Ludnica...

Blogovi koje citam:

Mirna, majne best frojdne

Ivana, cura iz razreda

Doris, moja rodica

Mala huliganka, il kak vec xD

Mirnin i moj blogek



Music is me
Music is life
Music is what I need to survive

Music is meaning
Music is time
Music is the thing that makes me shine
Music must have meaning
Music must have rhyme
Its a dialect we all need form time to time

Most people dont understand
What music is to me
But then they cant see
My music is what makes me,
Me
Without my music I am a souless being

Please people please, listen to me
That I need music,
You see?

I dont want to annoy them or be mean
All I want to do
Is sing

Music keeps me focused
And in time
Im listening to music as I write to you this rhyme

Whether its in my head,
Or on the speaker
The meaning of each song to me
Becomes clearer and clearer

As I listen to each song over and over
And read all the lyrics on the inside cover

So im sorry to annoy you
Im sorry to waste your much valued time
Im sorry that I wasted time on this rhyme

Maybe I made my point clear
Maybe now people are able to hear

That I AM the music
And the music IS ME
And without my music...
There woudl be no me....





25 načina kako naživcirati starce!
1. Pratite ih svugdje po kući
2. Zašutite svaki put kada izgovore vaše ime
3. Pravite se da imate amneziju
4. Pričajte unatrag
5. Zabijajte se u zidove
6. Kažite im da se nošenje odjeće protivi vašoj vjeri
7. Upadnite im u sobu u 4 ujutro i kažite „dobro jutro, sunašce!“
8. Zarokčite svaki put kad se smijete, a onda se nasmijte još jače
9. Govorite sve riječi iz filma
10. Iščupajte im pramen kose i zavičite „DNA!!!!“
11. Nosite naljepnicu “I'm a retard!“
12. Pričajte s olovkom
13. Imajte 20 zamišljenih prijetelja i pričajte s njima CIJELO vrijeme
14. Pokušavajte se popeti na zidove
15. Vičite u javnosti „ne mama, neću te poljubiti“
16. Zabijte si kolce u nos i oči (krvozedno, ali pali)
17. Neko vrijeme palite i gasite svijetlo, a onda kažite „aha....sad kužim!“
18. Jedite kosu
19. Primite ih za ruku i prošapčite „I see dead people!“
20. Dok se tuširate ili kupate, vičite „davim se!!!“
21. Na sve što vam kažu, uzvratite „lažljivče“
22. Pravite se da ste telefon
23. Pokušavajte plivati po podu
24. Kucajte im na vrata cijele noći
25. Kada kažu riječ iz pjesma koju znate, počnite je pjevati



Molimo vas pomozite zeki!!
(_/)
(O.o)
(> < )
Ovo je Gothik-Sado-Mazo
Zeko koji volji gledat horore.
Kopirajte ga na svoj blog i
tako mu pomozite na njegovom putu
do Svijetske Dominacije!!
NAPRIJED ZEKO roflrofl






































































Slikice od Simple plana ~





-ovo bu bolilo
Image Hosted by ImageShack.us


-za razmazenu dijecu
Image Hosted by ImageShack.us


-ravno u sridu
Image Hosted by ImageShack.us


-kisela faca
Image Hosted by ImageShack.us


-od malih nogu
Image Hosted by ImageShack.us


-hopa
Image Hosted by ImageShack.us


-smrc...govori samo za sebe
Image Hosted by ImageShack.us


-ajd ti to sad sve skupljaj
Image Hosted by ImageShack.us


-vidite li slicnost
Image Hosted by ImageShack.us


-napad iz zraka
Image Hosted by ImageShack.us


-raspjevala se maca
Image Hosted by ImageSh<br />
<br />
<!--Creative Commons License--><br />
<a rel=
Creative Commons License


Ovo djelo je ustupljeno pod Creative Commons licencom Imenovanje 2.5.


cerek

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Warn me or not?

napravljeno od strane:oovisnaaaa

Moji dizewi

Ne pitaj, posijeti
ljudofi trenutacno gleda moj blog (wow)

Svi dizovi su premjesteni ovdi >>> kLiK

Nesto o meni

Ime proizvoda: Patricija a.k.a. Patra a.k.a. oovisnaaa
Zemlja podrijetla: Hrvatska, ZG
Datum proizvodnje: 22.10.1995
Rok trajanja: dok Bogu u raju neponestane anđela ;)
Živim u: Gajnicama, najludem kontinetnu svjeta
Volim:
cerekfrendice kao sto su Mirna, Ivana, Ana, Lucija i Stela i ostale cure iz raz
cerekfrendove ko frendove Đukić i jos neki luđaci
cerek 7.b najluđi razred ikada doslovce
cerekkomp- deviantart,blog
cerekTwilight i sve vezano uz njega
Ne volim:
namcorljudi koji nemaju svoje ja
namcorbahate, sebične, kurvaste ljude
namcorljudi koji mi sole pamet kaj da radim
namcorljude koji mi govore kaj je punk il metal i vrjedaju ga a oni slusaju samo nesto sto je u trendu kao sto je Severina ili Seka aleksic il sta ja znam koja kurva i onda mi to jos na uho pustaju

Life is...

Life is difficult, no one said it would easy.

Image Hosted by ImageShack.us


Life is great, it’s nice to be alive.

Image Hosted by ImageShack.us


Life is a series of mistakes and learning, so we can become a better person.

Image Hosted by ImageShack.us


Life is a road on which we chose the direction.

Image Hosted by ImageShack.us


Life is sweet, as sweet as that first bite of candy.

Image Hosted by ImageShack.us


Life is sour, like biting into a lemon.

Image Hosted by ImageShack.us


Life is not fair.

Image Hosted by ImageShack.us


Life is like a bumpy road, it is not always smooth.

Image Hosted by ImageShack.us


Life is full of questions.

Image Hosted by ImageShack.us


Life is full of answers.

Image Hosted by ImageShack.us


Life is confusing, it can not be understood all the time.

Image Hosted by ImageShack.us


Life is unexpected.

Image Hosted by ImageShack.us


Life is full of ups and downs.

Image Hosted by ImageShack.us


Life is life, love it.

Image Hosted by ImageShack.us




Kutak posvecen Sumraku, a isto tako i Mladom mjesecu, Pomracini i nadolazecem cetvrtom dijelu Breaking down(Padajuca zora, no jos nisam sigurna kako ce prevesti)

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Jedna super pjesmica

HIM - Rip out the ...


nedjelja, 25.05.2008.

Izlet, izlet,Eurovizija i stafetica


Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Nekim cudom imam inspiracije. Ja mrzim taj svoj karakter. Malo osu malo necu. Ja sam strasno komplicirana. Mozda cak i dvolisna. Kao klackalica, nikada nemogu zadrzati ravnotežu, nego uvijek na jednu il drugu stranu.Image and video hosting by TinyPic. Ocke dosta sad s tim mojim razmisljanjima. Hajdemo mi na pravu temu ovoga posta.

I.Izlet na Krk, srijeda, 21. svibanj 2oo8.
Isli smo s razredom na Krk. Bilo je dosta zabavno, dosadno, smijesno, kišovito, bolno i ne bas ugodno za nos i pluća. Da sad obijasnim sve ovako po redu.
-Zabavno-pa sad, vjeroajtno cijeli put,
kartanje bele, pokera, buđenje Bosnića (lik iz vjeronauka) dok spava (zubo) Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic. No to je samo ono usputno.Sad dolazi prava zabava. Nakon sto smo imali manevre Krk-Košljun-Krk-Bašća-drugi dio Bašće, na drugom dijelu Bašće imali smo 1 sat slobodno. Ivana, Ana i ja prvo smo isle malo do tržnice (zubo) i tam si neš nakupovale. Ja nisam niš kupila osim dva kapučina s čoklit i onaj debeli prsten za palac. Zatim, to je bilo nekih 21 min poslje, išle smo na obližnju plažu gdje ih je već puno bilo (ucenika ovih...) i mi smo malo tam dalje otišle i raspjevale se. Prvo smo pjevali neku pjesmu iz glazbenog pod nazivom Duga, zatim Dinamovu himhu, dva puta i za kraj onu jednu pjesmu, nemrem se sad sjetiti nesto tipa mi idemo na ples od Jinxa meni se cini. Sad. što je bilo dalje saznati će te u rubrici Smiješno Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

-Dosadno-cijeli put, osim ucenja Ivane, Ane i Josipa kratanju bele. Ono predavanje o Bašćanskoj ploći na koji sam došla na kraj, jer nisam ni skužila da traje (zubo).

-Smiješno-Damjan si je skinuo tenisice, čarape i zafrknul hlaše i drito ni sim ni tam u more, martina s Husnjakom pod ruku u more s tenisicama i svim, Matteo si je zaronil glavu u more. Ahhh... Ta dica... Ewo ovo smo vam Ivana, Ana i ja plesući mokre mo kišici. Image and video hosting by TinyPic

-Kišovito-kao što sam rekla kiša je padala, dosta da je cijeli autobus bio mokar...Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

-Bolno-zbog Simone.Jadnicu je mjehur bolil pa se usred njive kod autoceste išla popišati...Prirodno gnojenje ljudi!!! Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Ne baš ugodno za nos i pluća-jedan lik iz dekača,Zlatko meni se čini, na pol puta tako sprdio da je cijeli autobus smrdio.E mi smo pol sata stajali vani da se autobus prolufta dok je on srao na benziskoj. O D V R A T N O.

II. Izlet u Zagorje, Plemenšćina, 25. svibnja 2oo8
Eto tako dok se drugi kupaju po moru,ja sa rodbinom imam rostilj u Zagorju.Nije da se žalim ali ipak...I tako dok se moja sis odmarala,Danijel, Tatjana i ja smo pograbljali sijelo dvorište, koje je vjerujte mi, VELIKO. Ja sam isla od hrpice do hrpice i skupljala u tacke i onda odvozila do nekih 10 metara udaljenosti.I onda smo zapalili...=3.5 metara te trave. I jos da je bilo vatre bilo bi super, ali neeeeeeeeee, to se tam malo dimilo. Al smo se barem poslje najeli maminog rostilja.

III. Finale Eurovizije, 24. svibanj 2oo8
Želite li znati kako pobjediti na euroviziji.Onda ste nasli pravi blog.Jednostavni zbroj kvaliteta odvesti će vas do pobjede.
strahota+pjesma od deset stihova+razgolocen nastup+peder i/ili lezba za glavnog+amater na nekog poznatog+neka klizačka zvijezda da se krevelji oko vas=POBJEDA Nadam se da sam vam pomogla.

IIII. Stafetica


Savršen dan:
Pa sad...Koliko koji got dan bio savrsen ipak ce imati neki nedostatak...
Što me na ljudima prvo privuče:
Kapica na glavi...xD
Da morate, biste li uzeli ulogu čovjeka koji ima novac i karijeru, nema voljenu osobu pokraj sebe ili ulogu čovjeka koji nema u izobilju, ali kraj sebe ima voljenu osobu?
Aje zamisli ti pitanja.Odgovoriti cu mjesovito.Uzeti cu voljenu osobo koja ima novac i karijeru.(Nisam sponzorusa i nemora biti bogat)
Koje je ime upisano u tvom rodnom listu?
Miki Maus
Nadimak?
Patra,Patrisha(taj mrzim) etc. etc.
Koliko će biti svjećica ove godine na tvojoj rođendanskoj torti?
Biti će negdi oko 13, ako ce biti torte
Kojeg ti je datuma rođendan?
22. listopad 1995., kao i Drazen Petrović (samo druge godine)
Koja ti je najdraža životinja?
Pauk,zmija,žohar...a šalim se šta ja znam.Sve su za pet
Koje su ti boje oči?
Smeđe
Koje ti je boje kosa?
Smeđa s crvenkastim odsjejem, a po ljeti, tj. po suncu s plavim pramenovima
Imaš li negdje na tijelu piercing?
Da-da visi mi lanac od uha do noge
Imaš li negdje na tijelu tetovažu?
Htijela bih imati neku malu
Koje su ti boje čarape?
Roze s natpisom LEMON, kad vec pitaš
Imaš li sretan broj?
A-a
Gdje bi voljela putovati?
Italija pa tako dalje
Omiljeni film?
Krupna riba, Gas do daske,Krug 1 i 2, Kuca strave etc. etc.
Omiljeno mjesto za odmor?
Onak neko di se lijepo rastegnes uzduz i popreko, il ti krevet
Omiljeno jelo?
Hmm, ma ima tu svega
Voliš li neki dan u tjednu posebno?
Ma svaki dan, a pogotovo oni radni.Kad su praznici naravno
Što u zadnje vrijeme najviše od pjesama slušaš?
Papa Roach, Blue october, grupa Blue...
Koju pastu za zube koristiš?
Ko kaže da koristim...xD Koje imam doma, obicno signal
Omiljeni restoran?
Kuglana
Omiljeni cvijet?
Rojžica, onak narančasto-žuta.
Omiljeno piće?
Sok od mrkve i Coca Cola (ona božićna)
Kako si izgledala kad si imala 10 godina?
Isto ko i sad, sam sam malo ostarila, neke 2-3 godine
U kojem bi dućanu voljela imati karticu od 75 % popusta?
Uffff, to trebam drugi blog zbog toga otvoriti
Šta radiš kada ti je dosadno?
Čitanje,pjesme,internet
Kako reagiraš (na lude situacije)?
Bolje da vam ne pricam, vjerujte mi...
Koji od tvojih prijatelja živi najdalje u km?
Hmm...Valjda ovi gore po Bizeku i Borčecu
Što je trenutno najbolje u tvom životu?
Mobitel, Mirna,komp...
Tko će ti prvi odgovorit na štafetu?
Valjda Mirna
Koliko je sati u ovom trenutku?
14:14
Čokolada ili vanilija?
Vanilija s preljevom od čokolade
Ljeto ili zima?
Ovisi di ljetujem, ako je na Hvaru onda ljeto, ako je na Pagu onda zima
Toplo ili hladno?.
Hladno pivo, frisko ohladeno
Crno ili rozo?
Joj da ono rozo...
Narodnjaci ili metal?
Metal
Motor ili auto?
Motor, al moze i neki auto za duza putovanja
Koja ti je najdraža boja?
Crna
Kakve ljude voliš?
One kojima mogu vjerovati
Što misliš o petku 13-om?
TO je jedan petak, datuma trinestog i nekog, ovisi kojeg
Da li si praznovjerna?
Ne, al zato imam sis koja je praznovjerna za nas obadvije


Kiss...
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

P.S-štafetu neka uzme ko želi...al javite mi...



| Would you warn me? (25) | # | # |

nedjelja, 18.05.2008.

Dan škole i tako to...


Evo i mene...Opet dugo nisam pisala post. Ovaj put imam inspiracije pa ništa od mudrih izreka. Ja bih ko fol trebala pisati lektiru,al koga briga. Prije neg kaj se opustim o prepričavanju kaj mi se dogodilo na dan škole imam još neš.

1. Vujac Tonček (ujak Tonček) dolazi zi australije u Hrvatsku na šest mjeseci. Nije moj ujak, nego od moje mame i tete al je fakat suuuuuuuuper. Veselim se... Dolazi il 30 il 31 svibnja.
2.Konačno sam odlučila u koju ću gomnaziju.Malo mi je još rano... Uglavnom idem u XVI. il ti jezičnu. Jedan od razloga je kaj tam iz mojeg raz nejde nitko, a ide Mirna (thumbup)
A drugi od razloga je što za izvan nastavne jezike imaju japanski...xD. Naravno tu je i da mi jezici dobro idu,
3.Cek da se sad sjetim... nekaj sam sad htijela napisati al sam zaboravila... ajmo mi na dan skole.

Bijaše to ovaj petak, 16 svibnja 2oo8. Nismo imali škole (smokin) al smo zato morali doć na predstavu. Ivana, Ana i ja bile smo na igralištu (školskom) u pol deset, jer smo gledale nogometne utakmice. Ja bijah s biciklom i ja ko ja, probušim si gumu. I sad, ja ko ja, dođem s Ivanom i Anom tam di su decki iz raz bili. Kako je to bil dan škole, normalno poljevasmo se. I sad oni ko oni (decki iz raz) koga bi drugog polili neg mene. Dobila sam negdi oko 3 litre vode iz pipe III tri litre vode iz potoka iza skole(zmazanog). U da ne zaboravim jos sm dobila po kosi pola litre ledenog čaja od brusnice po kosi.Lucija je dobila tri kapljice po majci i odma se pokrivala s traper jaknom, da joj je sve prozirno.E kad smo vec kod Lucije i tog... Bili mi prema putu u knjižnicu s skolom (ovo sam čula od Borne na njemačkom) i sad ja s Ivanom i Anom ispred i nas briga. I nama sad borna poslje priča kaj se dogodilo. On, Lucija, Stela i Filip bili su iza, na kraju reda. I sad, bog zna zasto i bas me briga, Filip dodorne Luciju po cici.Lucija odma ono nemojjjjjj, a noj Filip dode: Pa kaj mozes i ti mene imamo iste. Ja sam se na njem pocela trgati. Mislim baba je fakat ravna ko daska. Dobro vratimo se mi sad ovome. Prvo su igrali osmaši protiv profesora. Kujek bio na golu, no svejedno osmaši pobijediše. Meni se čini 7 protiv 5, il slicno nisam sigurna. I onda smo trebali ifrati mi brotiv cekaca. No naravno odma se tu ubace osmaši pa smo morali čekati još pola sata. Kad je došo naš red morali mi na tu predstavu. Ja bila deset min i odma zbrilasa na igralište gledati decke kak igraju (pa daaaaaaaaa, kje bi gledala prvašice kak lešu na neku šajze muziku). Na kraju mi dosadilo (tam su 10 m bile lucija i stela, pa sam bila sama) pa sam osla malo pogledati predstavu. Vidla sam cak 2 min predstave...xD. I mi se sad razilazimo.I to bi bilo to. Dobro jos sam gurala 10 min bicikel do doma,al kje se može. Onda sm ga još morala nosit po sve ukupno4 stubišta jer nam lift nije radil. To se meni može dogoditi. EEEEEEEEEEEE sjetila sam se onoga pod brojem tri. Idem ja u srijedu na Krk. I danas ja frajerica trazila tatu 300 kn, a izlet dode 180 kn. HE HE... odoh ja sada...

Kisssssssssam sve.

P.S- Kisam 6.b na pobjedi protiv 6.c (2.0) i naravno Djeda mraza!!!!!!!!!!!!(Vjerujte ne želite znat...xD)



| Would you warn me? (32) | # | # |

subota, 03.05.2008.

Moj prvi i zadnji (mozda) dubokoumni post


Evo i mene nakon nekog vremena. Nisam bas imala neke inspiracije za post (a sta se tog tice, jos je nemam). Neznam bas o cemu da pisem. Hmm, neznam mozda o tome kak nam je na sat razrednika dosla uciteljica koja nam je predavala od 1 do 4 raz a da me nije ni pogledala. Dobro mal pretjerujem i ja nju mrzim isto. Pretpostavljam da me nebi ni prepoznala. Neznam ni da pisem o tome kak me Fran na tjelesnom s metra udaljenosti pogodila ravno u facu, a jos sam imala naucale. Da fakat nemam inspiracije. Ode mi sestra u Italiju u petak u 5 ujutro. Kak ja nemrem zaspat po tri sata, tu noc nisam ni spavala. Nije mi bas nes bilo jer se vec sutra vraca. E da zkj je ovo dubokoumni post. Ni sama neznam da vam iskreno velim. Ocke znam. Al vi ce te vjerojatno sam preskociti ovaj post. Necete se ni truditi procitati.ocke neki mozda hoce. A razlog zasto biste preskocili post? Jer sljedi PP. Salim se. Sada su mudre izreke. Uglavnom su iz knjiga Setre po trapericama prvo, drugo i trece ljeto(prvi, drugi i treci nastavak knjige). Da vam slucajno nebi bilo dosadno krenimo.

Nisu svi što lutaju izgubljeni.

Sreća nikada ne daje;
ona samo posuduje.

Danas je sutra koje nas je zabrinjavalo jucer.

Ne postoji zabava za ciju obitelj.

Kad vam život dobaci limun, vi recite; ''Volim limune. Što još nudite? ''

Katkad si vjetroban, a katkad mušica.

Problem nije u problemu. Problem je kako se vi odnosite prema problemu.

Vrijeme govori istinu.

Od trideset šest načina na koje se moze izbjeci katastrofa, bijeg je najbolji.

Život je tako... Šta ja znam.

Ti možeš putem koji vodi do zvijezda, no ja idem putem koji ce me nekamo odvesti.

Je li svijet dovoljno veliki za mene?

Ovo je samo iz prvog dijela, s tim da sam ih nekoliko ispustila(ups). Vjerojatno cu u sljedecem postu napisati mudre izreke iz drugog dijela. Mozda. No vjerojatno nebum imala inspiracije pa budem. Odoh. KIss



| Would you warn me? (23) | # | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>