prije ili kasnije, bude i sam visestruko ponizen...
S vremenom naucis graditi svoj put danas, jer sutra tko zna sto ce biti, te da je bolje iskoristiti danasnji dan...
S vremenom naucis da nema ni buducnosti ni proslosti; postoji samo sadasnjost koja se dogada bas u ovom trenutku...
S vremenom ces vidjeti da, bez obzira na to sto si sretan sa osobom koja je pored tebe, ocajnicki zelis one koji su do jucer bili sa tobom, a otisli su...
S vremenom ces nauciti oprostiti, moliti za oprostaj, reci da volis, reci da zelis, reci da ti je potrebno i reci da zelis biti prijatelj, jer pred kraj zivota je za to kasno i nema vise smisla...
Nazalost, samo s vremenom...

Image Hosted by ImageShack.us

- 21:49 - .k0m€nTar!. (124) - .pR!nTaNj€. - (x)


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.