petak, 17.08.2007.

Ovotjedni report

Odradila doktoricu (koja je BTW bila na godišnjem pa sam sutradan morala opet ići na Dom zdravlja kod druge doktorice). Dobila lijekove. Bolje mi je. Puno.

Postila nisam. Dan sam dobro počela – tunom s povrćem iz konzerve, ali me nakon toga prvo privukla čokolada (Životinjsko :angeleye: ) pa pečena prasetina. Tješi me što ni brat ni otac nisu izdržali (znam da ne bi trebalo zubo ). Brat je mojim greškama dodao sladoled, a otac je pokleknuo pred sladoledom i kolačima. Da ironija bude veća, sladoled koji se trebao jesti na Veliku Gospu su oni potamanili. Cijeli.
Najela sam se ovih dana punjenih paprika, prasetine, kolača. Zbilja jesam. Hvala Bogu pa nije praznik svaki dan jer bi mi se sve to skupa zgadilo. Ovako dobro dođe ponekad :D :o

Primila sam neke pozive na mobitel. Od one cure iz prošlog posta. Od drugih jedna velika nula. Zapravo, jedna je pitala za kavu, ali to je ona što zove kad treba ubiti vrijeme dok joj dođe momak rolleyes - ona za koju sam rekla da ju više neću zvati.
Nije da bi išla na te kave da su me zvali, ali bi barem znala da su me zvali i koga da zovem sljedeći tjedan. Budem vam pružila ruku i drugi put kad vam bude nešto trebalo ;)

Za vikend sam u Splitu. Moram priznati da jedva čekam :)

- 02:13 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

design byRuby Nelle