ONYXblog


PRESELIO SAM SE NA cypher.blog.hr

04.11.2005., petak

Jebate IE

Evo, opet moram u IE-u pisat! Nije dosta to kaj se danas valjda server od bloga zrušil nego se sad još i blesira i Opera muku muči ali nemre 90% stvari otprt! Još ću se na "vatrenu lisicu" prebacit nakraju. A štaću kad mi je Opera srcu prirasla...

Nego, došli danas testovi iz VF (visoko frekventnih) sklopova i uređaja i dobil sam 4. Peder od Foće (profesor) kaj je baš moral stalno prema meni gledat! Da sam još nekaj iz šalabahtera uspel prepisat dobil bi 5. Ma, ko ga jebe. Ionak ne vjerujem da bum s 5 prošel razred.

E, a pod vjeronaukom sam se strgal od smijeha! Vračam se sa čik-pauze, kasnim, Biršić je već u razredu i samo kaj nije počel molitvu, ja trčim na mjesto a poslije mene upada Bobo, frik iz 2.a razreda i dere mi se da mu digitron posudim. A Jaki, frend iz razreda, ni pet ni šest (ni sedam čak), potpuno nesvjestan toga da je profesor već u razredu (pa kam je taj gledal jeboga ja mutavog) zaleti se na Bobu, prikuca ga uza zid i psuje mu nekaj. Onak, masno. Pocepal sam se! Biršić je valjda bil tak u šoku da uopče nije komentiral.

A u vlaku... Idem doma s brzim vlakom a u njemu uvijek gužva. I sad ja i 3 frenda upadamo k nekom liku u kupe (Slobodno? Je, sjedaj!), zvadimo karte za belu kad u kupe upadne još neki tip, čudan, zbunjola faca, fuflja... I sad mi kartamo i slušamo kak se lik koji je već bil u kupeu i onaj drugi razgovaraju. A taj drugi... Tip nije glup, ali ljudi moji, kakve je taj provale imal! Prepričo bi vam ali to se jednostavno neda riječima izreč (ili napisat. Kako vam milo i drago).

And last, but not the least, Hajvej i Ajron Men počeli su mjuzu u školi pod odmorima puštat.
Već su dobili moj popis: "Pljuce i Ružice"-"Dobrodošli u 4.a" (prijevod: Guns 'n' Roses-Welcome to the Jungle), "Trafo/Gretz"-"Pruga do Koprivnice" (AC/DC-Highway to Hell) i "Cucak iz šume"-"Rođen za elektrotehničara" (Stepenwolf-Born to be Wild)

Eto, nisam roker ali te stvari su legende! Ajde pozdrav.
- 22:39 - Enter the Vrapće (5) - Troši papir - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ONYXblog:

Linkovi

Drugi blogovi:

Koliko ste pametni (poznavanje engleskog potrebno!)