ONYXblog


PRESELIO SAM SE NA cypher.blog.hr

02.11.2005., srijeda

Format C:

Evo, ljudi javljam se prije formata diska. Nema više druge. Friško instalirana TV kartica odbija suradnju sa mnom, što god da joj radim ne mogu TV na kompu gledat, Opera i blog odbijaju suradnju jedan s drugim (ne mogu se ulogirati pa da se o životu radi)... Htio ja to napraviti jutros ali tražim ja CD, nema njega. Zovem ga, ne javlja se. Inače, ako niste znali, CD od Windowsa se doziva tako da par puta glasno i smradno prdnete u prostoriji u kojoj se on nalazi. Znate kak se veli, sranje prdec pozna :D.

A osim što nisam CD mogo nać dan je loše počeo. Rano sam se sjetio da pišem test iz VF sklopova danas pa sam pisal šalabahter pod njemačkim, pola žNJiranca mi je u ruci ostalo kad sam probao zavezati tenisicu, skoro sam na vlak zakasnil... Mislim, jel to neki plan u tom HŽ-u da na početku mjeseca stave najsporiju blagajnicu koju imaju na šalter tak da ljudi ne stignu kupiti mjesečnu? Pa da kondukter može naplatit više kazni taj dan? Ma, boli me, ja sam stigel :P. I onda, za čudo Bložje, test sam dobro napisal, izvukel sam se pa nisam dobil kulju iz lektire (nije stigla do mene hahaha!), a iz testa iz matke (danas su došli rezultati) dobil sam 5!!! Slovima: PET!!! Čudo neviđeno, velim vam. Mislim da bum 2.11. proglasil osobnim praznikom! Na kraju je dan dobro završil. I da, navratite do kolege Iron Mana pa ćete vidjet (kad napravi post za danas) mojih ruku djelo, "Double-sided battle axe" (dabl sajded betl eks), sekiricu koju sam nacrtal u Corel Draw-u. Mislim da je dobro ispala, moj najbolji rad dosad.

Pozdrav ljudi, odo ja backup radit...
- 22:05 - Enter the Vrapće (4) - Troši papir - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ONYXblog:

Linkovi

Drugi blogovi:

Koliko ste pametni (poznavanje engleskog potrebno!)