Ludnica...

Blogovi koje citam:

Mirna, majne best frojdne

Ivana, cura iz razreda

Doris, moja rodica

Mala huliganka, il kak vec xD

Mirnin i moj blogek



Music is me
Music is life
Music is what I need to survive

Music is meaning
Music is time
Music is the thing that makes me shine
Music must have meaning
Music must have rhyme
Its a dialect we all need form time to time

Most people dont understand
What music is to me
But then they cant see
My music is what makes me,
Me
Without my music I am a souless being

Please people please, listen to me
That I need music,
You see?

I dont want to annoy them or be mean
All I want to do
Is sing

Music keeps me focused
And in time
Im listening to music as I write to you this rhyme

Whether its in my head,
Or on the speaker
The meaning of each song to me
Becomes clearer and clearer

As I listen to each song over and over
And read all the lyrics on the inside cover

So im sorry to annoy you
Im sorry to waste your much valued time
Im sorry that I wasted time on this rhyme

Maybe I made my point clear
Maybe now people are able to hear

That I AM the music
And the music IS ME
And without my music...
There woudl be no me....





25 načina kako naživcirati starce!
1. Pratite ih svugdje po kući
2. Zašutite svaki put kada izgovore vaše ime
3. Pravite se da imate amneziju
4. Pričajte unatrag
5. Zabijajte se u zidove
6. Kažite im da se nošenje odjeće protivi vašoj vjeri
7. Upadnite im u sobu u 4 ujutro i kažite „dobro jutro, sunašce!“
8. Zarokčite svaki put kad se smijete, a onda se nasmijte još jače
9. Govorite sve riječi iz filma
10. Iščupajte im pramen kose i zavičite „DNA!!!!“
11. Nosite naljepnicu “I'm a retard!“
12. Pričajte s olovkom
13. Imajte 20 zamišljenih prijetelja i pričajte s njima CIJELO vrijeme
14. Pokušavajte se popeti na zidove
15. Vičite u javnosti „ne mama, neću te poljubiti“
16. Zabijte si kolce u nos i oči (krvozedno, ali pali)
17. Neko vrijeme palite i gasite svijetlo, a onda kažite „aha....sad kužim!“
18. Jedite kosu
19. Primite ih za ruku i prošapčite „I see dead people!“
20. Dok se tuširate ili kupate, vičite „davim se!!!“
21. Na sve što vam kažu, uzvratite „lažljivče“
22. Pravite se da ste telefon
23. Pokušavajte plivati po podu
24. Kucajte im na vrata cijele noći
25. Kada kažu riječ iz pjesma koju znate, počnite je pjevati



Molimo vas pomozite zeki!!
(_/)
(O.o)
(> < )
Ovo je Gothik-Sado-Mazo
Zeko koji volji gledat horore.
Kopirajte ga na svoj blog i
tako mu pomozite na njegovom putu
do Svijetske Dominacije!!
NAPRIJED ZEKO roflrofl






































































Slikice od Simple plana ~





-ovo bu bolilo
Image Hosted by ImageShack.us


-za razmazenu dijecu
Image Hosted by ImageShack.us


-ravno u sridu
Image Hosted by ImageShack.us


-kisela faca
Image Hosted by ImageShack.us


-od malih nogu
Image Hosted by ImageShack.us


-hopa
Image Hosted by ImageShack.us


-smrc...govori samo za sebe
Image Hosted by ImageShack.us


-ajd ti to sad sve skupljaj
Image Hosted by ImageShack.us


-vidite li slicnost
Image Hosted by ImageShack.us


-napad iz zraka
Image Hosted by ImageShack.us


-raspjevala se maca
Image Hosted by ImageSh<br />
<br />
<!--Creative Commons License--><br />
<a rel=
Creative Commons License


Ovo djelo je ustupljeno pod Creative Commons licencom Imenovanje 2.5.


cerek

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Warn me or not?

napravljeno od strane:oovisnaaaa

Moji dizewi

Ne pitaj, posijeti
ljudofi trenutacno gleda moj blog (wow)

Svi dizovi su premjesteni ovdi >>> kLiK

Nesto o meni

Ime proizvoda: Patricija a.k.a. Patra a.k.a. oovisnaaa
Zemlja podrijetla: Hrvatska, ZG
Datum proizvodnje: 22.10.1995
Rok trajanja: dok Bogu u raju neponestane anđela ;)
Živim u: Gajnicama, najludem kontinetnu svjeta
Volim:
cerekfrendice kao sto su Mirna, Ivana, Ana, Lucija i Stela i ostale cure iz raz
cerekfrendove ko frendove Đukić i jos neki luđaci
cerek 7.b najluđi razred ikada doslovce
cerekkomp- deviantart,blog
cerekTwilight i sve vezano uz njega
Ne volim:
namcorljudi koji nemaju svoje ja
namcorbahate, sebične, kurvaste ljude
namcorljudi koji mi sole pamet kaj da radim
namcorljude koji mi govore kaj je punk il metal i vrjedaju ga a oni slusaju samo nesto sto je u trendu kao sto je Severina ili Seka aleksic il sta ja znam koja kurva i onda mi to jos na uho pustaju

Life is...

Life is difficult, no one said it would easy.

Image Hosted by ImageShack.us


Life is great, it’s nice to be alive.

Image Hosted by ImageShack.us


Life is a series of mistakes and learning, so we can become a better person.

Image Hosted by ImageShack.us


Life is a road on which we chose the direction.

Image Hosted by ImageShack.us


Life is sweet, as sweet as that first bite of candy.

Image Hosted by ImageShack.us


Life is sour, like biting into a lemon.

Image Hosted by ImageShack.us


Life is not fair.

Image Hosted by ImageShack.us


Life is like a bumpy road, it is not always smooth.

Image Hosted by ImageShack.us


Life is full of questions.

Image Hosted by ImageShack.us


Life is full of answers.

Image Hosted by ImageShack.us


Life is confusing, it can not be understood all the time.

Image Hosted by ImageShack.us


Life is unexpected.

Image Hosted by ImageShack.us


Life is full of ups and downs.

Image Hosted by ImageShack.us


Life is life, love it.

Image Hosted by ImageShack.us




Kutak posvecen Sumraku, a isto tako i Mladom mjesecu, Pomracini i nadolazecem cetvrtom dijelu Breaking down(Padajuca zora, no jos nisam sigurna kako ce prevesti)

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Jedna super pjesmica

HIM - Rip out the ...


petak, 25.04.2008.

Obavjest...i dalje dosada


Ej!!!

Prije neg kaj se opustim u cari bloga, imam jednu obavjest. Sve svoje dizajnove (dada jako i je puno) sam premijestila na ovu adresu: KlIkNi. Tako da sve ove narudbe koje sam dobila, jednostavno se oglusujem na njih. Ponovno narucite po redu kakav vam je tam na blogu. Ocke ovo sam rijesila. Ja sam prekladena, pa nemoram u skolu. No doci cu u ponedeljak. Danas moram po ispricnicu... Ja sad imam nekoliko pitanja. Nisam ih sama sastavila(dobro neka jesam), al me isto zanima. Pa krenimo:

-Zašto ljudi naruče dupli cheeseburger, veliku porciju pomfrita i light
coca colu???

-Zašto žene ne mogu staviti maskaru zatvorenih usta?

-Zašto je riječ "skraćenica" tako dugačka?

-Zašto da bismo ugasili Windows moramo prvo kliknuti na "start"?

-Zašto se sok od limuna pravi od vještačkih dodataka, a deterdžent za suđe
s mirisom limuna od pravih limuna?

-Zašto ne postoji hrana za mačke s okusom miša?

-Zašto je igla koju upotrebljavaju za eutanaziju sterilna?

-Sigurno ste već čuli za neuništive crne kutije u avionima...
Zašto ne proizvode čitav avion od takvog materijala?

-Zašto uvijek jače pritišćemo tipke daljinskog kad su baterije skoro
ispražnjene?

-Zašto peremo ručnike koje smo koristili nakon kupanja? Zar ne bismo
trebali biti čisti u trenutku kad se brišemo njima?

-Zašto piloti kamikaze nose kacige?

-Kad zadaviš štrumpfa, kakvu boju on tad poprimi?

-Kako table s natpisom "zabranjeno je gaziti travu" dospiju na sredinu
travnjaka?

-Što je to čovjek pokušavao uraditi onog trenutka kad je otkrio da krava
daje mlijeko?

-Ako je riječ u rječniku nepravilno napisana, kako ćemo to primjetiti?

-Zašto taj jebeni Noa nije zgnječio par komaraca?

-Da li i radnici u liptonu (ice tea) imaju pauzu za "kavu"?

-Zašto se "odvojeni" piše jednom riječju, a "svi zajedno" s dvije odvojene?

-Ako želim kupiti novi boomerang, kako da se riješim starog?

-Zašto prodavaone otvorene 24 sata na dan imaju brave i lokote?

To je to. Znam da je onaj prosli post bio malo bzvez. A kje ces. Ja i dalje nemam inspiracije za nis. Moja rodica Doris i Valerija, svaka posebno pise neku pricu. To je kao parodija na stvarni zivot. KlIkNi i KlIkNi. Posto sam vam to rekla nekoliko postova prekasno, procitajte prijasnje postove da bi skuzili. Od mene nemojte ocekivati nikakvu pricu. Nisam ja za to. Ja vam jedino mogu obijasniti o Sumraku, Mladom mjesecu i Pomracini sta se knjiga tice. O cemu da jos pisem... Svoje drage frendice necu ni spominjati jer mi ni jedna nebi komala, il bar javila da je ona napisala novi post. Niko osim None i Mirne nebi doso porazgovarati s menom prek msna. Ljutaaaaa... Pih...neznam... Sad moram nadoknaditi kje su ovi idoti radili u skoli. Ajde bok..



| Would you warn me? (30) | # | # |

srijeda, 23.04.2008.

Dosada...bolest...photoshop katastrofe


Ej!!!

Ja sam bolesnaaaaaaa. Nejdem u skolu. Meni je dosadno. Nis idemo na photoshop katastrofe sto prije...

-svaki put kad gledate ruka je sve morbidnija i bizarnija...
Image Hosted by ImageShack.us


-vanzemaljac no. 1
Image Hosted by ImageShack.us


-vanzemaljac no. 2
Image Hosted by ImageShack.us


-vanzemaljac no. 3
Image Hosted by ImageShack.us


-ovo fakat izgleda ko lutka...gleda nikud...zubi nikud...ccc
Image Hosted by ImageShack.us


-ewo u Spidermanu smo dobili jos jednog junaka...Jane the elastika (il kako se vec zove nisam sigurna)
Image Hosted by ImageShack.us


-jednostavno se spaja s namjestajem, nevidljivo...kupite odmah
Image Hosted by ImageShack.us


-ewo dvije sljikice koje svjedoce o tome da photoshop proljepsava
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


-mislim da vidite i sami
Image Hosted by ImageShack.us


-klonirani playboy-ev zećić
Image Hosted by ImageShack.us


-jer ovo moze biti jezovitije?!
Image Hosted by ImageShack.us


-a jadna ostala je bez prsteka...
Image Hosted by ImageShack.us


-trojceki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us


-uuuuuuuuu ewo nam jos jednog vanzemaljca kojeg sam zaboravila
Image Hosted by ImageShack.us


-i ja bi to bolje napravila...
Image Hosted by ImageShack.us


To bi bilo to...Nemam vise slika. Vise nece biti postova sa slikama.


Odoh ja sada. KISS



| Would you warn me? (26) | # | # |

petak, 18.04.2008.

Novi postek...odlazak u kino...zezancija


Ewo me nakon nekog vremena. Uhvatila se ja pisanja ko pijan plota...One katastrofe u photoshopu (il ti Skljikice, posat no. IV) cemo ostavaiti za drugi put. Danasnji post bit ce posvecen nasem razrednom odlasku u kino. Isli smo isvi osim Maje (slomljena noga), Matrine (nece gledati tako glupi film) i Nikica (u zivotu u kinu nije bio). Islo nas je znaci tocno 28, no kasnije nam se u gradu dolazivsi s plesa prikljucila LUcija, te san je onda bilo 29. Dobro dosta o mojem znanju matematike. I mi sad krenemo. Ovih 26 ucenika se naslo pred skolom, no ja i Nela smo cekale na autobusnoj stanici jer je meni bila prek puta zgrade, a i Nelli isto tako, sam s druge strane. Ja i Nela cekajuci ove idiote da dodu, gledale smo kako tri busa odlaze (smrc). Onda se konacno na obzoru pojavi kolona dijece s idiotima na kraju reda (raska i Hrvojev tata koji nas vjecito prati na sve izlete na koje smo isli). Dobro dodeju oni i mi se uputismo. Ja sam se na putu do Cinestara dosadivala i nije mi bas godila sva ta buka mojih drugova u tom malom busu, a kasnije tramvaju...ccc. Prije kina smo isli u pizzeriu. Tam sam se jedino osramotila. Morala sam trpjeti Antonijino hitanje po meni, Ivnino lupanje s rukom po mojoj maloj glavici, Zeljkovo premijestanje yu-gu-o karata iz jednog omota u drugi i Simonino nezaboravno valjanje ispod stola da dode s jedne strane na drugu.U, i da ne zaboravim Anteovo i Damjanovo dobacivanje s papirnatim avionima koju su napravili od papirnatih podložaka koje smo dobili. Dobro i sad se mi uputismo u kino.Tam sam se vratila na staro i odma se pocela zezati i komentirati film. Gledali smo 10 000 Prije Krista. Ja sam to vec gledala pa mi je bilo dosadno, pa sam druge zezala. I toliko smo se smijale da nas je raska strijelara u onaj H red odme kod one precke. Tam smo se jos vise zezale, i ja sam drzala noge na precki, a zatim i sve druge cure. Simona je prokomentirala kak ovo likovi imaju cice na celu i kurce na bradi.Khm... Onda je jos 50 min prije kraja filma prosipala kokice po podu. Prije tog nas je gadala tak da je Ivani cijela majca bila puna kokica. E i onda si je Ana jos sijela na mobitel i slomila ekran. Raska nam je svima obecala da ju trebamo jako oraspoloziti da bi sljedeci put isli u kino (nemoguce). U travaju su Fran i Zeljko svima podijelili uloge. Nisam zapamtila ko je tko. Jedino sam zapamtila da su mene prozvali Stara Majka. Ak ste gledali film znate ko je ona a ak niste procitajte dalje. Znaci Stara Majka je plemenska prorocica. To mi na neki nacin pase jer sam prorekla kad smo imali audiciju u skoli (za onaj zadnji dan skole sta ja znam), Simona i njena najfrendica Nina su plesale neki hip hop ples koje su same izmislile. Ja sam rekla da bu Nina fulala skoro pa cijelu kereografiju i da ce se nekontrolirano smijati. To se naravno ostvarilo. I dobro... sad se mi vracamo doma i prvo smo isli s travajem do Crnomerca. Na tom putu mi je bilo dosadno pa sam si posudila Franov mp3. Razlog tome je bio da je jedino metalac u raz. I ja sam tack nekak jer i pomalo slusam metal. Uglavnom, na mp3 je imal vrlo malo metala i razocarala sam se, no zadovoljila sam se pjesmama od Hlednog piva. Nisam bas previse slusala muziku jer su svi od mene trazili da im proreknem buducnost. I dosli mi sad na Crnomerec i cekamo mi sa karaznik. I kad autobus dode, mi udemo i tacko. Svi smo se (skoro) smijestili onaj krug, tam di je kao spojen autobus. Valjda znate na kje mislim. Da ne zaboravim da se Fran skoro ispovraco, a ja sam sjedila do njega jer mi se nije dalo stajati, a nije bilo slobodnog mjesta. Fala ti boze nije se ispovraco. Posto se zazelio malo slusati neku dobru muziku, jer na svom mp3 nije imao nis dobro, da ga utjesim dala sam mu da slusa prek mog moba Papa Roach. Kak se odusevil muzikom i cak me pohvalil za dobar ukus (muzike), onda je pocel izvoditi bog zna kaj. Udaljil se od sjedala i odma mi je u spas dosla Antonija, da vise nemoram slusati Frana i ta njegova cuda. Sve je do kraja dobro proslo. Prije neg sam krenula doma (koji je vrlo daleko udaljen od stanice), morala sam Franu objasnjavati kak da dode do svoje kuce jer se pamet nije znala orijentirati. I ja dodem doma i cekam da mi se sestra odljepi od kompjutera. I sad ewo vama pisem post. I napisala sam ga. Gotovo... Odoh ja sada...KIss



| Would you warn me? (23) | # | # |

nedjelja, 13.04.2008.

Stafetica pastetica...xD, Sljikice, post no.3


Ejjjjjjjjjjjjjjjj!!

Prije neg pocnem pisati stafetu koju mi je predala Mirna, mojam ja objaviti dizove koje sam napravila...

Two sides of me...
Image Hosted by ImageShack.us

Skini


Ovo je dizajn za Luciju, ali ako vam se svida uzmite
Image Hosted by ImageShack.us

Skini

Beatiful...
Image Hosted by ImageShack.us

Skini

Crni andeo (Klikni-mozete vidjeti kak diz izgleda na blogu)
Skini

...Can you dance for me?...
Image Hosted by ImageShack.us

Ovaj diz mi je predobar i ne dajem ga nikome.Dajem samo ljudima koje znam i volim, a vi drugi ostavite najmanje 15 komica i onda cu vam poslati preko maila kod. Nemojte mi se nis zalit jer sam ja napravila diz i s njim mogu raditi sta hocu. *belj*

I jos jedan, al taj necu staviti da si skinete jer je diz narucen, sam pogledajte na ovoj adresi. Ajme sta sam bila zaposlena :D. Sad ajmo na Mirninu stafeticu...


kad si plakala zbog ljubavi?
Na vasu zalost, nikada

kada si zadnji put dobila jedinicu?
E tog se bogme ne sjecam

kada si skuzila da zivot nije fer?
22. listopad.1995 il ti ga dan kad sam se rodila

kada si provela dan iz snova?
Nikada...ne cek...ne nemrem se sjetiti...ne cek sjetila sam se... dan kada sam upoznala mirnu :D

kada si se osramotila zbog nekog?
Fjuuuuuuuuuuuuuuuu, puno puta, zbog mojih takozvanih frendica

plivanje ili skijanje?
Plivanje, imam vise iskustava u vodi neg na snjegu

mirna vecer ili ludi provod...??
Ovisi kada,kako i s kime, no rade mirna vecer

tenke ili čižme?
Tenisice, starke cerek (wow prvi smajlic nako dugo vremena)

voda ili sok?
Paaaaaaaaaaaa, u svakom soku ima nes vode... pa onda... salim se, sok normalno

tri najljepse pjesme koje si dosad cula...?
Simple plan-When I'm gone i Thank you, i Timme is running out od Muse (svira mi na blogu, i da pjesma koja ce biti u Sumraku)

sto te prvo privlači na dečku?
Hmmmmm, neznam

najodurnije sto si vidjela kod nekog decka...?
Kad za vodu nije cul tri godine i kad ima spuzvu umjesto mozga

zadnje sto sam si kupila...?
Coca-Colu u limenci, jucer, :D

iz kuce ne izlazim bez...
Iz stana ne izlazim cesto, no onda imam odjecu, mob i kljuceve

naj filmovi...?
Krug 1 i 2, makar nisu tak strasni, iiiiiiiiii Sumrak koji se snima

moja najveca zelja je...
Da me ljudi prestanu ispitivati sto zelim


zelim postati...
Neznam i ne zamaram se time trenutacno

dvije zenske osobe s kojima sam se najvise zblizila...
Mirna, naravno, a druga... pa valjda mama

posvuda najcesce ostavljam...??
Uglavnom knjige po stolu, sto mamu izluduje :D

najvaznije kod dečkiju mi je...
Da barem nekaj zna, da nije supljogav...

najvise mrzim kad se prema meni ponasaju...?
Kak se prema meni i ponasaju...znaci iskoristavanje, mucenje, bahacenje...

tri rijeci koje me opisuju...?
Pesimist,mracna,lijena (takvom me smatraju svi, osim naravno Mirne)

najcesce me uspoređuju sa...
Po izgledu da sam isti tata (grrrrrrrrr), a po karakteru na moju voljenu teticu, a mama mi govori da kad sam se rodila da sam bila ista baka Justa (prabaka zapravo)

slobodno vrijeme provodim...
Komp, bloganje, komp, msnanje, komp, citanje, komp, raditi dizove, komp...(jesam li spomenula komp...xD)

slusam:
Punk,nu-metal, no trentacno samo pjesme iz Sumraka, Mladog mjeseca i Pomrcine

moja omiljena serija:
Heroji, oje sam zahvaljujuci Doris, pogledala skroz do trece sezone, a trecu cekam :P


Ewo ga... Ovu stafetu predajem
-Doris
-Ivani
-Luciji
- i Noni kad otvori blog jer neznam koji je trenutacno...

Sad hajmo ma slikice...

Za pocetak malo o Bushu... i njegovom dolasku... ja mislim da seru preeeeeeevise jer to nebi ni za Isusa napravili...

-dada, sam se cudi
Image Hosted by ImageShack.us


-jedino sto zasluzuje
Image Hosted by ImageShack.us


-bio Bush kod frizera...
Image Hosted by ImageShack.us


-sto misle o Bushu u njegovom rodnom mjestu
Image Hosted by ImageShack.us


To je sve kje sam mogla naci o Bushu...sad na drugo...

-lets dance
Image Hosted by ImageShack.us


-pusica?mmmmmmmmmmmdaj mi bajem jednu
Image Hosted by ImageShack.us


-ima svakakvih ljudi...
Image Hosted by ImageShack.us


-opet, cari nogometa
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


-kje djeca rade zivotinjama, ozbiljna sam da se zna, danas je Ivsn iscupo mojoj papigi rep...idiot mali
Image Hosted by ImageShack.us


-barem se neko trudi od vas ljenivca...
Image Hosted by ImageShack.us


-ajmoooo grupnjak
Image Hosted by ImageShack.us


-PERVEZNJAK!!!Usred snimanja filma!!!!!!!Sram ga moze biti...
Image Hosted by ImageShack.us


-ajmo bolan malo pomozi, suradujmo
Image Hosted by ImageShack.us


-AAAAAAAAAAAAAA!!!POMOZITEEEEEEEEEEE!!!!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us


-Sere mi seeeeeeeeeeee...JAKOOOOOOOOOOOO...ne cek... ipak ne
Image Hosted by ImageShack.us


-vrijeme mijenja sve...
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


-momci, nekaj vam fali
Image Hosted by ImageShack.us


-nisu svi sveti kako nam se cini...
Image Hosted by ImageShack.us


-yo beba moze voznja u mom autu (il sto vec ptice imaju)
Image Hosted by ImageShack.us


-svako se bori za opstanak na svoj nacin
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


-tko kaze da je policajcima lose?
Image Hosted by ImageShack.us


To bi bilo to...
U sljedecem postu bum stavila katastrofe iz photoshopa... pre supej slike...

KISSSSSSSSSS

Uuuuuuuuuu, da ne zaboravim,, za ove zvjezdice kad pomaknem misem,dada, trebam pohvaliti Mirnu...the hakericu...

P.S-e bas sam nasla na jedan blog, znateeeeeeee kako je dobar.Nekja pre savrseno. Ak ocete vidi ti ewo vam adresa-KlIkNi



| Would you warn me? (24) | # | # |

nedjelja, 06.04.2008.

Sljikice, post no. 2 i sretan rodendan


Da prvo upozorim sve vas, ovo ce biti ''malo'' duzi post...

1. sReTaN rOdEnDaN

Danas je mojoj najfrendici Mirni rodendan. Pa onda SRETAN TI RODENDAN!!!!! Jedan mali video za nju:

personalized greetings

2. Zabrinjavanje

Ljudofi moji mene jako nes zabrinjuje... Skoro pa svi ljudofi koje sam prije znala obrisali su blogove... Jako, jako puno njih... Neznam zkj... smrc.. Ali to me zabrinjava.. Znam da jos puno ljudi ima blogove... Ali ja sam izgubila svoje prijatelje.. Ewo gotova sam...

3, Vrijeme je za jos jednu porciju smijeha...

Evo nastavka od posta: Sljikice, poat no. 1

-kakav vlasnik takav ljubimac
Image Hosted by ImageShack.us


-tko kaze da zene nisu jake?
Image Hosted by ImageShack.us


-tehnologija napreduje i siri se prema svima
Image Hosted by ImageShack.us


-okrutan svijet...no
Image Hosted by ImageShack.us


-vidite kako ljudi stede prostor!
Image Hosted by ImageShack.us


-ova slikica mi je pre zestoka...
Image Hosted by ImageShack.us


-hmm, kak im je to uspjelo?
Image Hosted by ImageShack.us


-toliko o muskarcima
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


-tko kaze da je majcino najbolje?
Image Hosted by ImageShack.us


- crni humor, bwhehehehehehehe

Image Hosted by ImageShack.us


-jos uvijek zelite obrisati straznjicu?
Image Hosted by ImageShack.us


4. Malo optickih varkica

-koliko nogu vidite?
Image Hosted by ImageShack.us


-gdje je prozor?
Image Hosted by ImageShack.us


WOW, ovo je bilo dugo... Jos me ruke bole.. auchcry



| Would you warn me? (60) | # | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>