nedjelja, 30.09.2007.

U nove radne pobjede

Stvari: gotovo sve posložene
Odrađenih kava: jedna - s forumašima
Ljudi iz srednje koji su mi se javili: troje
Lista zadaća za sutra: napravljena

- 23:54 - Komentari (2) - Isprintaj - #

subota, 29.09.2007.

Stvari su u koferima i kutijama. Prijevoz dogovoren. Ujutro putujem. Popodne se raspakiravam i dovodim u red novu oazu.

Neku večer me pucalo. Copy-paste s foruma:

Meni će falit ono kad ne mogu spavat pa se dignem u 7, otuširam, odem na kavu. Grad prazan, kafić prazan, konobar taman donio novine iz dućana, miris kave i more :(

Znam da ću se ja već negdje udomačit za popit kavu, al u Zagrebu i u 6-7 ujutro ima ljudi po ulicama. Kod mene u 8 i po Kalelarga prazna. I nema mora. I sve je puno, ubrzano. Mmmmmm :(

I zimi mi je gušt bio ujutro ići na kolodvor. Subota ili nedjelja, 7:30 ili 8:30, grad prazan. Barem onuda kuda ja idem. Pretpostavljam da je u to vrijeme gužva na pijaci.

I volim ići doma rivom, pa dođem do bivše osnovne pa se onda motam po kvartu. Sve prazno osim ljeti kasno popodne/navečer. Mp3 i gledaj more.

I volim svratiti u dućan kraj bivše osnovne. Barba me uvijek pita koju sam srednju upisala :D

I volim kvartovski dućan iako me čudno gledaju kad kupujem 10 Životinjskih.

I volim meni najbližu stanicu za bus.

I volim onog barbu iz Autotransporta koji bi me sačekao kad bi kasnila na bus za školu.

I volim uzbrdicu do gimnazije. Ujutro bi bila pusta kad bi ja išla, popodne bi redovito nekog srela pa bi ugodno popričali i isplanirali picavanje :D

I volim šumu iz škole. Bilo je i tamo lijepih trenutaka :)

I volim...

Ne mogu dalje. Puca me opako.

EDIT: Samo da pozdravim barbu koji je vlasnik školskog kafića. Znam da ovo neće vidjeti, ali me svrbi jezik.

:( :(

- 01:05 - Komentari (1) - Isprintaj - #

petak, 21.09.2007.

Taman sam počela redovito pisati, kad ono… :flop:
Jebi ga, ne znam što me puklo. Sad se toliko toga nakupilo da nema smisla pisati jer bi ispao jedan predugo predugi post pun suhoparnih činjenica.

Ljeto je na izmaku. Suma sumarum je komp + Net + Split. Taj Split je ubijao monotoniju prezagrijane sobe u kombinaciji s forumom :D

Uglavnom, osvrnula bi se samo na zadnje dane. Pripreme za Zagreb. Samo ću C/P postove s foruma jer su pisani u žaru koji sat nakon odvijanja događaja pa imaju onu čar koju ne bi postigla prepričavanjem.

10-09-2007, 21:43

Vratila se iz kupovine. Potrošila 2000 kn, puno toga mi još fali. Materi je sad valjda jasno da će za čizme morati dati druge novce.

Uglavnom, kupila sam si patike, 2 para rabatinki na sniženju, 3 debele majice na patent s kapuljačom na sniženju i ruksak.

Patike mili, premili Bože :rigo: Nike su sve one šokse s debilnim amortizerima :rigo: pa su one otpale. U biti bile su jedne ženske, bež, ali za zlatnim izvezenim po sebi :rigo:
Lacoste i Puma :rigo:
I tako sam standardno ostala na Rbk. Kupila sam si muške jer ženska verzija je bila neka žućkasta sa zelenim, a meni su crne sa bijelim znakom ljepše zubo

15-09-2007, 18:12
Kasnim, kasnim. Isključilo mi ADSL jer se materi zalomilo da nije platila račun za promet iz 5. mjeseca. Račune iza je naravno platila :D Mislila sam da ću se moći spojiti s momkovim user nameom i passom jer je pretplata plaćena u sklopu tel. računa, ali nisam mogla :(

Čestitam rođendan i jaja. Mislim da sam ispit čestitala. Ako nisam, čestitke :o

Jutros sam opet shoppingirala i izgubila treću petinu živaca. Mislim da je sljedeći stadij ispadanje kose.

Pozdrav iz Splita :)

Danas, 13:49
Mislim da sam završila s kupovinom za Zagreb

I mrzim vas dućani, mrzim vas koji imate pištala na ulazima.

Danas lijepo obavim kupovinu u 2 ili 3 dućana. Ulazim u sljedeći. Pišti. Ali pošto ne izlazim nije bitno što pišti. Ok. Obavim tu kupovinu. Pišti :lux: Veli žena da se vratim. Da budem iskrena, ja sam pomislila da je to pištanje normalno rolleyes Pitam hoće provjerit artikle i račune (nisam jedino imala račun za Sudoku križaljke kupljene na kiosku), neće, mogu ić rofl

Ulazim u sljedeći dućan, pišti. Ako ništa, bar sam privukla pažnju zgodnih momaka koji tamo rade zubo
Je, pištalo je i na izlazu :D

Mislila sam uć u još jedan dućan kupit pincetu (izgubila sam svoje dvije pa posuđujem od matere kojoj to toliko ide na živce i boji se da ću joj ih pogubit da ih je počela držati u ormaru rolleyes ), ali mi se zbilja nije dalo slušati pištanje još 2 puta.

Today iz pištanje day.

Sutra, u subotu i nedjelju sam in Spalato :lux:

Danas, 15:54
Čuj, riga mi se od pištanja, gužvi i najlon vrećica koje ostavljaju boju po rukama :flop: Cijela se zaserem jer je odgovorni u dućanu uvidio isplativost ako nabavi 5 lipa jeftinije vrećice :rigo:

Na kraju sam skoro zaboravila poslati Životinjsko sličice pa bi se sjetila tek doma i popodne nosila u sandučić. Sreća pa sam se sjetila u busu, napisala adresu, i ubacila sandučić kad sam izašla iz busa :zvrko:

I sad bi kao trebala skvasit novo donje rublje da mogu kroz sljedeća 3 dana prezentirati momku :lux: :D
Maisie, prisili se proć s tim kroz vodu, stavit sušit i kasnije pokupit.
Da, mater radi popodne :(

Ajmo na vedrije teme. Došle su mi Zabine kartice, pin za deviznu, ali ne i za karticu tekućeg :lux: I kako je nastala cijela zbrka jer je jednoj zaposlenici pozlilo nisam uspjela otkazat ono da mi dolaze izvješća na kućnu adresu. Pitam mogu li to obavit u nekoj drugoj poslovnici ili moram tu gdje sam otvorila račun. Veli mi ženska Kako? Nema u Šibeniku nijedna druga poslovnica :lux: :košarka: rolleyes

- 01:07 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

design byRuby Nelle