body {background-image: url(http://img340.imageshack.us/img340/3264/pinkleopyi5.jpg); }

pas de deux

petak, 24.08.2007.

This time,midiklorians are not enough...




Image Hosted by ImageShack.us




"Kada si zaljubljen,to je jedini trenutak kada želiš biti bolji od samog sebe..."








- 00:01 - Komentari (5) - Isprintaj - #

četvrtak, 23.08.2007.

I`m overpowered...again...


Image Hosted by ImageShack.us




... lying waiting.......................




- 01:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 19.08.2007.

"When I get tired,the mermaids help me........"



Jacques:
I know you.

Johanna:
We just met, a few minutes ago.

Jacques:
In the lake.

Johanna:
No in the hut.

Jacques:
Then it must have been someone who looked like a lot like you.





Image Hosted by ImageShack.us












sjeta...











- 23:06 - Komentari (2) - Isprintaj - #

petak, 17.08.2007.

"What took you so long?"




Image Hosted by ImageShack.us




"I just happened to be nowhere near your neighborhood..."








- 23:30 - Komentari (2) - Isprintaj - #

četvrtak, 16.08.2007.

BARELY LEGAL !!!



Dan mi je započeo ovako:




Image Hosted by ImageShack.us


....miris ljeta i sunce na mom licu koje podsjeća na Vis...
...žudnja...




Dan mi završava ovako:




Image Hosted by ImageShack.us



...sad već samo kao uspomena iza mojih zaspalih leđa...





jer, (nagnalo me izdajstvo drugih) ...


Image Hosted by ImageShack.us


...SVOJE SAM DUHOVE DOVELA U RED!!!



- 23:51 - Komentari (1) - Isprintaj - #

srijeda, 15.08.2007.

Flesh for fantasy...


Image Hosted by ImageShack.us




- 23:01 - Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 14.08.2007.

YOU`VE BEEN PUNK`D!




Image Hosted by ImageShack.us




- 01:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 13.08.2007.

Image hosted by ImageShack No.1

Image Hosted by ImageShack.us




SEVENTH HEAVEN



-„Ej...jesi budna?“

Pametna mi šalje sms u 05:30 ujutro.
Dok sam se izvukla iz kreveta već me nazvala...

-„Dobro koji kurac se dešava?Gdje gori?“

-„Pa ništa,jebote,znaš onog tipa o kojem smo pričale?“

-„Da?“

-„E pa upalilo je!Jučer!Noćas uopće nisam spavala,jedva čekam da ga vidim!“

-„PA SUPER!Pa šta je bilo?Pa otkud sad on?“

-„Bili smo vani i jedna stvar ka drugoj,ljubili se....i super je,u sedmom sam nebu!
I daj zamisli,otvorio mi je vrata od auta!!“


I tad mi je sinulo!
Kako su nam se samo kriteriji spustili s obzirom na sve što srećemo u zadnje vrijeme...
Zapravo shvaćam da se zadovoljavamo sa puno manjim nego što bi trebale.

Ja stalno i svaki put mislim da je bolje da si sama otvorim vrata,ponesem torbu ili platim cugu,jer frajer i tako i onako to neće napraviti,pa zašto da se uzrujavam...pa kad se i dogodi nešto neočekivano,od neugode ne mogu doć k sebi pa mi postajem paranoična...kao...ostat ću mu dužna : za jednu cugu-jedan fuk...

Na primjer...

Njen pacijent prije Mr.Barishnjikova se zapravo na početku činio sasvim u redu...

-bio je spontan,jednostavan,iako malo sramežljiv,obećavao je da će uz malo poticaja i uz injekciju adrenalina biti savršeni gentleman i ako ništa drugo bar frajer od formata,sa karakterom,stavom i odlučnošću.

Ali ne.

Nakon što su prošli svaku obaveznu i neobaveznu romantiku,nakon što su proveli određeno vrijeme zajedno,Mr.Thompson je,naravno, počeo izvlačiti sranja :

Pa on ne bi,
pa on ne zna,
pa on nije siguran,
pa zapravo kad ona ode onda nek se ipak vrati,
a kad je tu onda ne zna šta bi s njom,
dolazi ljeto,
pa sise,
pa guzice,
pa bi on opet da ona malo dođe,
pa da malo ode,
pa ga je sram,
pa ne zna šta da radi s njom,
jer on bi ipak Dalmatinku....

Bog,otac,mater,djevica dalmatinka u bijeloj haljini kako trčkara bosa po livadi,kamen,sol i bol!


MA DAJ MOLIM TE!
Sva njegova “romantika“ pada u vodu tu sekundu!

I naravno,šta se desi?

Nakon što se Pametna po inerciji udaljila od njega i njegovih neuspjelih pokušaja da bude (ne)poduzetan,on se odjednom probudio i shvatio da bi on ipak da mu baš ona trči bosa po livadama,iako nema predispozicije savršene ikone dalmatinske mladenke kakvu je zadobio u krugu svojih alfa mužjaka.

Sada mu ništa nije teško.Ni poslati poruku,ni nazvati,ni iznenaditi je na autobusnom kolodvoru usred noći...

Ali!

Pametna nije Pametna zabezveze.
Udaljila se.I to kako!

-“Molim te!Poslao mi je poruku (that is Mr.Thompson).A taman sam bila na dejtu !Zamisli ti to!“
-„Pa šta je napisao?“
-„Kaže da voli mjuzikle.“
-„Molim?“
-„Da!“
-„Pa otkud mu to sad?“(pričamo o frajeru koji je sve samo ne osvješten na taj način...)

Frajer je definitivno poludio.
Frajeri polude kad gube.


A Pametna je dobila poziv za gledanje zvijezda na terasi kuće na moru sa Mr.Barishnjikovim.
Kao Carrie kad je otišla u Pariz.


Bog,otac,mater,djevica dalmatinka u bijeloj haljini kako trčkara bosa po livadi,kamen,sol i Bol!






Afrodeeta




- 14:51 - Komentari (4) - Isprintaj - #

"In love with love..."



Image Hosted by ImageShack.us



- 12:23 - Komentari (1) - Isprintaj - #

nedjelja, 12.08.2007.

" THINK ABOUT IT!!! "

Image Hosted by ImageShack.us



Ono što plesač treba biti je....JORGE VAZQUEZ.



(hvala ti...........)







- 16:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 04.08.2007.

Let br.381

Ah....
Konačno sam kod kuće...

Dok se drmusao taj moj zakašnjeli avion nervozno sam listala posebno izdanje Jutarnjeg i mislim si,sta mi se sve dogodilo danas:




1.adrenalinska injekcija ravno u glavu uzrokovana neljubaznim i krajnje neprofesionalnim ponašanjem službenice jadrolinije + moj bijesni ispad na istu ženu u 06:00 jutro pred redom turista

...dolazak u split...Tomislav Lepi sjedi na kavi na autobusnom,ignoriram ga...


2.kavica u Duje 1.-solo

3.kavica u Duje 1.-moja Angela

4.šoping na Pazaru i slatki kolač od badema

5.kavica 2. s mojom Angelom najdražom

6.birc Žbirc (sorry Pametna ) Pametna i Bepina,tjelesa u plićaku Bačvica,vrlo malo sunca i ogroman tanker kao scenografija

7.kava 2. sa Pametnom,Riva - nezdravo bliješti i isijava - konstatirali dosta loših stvari sa kojima ćemo se morati,svak za sebe,boriti sljedeće sezone...(kurac!)

8.autobus za aerodrom,upoznajem Indijca iz Engleske (ime mu na indijskom znači Božji vojnik) koji ne prestaje mljeti,iako je zapravo vrlo simpatičan momak.Spomenuli smo film TRUE ROMANCE (kojeg sam gledala prije sto godina,ali ostala mi je u sjećanju putena i droljasta Patritia i seks u telefonskoj govornici-MRAK!obavezno ponovo pogledati...)

9.umalo ne uspijevam dobiti kartu i obaviti check in jer nemam osobnu sa sobom i za dlaku izbjegavam policiju i privođenje u zračnoj luci split

10.kašnjenje aviona koje se rasteglo na 4 sata čekanja u društvu Indijca iz Engleske koji me na rastanku pita : do you mind if I give you a kiss?
Gledam ga u čudu....(desna obrva je gore...)
On odlazi.

11.avion konačno kreće,ja u zadnji čas šaljem svoju poruku u Aziju...gasim mobitel.



Dok sam čekala prtljagu vidjela sam Petra Grašu,divovsku ženi transvestita u zelenoj spavaćici i nečije tange kako se vrte na pokretnoj traci na nečijem koferu i HVALA BOGU BILE NISU MOJE!!!!


a sutra tek?

PULA PARALEL!!!!!!!!

+ vidjet ću svoje najdraže Kelkope!!Temzy,we will do some kamingz!!



i mislim si...


"Amentu billahi we melaiketihi we kutubihi we rusulihi we'l jewmil ahiri we bil kaderi hajrihi we šerrihi minAllahi teala."




Image Hosted by ImageShack.us









...pa ako mi se javiš,možda i hoću...


...................................................................................jebo kartu za Istanbul....................



- 01:53 - Komentari (4) - Isprintaj - #

petak, 03.08.2007.

Splitski Spazam


Yebote!
Kako volim ovaj grad!

Popit cu kavu,prolistat Slobodnu....
Cekam Angelu da odemo na Pazar...


Iako sam se,cim sam sisla sa katamarana i ugledala trajekt koji u podne krece natrag za Vis,htjela isti cas ukrcati...



Sjecam se tvog stana na Mertojaku,na vrhu nebodera,mala soba sa bracnim krevetom,kuhinja,kupaona i izlaz na krov...planirali smo radit rostilj i pusit travu...rekao si mi :

-"Bas je premija ovaj moj stan!"



Meni bas i nije bio premija onaj dan kad sam shvatila da si bacio moju cetkicu za zube u smece i kad si mi zalupio ulaznim vratima pred nosom i unistio sve sto smo imali.




Sve ovisi o uspomenama,a njih se sve manje sjecam...



Pederu.





Image Hosted by ImageShack.us










- 08:45 - Komentari (3) - Isprintaj - #

četvrtak, 02.08.2007.

"STU BALETANKI!"





Image Hosted by ImageShack.us








Autor: Lula
Ponedjeljak, 23 Kolovoz 2004
(Morsko Prase)


"Ol pocetka vega miseca Komižun von je prodefilalo priko stu baletanki i onih drugih. To je već dvodeset godišć škule baleta u Komiži koju vodi Komižonin Jozo Borčić prvak milanske skale. Mole i vele dice iz cilega svita i mlode komiške su se već veće godišć ukjucili u ti balet. Sal će mo i zimi gledot balet. Baletanke su hodićale i opet će duć drugega lita."

Lula






- 09:43 - Komentari (1) - Isprintaj - #

http://img340.imageshack.us/img340/3264/pinkleopyi5.jpg